facebook
Szukamy stażysty contentowca, dużo można się nauczyć i popracować z nami. Wymagania i szczegóły w linku:
https://rocketjobs.pl/oferta/takaoto-pro-junior-content-specialist
https://rocketjobs.pl/oferta/takaoto-pro-junior-content-specialist
2022-01-19, 09:20
facebook
Dziękujemy Sago Media :) Wszystkiego Najlepszego!
2021-12-23, 13:09
facebook
A tu szopka z prezentami od WhitePress. Chyba byliśmy grzeczni w tym roku ;) Wszystkiego Najlepszego :)
2021-12-21, 14:10
facebook
Dzięki za geszenki Rank Architects / Paweł Kozłowski za owocną współpracę i oryginalne geszenki! :)
https://www.instagram.com/p/CXjEJW4oNIL
https://www.instagram.com/p/CXjEJW4oNIL
2021-12-21, 14:09
facebook
Dzięki ORION MEDIA GROUP za prezenty i całokształt twórczości :) Wszystkiego Najlepszego :)
https://www.instagram.com/p/CXvvPoEoOaj
https://www.instagram.com/p/CXvvPoEoOaj
2021-12-21, 14:05
facebook
Dzięki Linkhouse za te wszystkie geszenki! Wesołych i zdrowych (linków) ??
2021-12-16, 16:06
facebook
Taka oto wigilia firmowa ??
2021-12-09, 20:14
facebook
Jak planować kampanie SEO w kontekście czasu ich realizacji? Kiedy oczekiwać efektów? To kwestie, które przekładają się w znaczącym stopniu na realizację celów biznesowych organizacji, a gdy jesteś właścicielem firmy - wprost na to, ile zarobisz.
Musisz zwrócić uwagę na kilka aspektów. Po pierwsze SEO to inwestycja, którą ciężko realizować w krótkim okresie i niskimi nakładami „na próbę”. Żeby zacząć zarabiać, trzeba przekroczyć pewne progi, krytyczne punkty w całej kampanii. Na początku będzie to przystosowanie strony do wymogów Google, aby w ogóle móc się znaleźć w wynikach wyszukiwania. Kolejnym etapem będzie wypracowanie pozycji i pozyskanie pierwszego ruchu z prostszych fraz, z tzw. długiego ogona. Następnym wyzwaniem jest stopniowe wprowadzanie strony na coraz trudniejsze słowa kluczowe na pozycje dające satysfakcjonujący ruch (obecnie częściej jest to już nie top10, a top3 wyników).
Cały proces jest dużo bardziej złożony i można by poświęcić mu obszerną publikację. Tym bardziej nie można oczekiwać, że przygotowanie do niego zajmie jedno popołudnie. Selekcja agencji, dobór celów i zaplanowanie budżetu adekwatnego do ich realizacji - to często kilka tygodni analiz i rozmów.
Pamiętajmy też, że każdy poważny projekt SEO powinien zaczynać się od audytu. Porządna analiza strony, jej otoczenia, słów kluczowych wyszukiwanych przez użytkowników, kondycji konkurencji - to również zajmuje czas i wymaga dostępności odpowiednio wyszkolonych i doświadczonych specjalistów w agencji.
Proces optymalizacji strony (w zakresie kwestii technicznych , architektury informacji, korekty lub przygotowania nowych treści na stronę) to często kolejne tygodnie. W dużych firmach, przy rozbudowanych witrynach (np. sklepach internetowych) taki projekt potrafi trwać miesiącami.
Równolegle zainicjowana kampania polegająca na działaniach contentowych (np. tworzenie treści na blog) oraz link buildingu (pozyskiwanie linków pozycjonujących z innych witryn - niezbędne w celu budowania autorytetu i podnoszenia pozycji) też nie przynosi rezultatów z dnia na dzień. Zanim dotrzemy do wcześniej wymienionych kamieni milowych, będziemy obserwować, jak nasza strona pnie się w górę pod względem widoczności i coraz lepszych pozycji (np. z 50. na 15.), lecz nie przełoży się to od razu na ruch i sprzedaż.
W tym czasie trzeba ponosić koszty, aby maszyna szła do przodu.
