facebook
Wczoraj w biurze takaoto.pro 🏢 gościliśmy Lukasz Zelezny,🌟 który przybył do nas prosto z Londynu.🇬🇧 Podczas spotkania Łukasz podzielił się z nami swoją autorską metodologią, 📊 otwierając przed nami nowe horyzonty 🌅 w zakresie analizy danych. Nie tylko zaprezentował szereg innowacyjnych rozwiązań, 💡 ale wskazał również, jak w praktyczny sposób wykorzystać dobrze znane nam narzędzia 🔧 w codziennej pracy.

Nie zabrakło ciekawych dyskusji o AI 🤖 czy o linkbuildingu ,🔗 jednak po tej wizycie z pewnością na długo zapamiętamy Łukasza jako króla formuł w Excelu!👑 Co szczególnie ważne, niezwykle użytecznych z punktu widzenia SEO formuł.📈

To spotkanie było dla nas ogromną dawką inspiracji,💥 zachęcając do kreatywnego myślenia 🎨 oraz przemyślenia stosowanych dotąd metod pracy. Z pewnością wykorzystamy zdobytą wiedzę i wnioski 🚀 w naszych przyszłych projektach!

Dziękujemy Łukaszowi za podróż z daleka ,✈️ poświęcony czas ⏳ oraz bezcenne spostrzeżenia.🌟 Z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie 🔄 i gwarantujemy, że tradycja pysznej pizzy 🍕 zostanie podtrzymana!
2024-02-23, 15:41
facebook
https://www.facebook.com/takaoto.pro
2024-02-19, 21:23
facebook
Co jest pierwszą rzeczą, przychodzącą Ci na myśl przy tworzeniu nowej strony internetowej? 🌐

🔴 Wybór chwytliwej nazwy domeny? 🏷️
🔴 Zaprojektowanie atrakcyjnego layoutu? 🎨
🔴 Przygotowanie profesjonalnych zdjęć i grafik? 📸
🔴 Napisanie ciekawych tekstów prezentujących ofertę? ✍️

Bez wątpienia są to ważne elementy, dzięki którym strona stanie się wizualną i merytoryczną wizytówką Twojego biznesu. 💼

Jednak projektując nową stronę, nie zawsze pod uwagę bierze się aspekty SEO. 🛠️ Dlatego w momencie, gdy zaczniesz zastanawiać się nad pozycjonowaniem, może okazać się, że zachwycająco piękna i dopracowana strona wymaga wprowadzenia szeregu zmian technicznych. 📊

Nie uwzględniając kwestii SEO na etapie tworzenia strony, narażasz się na takie problemy jak:
🔴 wybór technologii, która sprawi, że strona od początku będzie nieprzystępna dla Google, co utrudni lub uniemożliwi jej indeksowanie,
🔴 konieczność przygotowania nowych treści, które będą przekładać się zarówno na sprzedaż jak i pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarek, 📚
🔴 źle skonstruowana architektura informacji (np. targetująca niewłaściwe słowa kluczowe czy utrudniająca indeksowanie). 🔍

Chcąc pozycjonować swoją stronę na późniejszym etapie, nadrobienie powstałego długu contentowego czy rozwiązanie problemów technicznych może kosztować Cię sporo wysiłku i pieniędzy. 💸 Bądź zapobiegliwy i skonsultuj projekt strony ze specjalistą SEO. 📈

Pamiętaj, że SEO to w dużej mierze także czynniki związane z UX, czyli doświadczeniami i zachowaniami użytkowników.💡 Dzięki połączeniu tych założeń witryna będzie wartościowa nie tylko pod kątem wymogów Google, ale także łatwa w obsłudze dla użytkowników. A to może wpłynąć na kondycję strony w wyszukiwarce. 👥 Co więcej, strona internetowa musi spełniać swój cel biznesowy. 🎯

Okazuje się, że przygotowanie dobrej strony internetowej wymaga kompleksowego spojrzenia – web developera, grafika, specjalisty SEO i UX, marketera, sprzedawcy oraz użytkownika. 🤝W takaoto.pro z takim właśnie podejściem realizujemy projekty SEO dla naszych klientów. Skonsultuj z nami projekt swojej strony i przygotuj się do przyszłych działań w SEO. Napisz do nas, aby poznać więcej szczegółów! 💌
2024-02-16, 13:00
facebook
Jest nam niezmiernie miło powitać na pokładzie zespołu Paulinę Semik, nową managerkę SEO.🎉🌟 Paulina będzie odpowiedzialna za rozwój działu SEO w takaoto.pro. 💼