Dlatego też bardzo ważne jest dobre oszacowanie ram czasowych projektu. Na przykład, jeśli zależy nam na osiągnięciu efektów na sezon wiosenny, to już powinniśmy działać, a nie czekać do stycznia czy lutego i dopiero wtedy zaczynać się rozglądać za agencją. W szeregu branż wejście na topowe pozycje zajmuje nawet rok lub dwa ciągłych działań (oczywiście przy założeniu, że dysponujemy adekwatnym budżetem, a nie tylko „kwotą na rozruch”).
Dlatego, jeśli planujesz działania SEO, nie zwlekaj z decyzją. Nie odkładaj tego na okres po Nowym Roku. Okaże się, że Trzech Króli i sezon urlopowy w styczniu spowodują, że realnie zajmiesz się tematem dopiero w lutym. Wtedy może być już za późno, a Twoja konkurencja może być już wtedy na etapie realizacji audytu, pozyskiwania nowych, mocnych linków i efektywnego budowania pozycji. W efekcie jeszcze trudniej będzie zrealizować cel.
Kontaktując się z nami (kontakt@takaoto.pro) możesz liczyć na:
? bezpłatną wycenę audytu oraz kampanii SEO
? darmową poradę doświadczonego konsultanta, który pomoże w zrozumieniu całego procesu SEO i wskaże niezbędne środki (budżet, zasoby ludzkie, czas) do realizacji Twoich celów biznesowych
Teraz już rozumiesz, dlaczego już teraz myślimy o 2022 r.? :)
Jesteśmy ciekawi Twoich spostrzeżeń. Zapraszamy do kontaktu tu na FB lub najlepiej mailowo: kontakt@takaoto.pro
Zobacz też:
- https://takaoto.pro/pozycjonowanie-stron/
- https://takaoto.pro/audyt-seo/
- https://takaoto.pro/plany-contentowe
Musisz zwrócić uwagę na kilka aspektów. Po pierwsze SEO to inwestycja, którą ciężko realizować w krótkim okresie i niskimi nakładami „na próbę”. Żeby zacząć zarabiać, trzeba przekroczyć pewne progi, krytyczne punkty w całej kampanii. Na początku będzie to przystosowanie strony do wymogów Google, aby w ogóle móc się znaleźć w wynikach wyszukiwania. Kolejnym etapem będzie wypracowanie pozycji i pozyskanie pierwszego ruchu z prostszych fraz, z tzw. długiego ogona. Następnym wyzwaniem jest stopniowe wprowadzanie strony na coraz trudniejsze słowa kluczowe na pozycje dające satysfakcjonujący ruch (obecnie częściej jest to już nie top10, a top3 wyników).
Cały proces jest dużo bardziej złożony i można by poświęcić mu obszerną publikację. Tym bardziej nie można oczekiwać, że przygotowanie do niego zajmie jedno popołudnie. Selekcja agencji, dobór celów i zaplanowanie budżetu adekwatnego do ich realizacji - to często kilka tygodni analiz i rozmów.
Pamiętajmy też, że każdy poważny projekt SEO powinien zaczynać się od audytu. Porządna analiza strony, jej otoczenia, słów kluczowych wyszukiwanych przez użytkowników, kondycji konkurencji - to również zajmuje czas i wymaga dostępności odpowiednio wyszkolonych i doświadczonych specjalistów w agencji.
Proces optymalizacji strony (w zakresie kwestii technicznych , architektury informacji, korekty lub przygotowania nowych treści na stronę) to często kolejne tygodnie. W dużych firmach, przy rozbudowanych witrynach (np. sklepach internetowych) taki projekt potrafi trwać miesiącami.
Równolegle zainicjowana kampania polegająca na działaniach contentowych (np. tworzenie treści na blog) oraz link buildingu (pozyskiwanie linków pozycjonujących z innych witryn - niezbędne w celu budowania autorytetu i podnoszenia pozycji) też nie przynosi rezultatów z dnia na dzień. Zanim dotrzemy do wcześniej wymienionych kamieni milowych, będziemy obserwować, jak nasza strona pnie się w górę pod względem widoczności i coraz lepszych pozycji (np. z 50. na 15.), lecz nie przełoży się to od razu na ruch i sprzedaż.
W tym czasie trzeba ponosić koszty, aby maszyna szła do przodu.