Paula to specjalistka z bogatym doświadczeniem 🏆, zdobytym m.in. w pracy z dużymi e-commerce.🛒 Realizowała liczne projekty SEO oparte o innowacyjne rozwiązania i strategie, w tym ASO (optymalizację pod sklepy z aplikacjami).📱

Jej największą pasją jest techniczne SEO 🔍, ale nie brakuje jej umiejętności w pracy z contentem, gdyż swoją karierę w branży zaczynała od działań związanych z copywritingiem i dziennikarstwem.📝

Ponadto Paula ma za sobą niejeden występ na wydarzeniach branżowych i webinarach.🎤 Mogliśmy posłuchać jej prezentacji na takich eventach, jak II edycja „Kulturalnie o SEO” czy elitarnym „Projekcie SEO” – mastermindzie dla najbardziej doświadczonych specjalistów SEO. Natomiast pod koniec stycznia uczestniczyła w webinarze WhitePress na temat link buildingu w 2024 roku.📈

Jesteśmy przekonani, że pod wodzą Pauli działania dla naszych klientów w dalszym ciągu będą koncentrować się na dążeniu do osiągania wysokich pozycji oraz definiowaniu nowych standardów w branży.✨

Jeszcze raz serdecznie witamy w takaoto.pro! 🙌
2024-02-12, 12:02
facebook
Ten wyjątkowy czwartek świętowaliśmy w biurze w najlepszy możliwy sposób – pączkami. 🎉🍩 Wierzcie nam, że było przepysznie 😋, a na dowód przedstawiamy ociekającą lukrem fotkę 📸.

Dziś w takaoto.pro królowała pistacja, malina i klasyczna marmolada.🍩 A jakie nadzienie gościło u Was?
2024-02-08, 15:12
facebook
Co czeka SEO w 2024 roku? 🤔
Chociaż wielu od lat uważa tę branżę za martwą albo zwiastuje jej rychły koniec, przyszłość pozycjonowania maluje się w zupełnie innych barwach niż czerń. 🎨

Skąd to przekonanie? 🧐
Wystarczy wsłuchać się w głosy specjalistów, którzy na prośbę SeoStation przedstawili swoje opinie na temat SEO w 2024 roku. 💬 Wśród nich znalazł się nasz CMO Szymon Slowik , który zwrócił uwagę na dwa aspekty – AI 🤖 i UX 👩‍💻. Zresztą… oba literowce pojawiły się także w wypowiedziach pozostałych ekspertów.

Czy oznacza to, że trendy w SEO na 2024 są jednoznaczne? 🧭
Przekonacie się po lekturze tego artykułu: https://www.seostation.pl/wiedza/pytamy-ekspertowseo-w-2024-roku-co-nas-czeka. 📖

Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzu. 💬 Co jeszcze dodalibyście do tej listy? ✍️
2024-02-01, 15:00
facebook
Podstawą transparentnej współpracy z każdą agencją marketingową jest raport – nie ma znaczenia, czy zajmuje się ona SEO, Google Ads, social mediami, czy contentem. Regularnie raportowanie jest niezbędnie zarówno do dokumentowania wykonanych działań, jak i obserwowania osiąganych wyników. ✍️🔍

W takaoto.pro co miesiąc dostarczamy naszym stałym klientom przejrzyste i precyzyjne raporty. 📈📊 Skupiamy się w nich na najważniejszych dla SEO metrykach, jednocześnie dostosowując ich kształt do indywidualnych potrzeb. 🎯💼 Dzięki temu obie strony otrzymują komplet niezbędnych informacji. 🤝📝

Co naszym zdaniem warto raportować? Bez wątpienia w raporcie SEO nie powinno zabraknąć śledzenia zmian:
🔴 ruchu – a właściwie liczby sesji na stronie oraz liczby nowych użytkowników, mierzonych przez Google Analytics,
🔴 skuteczności – czyli (w raportach Google Search Console) liczby wyświetleń i kliknięć w wynikach wyszukiwania, a także wskaźnika CTR (procentowego ujęcia kliknięć w stosunku do wyświetleń),
🔴 widoczności – mierzonej poprzez liczbę słów kluczowych, na które strona wyświetla się w TOP 3, 10 i 100.

Taki raport można uzupełnić o bardziej szczegółowe metryki, takie jak:
🔴 pozycje na najważniejsze słowa kluczowe – np. w formie monitoringu dziennego,
🔴 współczynnik zaangażowania (engagement rate) oraz czas trwania sesji dla najważniejszych podstron – dają znaczący sygnał o stopniu aktywności użytkowników,
🔴 źródła ruchu – wskazują, z jakich kanałów użytkownicy trafiają na stronę, np. organicznych wyników wyszukiwania, reklam PPC, linków odsyłających z innych stron czy profili w social mediach.

Powyższe metryki i wskaźniki dotyczą przede wszystkim aspektów onpage’owych. Działania offpage’owe raportuje się, wskazując pozyskane linki odsyłające. 🔗🌐

Właśnie na taką przejrzystość we współpracy abonamentowej stawiamy w takaoto.pro. Szukasz agencji SEO, dla której liczy się pełna transparentność i otwartość? 🌟🤝 Skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej! 💌💬
#agencjaseo #pozycjonowanie #raportseo #metrykiseo
2024-01-25, 15:00
facebook
Na naszych profilach regularnie rozbrzmiewają echa naszych edukacyjnych przygód 📢🎓. Poszerzamy nasze horyzonty nie tylko w zakresie SEO, ale i w innych dziedzinach 🌍🚀. Nie inaczej było wczoraj. Nasze mądre głowy 🧠 z działu PM/Sales Wojtek Michalik i Kamila Kuczyńska dokonali kolejnego odważnego skoku 🏃‍♂️🏃‍♀️ i pod czujnym okiem guru komunikacji, Szymon Negacz, zgłębiali tajniki skutecznych rozmów z klientami 🗣️👥.

Jakie skarby wynieśli z tej ekspedycji? Po powrocie ze szkolenia zauważyliśmy w nich entuzjazm godny odkrywców 🌟🔍, siłę woli niczym u maratończyków 🏃‍♂️🏅 i błysk w oku, jakby dostrzegli Atlantydę 🌊✨. Jak myślicie, co to może oznaczać❓🤔
2024-01-18, 15:00
facebook
Sztuczna inteligencja w ubiegłym roku była na językach osób pracujących w niemal każdej branży 🌐. Temat AI niewątpliwie dominował i polaryzował 📈🤖. Ale Krzysztof Swoboda, nasz Senior Content Specialist, twierdzi, że rewolucja dopiero przed nami, a ostatnie 12 miesięcy to jedynie przedsmak tego, co czeka nas w 2024 roku 🔮.

Trendy na rynku AI, wizerunek sztucznej inteligencji oraz jej zastosowanie w medycynie to tylko część zagadnień, jakie Krzysiek porusza w swoim artykule na GoMobi.pl 🧠💻.

Zachęcamy do przeczytania i podzielenia się swoimi wrażeniami! Jak Waszym zdaniem maluje się przyszłość AI? 🌟💭🔍
#przyszloscAI #sztucznainteligencja #AI2024
2024-01-12, 10:48
facebook
Jak będziemy wspominać rok 2023 w takaoto.pro? Emocjonująco! 🤩🎉

Ostatnie 12 miesięcy były dla naszej ekipy niczym wyścig F1. 🏎️💨 Wystartowaliśmy z gazem dociśniętym do dechy, pokonywaliśmy kolejne zakręty i szykany, a wszystko to pędząc w ogromną prędkością. 🌪️🔥 Koniec końców udało nam się szczęśliwie dotrzeć na linię mety. 🏁🥳 Swoimi osiągnięciami chwalimy się na załączonej grafice, która mówi sama za siebie – nie próżnowaliśmy! 👏📈

Już teraz możemy zdradzić, że rok 2024 zapowiada się dla nas naprawdę obiecująco. 🔮🌟 Obserwujcie nasze profile, żeby być na bieżąco z naszymi poczynaniami oraz otrzymywać świeżą dawkę wiedzy na temat SEO i nie tylko. 📱💡 Stay tuned! 📣👀
#agencjaseo #podsumowanieroku #2023
2024-01-08, 15:48
facebook
🌟👩‍💼 Kobiety, a konkretnie ich prawa, znaczenie w społeczeństwie oraz na rynku pracy to tematy, które są na czasie nie tylko w Polsce. Przykładowo w ubiegłym roku werdyktem Szwedzkiej Królewskiej Akademii Nauk 🏆 Nagrodę Nobla w dziedzinie ekonomii wręczono Claudii Goldin. 👩‍🎓💪 Jednocześnie jest ona pierwszą kobietą, której tytuł ten przyznano samodzielnie! 💃✨

Nie dziwi nas więc, że najnowszy numer kwartalnika „Bank Spółdzielczy” poświęcono roli kobiet w zarządzaniu. 📘👩‍💼 Znajdziecie tam artykuł Agnieszki Szelejewskiej, naszej Content Manager, która obala mity na temat męskiego i damskiego stylu zarządzania. 🚫 Swój wkład w powstanie treści do magazynu miał także Krzysztof Swoboda – Senior Content Specialist. 🖊️👨‍💼