Dlatego też bardzo ważne jest dobre oszacowanie ram czasowych projektu. Na przykład, jeśli zależy nam na osiągnięciu efektów na sezon wiosenny, to już powinniśmy działać, a nie czekać do stycznia czy lutego i dopiero wtedy zaczynać się rozglądać za agencją. W szeregu branż wejście na topowe pozycje zajmuje nawet rok lub dwa ciągłych działań (oczywiście przy założeniu, że dysponujemy adekwatnym budżetem, a nie tylko „kwotą na rozruch”).
Dlatego, jeśli planujesz działania SEO, nie zwlekaj z decyzją. Nie odkładaj tego na okres po Nowym Roku. Okaże się, że Trzech Króli i sezon urlopowy w styczniu spowodują, że realnie zajmiesz się tematem dopiero w lutym. Wtedy może być już za późno, a Twoja konkurencja może być już wtedy na etapie realizacji audytu, pozyskiwania nowych, mocnych linków i efektywnego budowania pozycji. W efekcie jeszcze trudniej będzie zrealizować cel.
Kontaktując się z nami (kontakt@takaoto.pro) możesz liczyć na:
? bezpłatną wycenę audytu oraz kampanii SEO
? darmową poradę doświadczonego konsultanta, który pomoże w zrozumieniu całego procesu SEO i wskaże niezbędne środki (budżet, zasoby ludzkie, czas) do realizacji Twoich celów biznesowych
Teraz już rozumiesz, dlaczego już teraz myślimy o 2022 r.? :)
Jesteśmy ciekawi Twoich spostrzeżeń. Zapraszamy do kontaktu tu na FB lub najlepiej mailowo: kontakt@takaoto.pro
Zobacz też:
- https://takaoto.pro/pozycjonowanie-stron/
- https://takaoto.pro/audyt-seo/
- https://takaoto.pro/plany-contentowe
2021-12-09, 12:09
facebook
Co Wam przyniósł Mikołaj? My od dziś będziemy mieć własną sortownię przesyłek InPost - Paczkomaty, Kurier !!! Zrobimy update ze składania ?? Ho ho? Napiszcie w komentarzach, co Wy dostaliście! Przedświątecznych wzrostów życzy zespół Takaoto ?
2021-12-06, 09:11
facebook
Już dzisiaj wzrastają ceny biletów na #ilovemkt! Jeżeli jeszcze się zastanawialiście, to ta informacja z pewnością ułatwi Wam podjęcie decyzji - wzrastają ceny biletów!
W imieniu Takaoto i organizatorów zapraszamy na najbliższą edycję I
W imieniu Takaoto i organizatorów zapraszamy na najbliższą edycję I
2021-09-06, 09:14
facebook
Zachęcamy do zapoznania się z nowym numerem magazynu sprawny.marketing, w którym Szymon Slowik przybliża temat audytów SEO :) W razie pytań zapraszamy do kontaktu! Szczegóły poniżej:
2021-08-04, 13:11
facebook
W Puls Biznesu Kamil, odpowiadający u nas za całość działań contentowych, ponownie wyjaśnia czym są content plany i czemu nie należy się ich bać, nawet gdy jesteś dziennikarzem:
"Dlatego, choć to właśnie słowa kluczowe i frazy powiązane wydają się tym, co budzi największy opór, to przecież mogą pojawiać się w tekście naturalnie z poszanowaniem zasad języka polskiego i przyjętej w artykule narracji. Nikt nie wymaga przecież (a algorytm Google nie będzie premiował) używania frazy „najlepsze drewno do grilla” w artykule pt. „Euro 2020 - dlaczego Polska przegrała ze Słowacją?”.
Tekst można potraktować jako wstęp do szkolenia, które już w przyszłym tygodniu poprowadzi SzymonSlowik.pl - blog o marketingu, a do którego link znajdziecie w komentarzu i na które serdecznie zapraszamy:
https://www.pb.pl/content-plany-co-to-jest-i-dlaczego-nie-musisz-sie-ich-bac-1120455
"Dlatego, choć to właśnie słowa kluczowe i frazy powiązane wydają się tym, co budzi największy opór, to przecież mogą pojawiać się w tekście naturalnie z poszanowaniem zasad języka polskiego i przyjętej w artykule narracji. Nikt nie wymaga przecież (a algorytm Google nie będzie premiował) używania frazy „najlepsze drewno do grilla” w artykule pt. „Euro 2020 - dlaczego Polska przegrała ze Słowacją?”.
Tekst można potraktować jako wstęp do szkolenia, które już w przyszłym tygodniu poprowadzi SzymonSlowik.pl - blog o marketingu, a do którego link znajdziecie w komentarzu i na które serdecznie zapraszamy:
https://www.pb.pl/content-plany-co-to-jest-i-dlaczego-nie-musisz-sie-ich-bac-1120455
2021-06-25, 08:54
facebook
Rośniemy! Działamy! Szukamy!
Jeśli jesteś Specjalistą SEO i chcesz rozwijać się przy fajnych ludziach i jeszcze fajniejszych projektach, to być może Ciebie właśnie szukamy!
Wszystkie szczegóły poniżej:
https://rocketjobs.pl/offers/takaoto-pro-specjalista-seo-gliwice
Jeśli jesteś Specjalistą SEO i chcesz rozwijać się przy fajnych ludziach i jeszcze fajniejszych projektach, to być może Ciebie właśnie szukamy!
Wszystkie szczegóły poniżej:
https://rocketjobs.pl/offers/takaoto-pro-specjalista-seo-gliwice
2021-06-04, 13:25
facebook
https://www.facebook.com/339433522806499
2021-06-01, 14:00
facebook
"Przeprowadzałem kilkanaście eksperymentów z treściami średniej jakości w tego typu serwisach i muszę odnotować, że bez czynnika motywującego, jakim jest dochód autora, trudno liczyć na teksty, które nie będą wymagały korekty" pisze Krzysiek Swoboda, nasz Senior Content w artykule o zamawianiu tekstów z serwisów, który przeczytacie w GoMobi.pl
Tekst dla wszystkich, którzy często potrzebują tekstu "na już" a nie chcą żałować "potem".
Tekst dla wszystkich, którzy często potrzebują tekstu "na już" a nie chcą żałować "potem".
2021-04-23, 14:17
facebook
Specjalista on-page SEO (junior/mid) poszukiwany!
Szukamy specjalisty/specjalistki, do nadzorowania optymalizacji serwisów klientów agencji, koordynowania wdrażania zmian po audytach, okresowych analiz i raportowania stanu projektów.
Szukamy do naszego zespołu osoby, która cechuje się:
- analitycznym i technicznym podejściem do SEO,
- umiejętnością podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywnością (w pracy z zespołem jak i w przygotowywaniu rekomendacji dla klienta),
Wymagane umiejętności:
- podstawy front-end development (HTML, CSS, JS, PHP),
- znajomość logiki działania Googlebota (crawlowanie, indeksowanie, renderowanie),
- planowanie i optymalizacja architektury informacji serwisów internetowych,
- znajomość popularnych CMS i silników e-commerce,
- posługiwanie się zasadami poprawnej polszczyzny,
- podstawowa znajomość języka angielskiego,
- prowadzenie projektów w oparciu o Trello/Asana i środowisko Google Workspace (Google Docs, Sheets).
Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://takaoto.pro/praca-seo/.
Masz pytania? Chcesz wysłać CV, napisz do nas: praca[at]takaoto.pro
Szukamy specjalisty/specjalistki, do nadzorowania optymalizacji serwisów klientów agencji, koordynowania wdrażania zmian po audytach, okresowych analiz i raportowania stanu projektów.
Szukamy do naszego zespołu osoby, która cechuje się:
- analitycznym i technicznym podejściem do SEO,
- umiejętnością podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywnością (w pracy z zespołem jak i w przygotowywaniu rekomendacji dla klienta),
Wymagane umiejętności:
- podstawy front-end development (HTML, CSS, JS, PHP),
- znajomość logiki działania Googlebota (crawlowanie, indeksowanie, renderowanie),
- planowanie i optymalizacja architektury informacji serwisów internetowych,
- znajomość popularnych CMS i silników e-commerce,
- posługiwanie się zasadami poprawnej polszczyzny,
- podstawowa znajomość języka angielskiego,
- prowadzenie projektów w oparciu o Trello/Asana i środowisko Google Workspace (Google Docs, Sheets).
Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://takaoto.pro/praca-seo/.
Masz pytania? Chcesz wysłać CV, napisz do nas: praca[at]takaoto.pro
2021-03-30, 08:06
facebook
Czy już pobraliście najnowszą wtyczkę do Google Chrome autorstwa Surfer?
Jeżeli nie to koniecznie odwiedźcie stronę na Product Hunt i odwdzięczcie się upvote’m dla ekipy, która pracowała nad wersją 3.0! My już sprawdziliśmy najnowszą wersję wtyczki i gorąco polecamy!
https://www.producthunt.com/posts/keyword-surfer-3-0
Jeżeli nie to koniecznie odwiedźcie stronę na Product Hunt i odwdzięczcie się upvote’m dla ekipy, która pracowała nad wersją 3.0! My już sprawdziliśmy najnowszą wersję wtyczki i gorąco polecamy!
https://www.producthunt.com/posts/keyword-surfer-3-0
2021-03-22, 18:57
facebook
Kamil recenzuje nowość od WhitePress czyli #CONTENTPREMIUM i podoba mu się to co widzi:
"Czy warto płacić aż tyle? Dla mnie jest to pytanie retoryczne, szczególnie przy artykułach sponsorowanych w dużych mediach. Od zawsze twierdzę, że zamawianie tekstów kosztujących po 10-15 zł za tysiąc znaków do miejsca, gdzie publikacja kosztuje np. 2000 zł, jest zwyczajnie niemądre"
Cały tekst już na naszym blogu, a na końcu niespodzianka dla tych co przeczytają!
"Czy warto płacić aż tyle? Dla mnie jest to pytanie retoryczne, szczególnie przy artykułach sponsorowanych w dużych mediach. Od zawsze twierdzę, że zamawianie tekstów kosztujących po 10-15 zł za tysiąc znaków do miejsca, gdzie publikacja kosztuje np. 2000 zł, jest zwyczajnie niemądre"
Cały tekst już na naszym blogu, a na końcu niespodzianka dla tych co przeczytają!
2021-03-09, 14:04
facebook
https://www.facebook.com/Takaoto.pro/photos/a.353663558050162/3765846690165148/?type=3
2021-02-23, 14:39
facebook
https://www.facebook.com/Takaoto.pro/photos/a.355603234522861/3765844786832005/?type=3
2021-02-23, 14:39
facebook
Jeśli zastanawiacie się, jak efektywnie tworzyć treści pod kątem SEO, to zapraszamy do podcastu, w którym Natalia Siuta, Piotrek Polok i Szymon Slowik rozmawiają o content planach :) Jeśli macie jakiekolwiek pytania odnośnie tego typu działań, zapraszamy do kontaktu.
2021-02-17, 13:05
facebook
Polecamy nowe wydanie FIRMER a w nim m.in. artykuł o efektywnym wykorzystaniu landing page autorstwa naszego specjalisty w tym temacie - Roberta Marczaka :)
2021-01-27, 12:43
facebook
Napisalibyśmy, że dużo się u nas dzieje, ale najlepiej świadczy o tym fakt, że dopiero teraz mamy chwilę, aby podsumować miniony rok. Był to rok, o którym wielu z nas chciałoby pewnie zapomnieć, dlatego skupmy się na pozytywach, a tych u nas nie brakowało.
Choć ponad pół roku spędziliśmy, pracując zdalnie, to dołączyło do nas 6 nowych osób. Choć granice były częściowo zamknięte, to już co czwarta nasza publikacja ukazuje się za granicą. I choć nikt z nas nie wie, co wydarzy się w najbliższych miesiącach, to wiemy, że nie zwolnimy tempa.
Resztę zobaczycie na naszej infografice, a wkrótce będziemy mieli więcej newsów, już z 2021 roku! ?
Choć ponad pół roku spędziliśmy, pracując zdalnie, to dołączyło do nas 6 nowych osób. Choć granice były częściowo zamknięte, to już co czwarta nasza publikacja ukazuje się za granicą. I choć nikt z nas nie wie, co wydarzy się w najbliższych miesiącach, to wiemy, że nie zwolnimy tempa.
Resztę zobaczycie na naszej infografice, a wkrótce będziemy mieli więcej newsów, już z 2021 roku! ?
2021-01-26, 09:53
facebook
Nowy FIRMER, a w środku między innymi Kamil Kolbusz (Takaoto) tłumaczący, dlaczego warto mieć plan contentowy ??
2020-12-18, 11:04