👉 Sprawdźcie ostatnie wydanie „Banku Spółdzielczego” zarówno w wersji do poczytania, jak i posłuchania tutaj: https://www.sgb.pl/grupa-sgb/magazyn-bank-spoldzielczy/ 📖🎧
2024-01-03, 13:59
facebook
Ho, ho, ho! 🎅

W tym wyjątkowym okresie – kiedy Google robi sobie przerwę od aktualizacji algorytmów – życzymy Wam wszystkiego rodzinnego: wysokich pozycji przy stole oraz słów kluczowych, które zawsze trafiają w serce najbliższych! 🆙

🔴 Zaangażujcie się w spędzenie czasu tak bardzo, jak zazwyczaj angażujecie się w pracę. Święta są raz do roku!

Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku od całej ekipy takaoto.pro! 🎄
2023-12-22, 13:24
facebook
Czy dobrze wykonany brief SEO może stać za sukcesem procesu pozycjonowania? 🤔

Niekoniecznie. 😅 Nawet najrzetelniej przygotowany brief nie gwarantuje wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Jednak bez niego trudno o satysfakcjonujące efekty, gdyż jest podstawą pomyślnej współpracy. Brief pomaga zrozumieć potrzeby klienta oraz opracować właściwą strategię.💪

Brief SEO to kluczowy dokument, który należy dostarczyć agencji na początku współpracy. 🚀 Powinien zawierać wszelkie informacje, które są niezbędne do ustalenia celów i priorytetów kampanii, a także sposobów działania.

Co warto zawrzeć w briefie dla agencji SEO?
🔴 Opis działalności – w tym oferowane usługi i produkty, zasięg terytorialny.
🔴 Grupę odbiorców – np. czy targetem strony są firmy, czy osoby prywatne, specjaliści, pasjonaci, laicy itp.
🔴 Konkurencję – zarówno tę bezpośrednią, działającą na tym samym rynku i w tym samym modelu biznesowym, jak i dalszą.
🔴 Priorytetowe tematy, obszary oferty, produkty lub całe kategorie, które napędzają biznes.
🔴 Dotychczasowe działania SEO – czy nad stroną pracowała inna agencja lub freelancer, jakie działania podejmowano samodzielnie itp.
🔴 Inne działania marketingowe – m.in.: social media, Google Ads, blog, kampanie PR-owe.
🔴 Cele kampanii SEO – opis tego, co chcesz osiągnąć i w jakim przedziale czasowym.

Wypełniając brief SEO, postaraj się udzielać wyczerpujących, ale precyzyjnych odpowiedzi. ✍️ Czasami coś, co wydaje się dla Ciebie drobnostką (np. plan utworzenia projektu na subdomenie czy migracja na inny CMS), będzie cenną informacją z punktu widzenia pozycjonera. Przede wszystkim – nie traktuj briefu jako dodatkowej biurokracji, którą trzeba odhaczyć. Twoje zaangażowanie na początku procesu jest niezwykle ważne! ⚙️

Chcesz porozmawiać z nami na temat pozycjonowania Twojej strony? Napisz do nas wiadomość prywatną! ✉️
#agencjaseo #pozycjonowanie #briefseo
2023-12-21, 14:30
facebook
W 2024 roku planujesz z przytupem rozpocząć działania SEO? 🤔
Nie czekaj na pierwszą gwiazdkę ⭐ ani fajerwerki 🎆– już dziś zacznij szukać agencji SEO! Dlaczego nie warto zwlekać?

🔴 Zrobienie researchu i zebranie ofert współpracy może zająć Ci sporo czasu.

Musisz nie tylko przeczesać rynek w poszukiwaniu potencjalnych partnerów, ale i odrzucić te agencje, które nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom. Sam proces ofertowania również może się przeciągnąć ze względu na przerwę świąteczną. 🎄

🔴 Kolejny krok to ustalenie szczegółów współpracy z agencją. Nawet jeśli uda Ci się gładko przejść do podpisania umowy, musisz przyjąć pewien bufor czasowy: pamiętaj, że rzeczy nie dzieją się z dnia na dzień!

Początkowa faza współpracy z agencją SEO może wymagać opracowania strategii, przeprowadzenia audytu czy analizy konkurencji. Nierzadko badania tego typu pochłaniają wiele roboczogodzin, ale są niezbędne do efektywnego działania. 🚀

🔴 Koniec końców może okazać się, że projekt realnie ruszy później, niż planowałeś, a na pierwsze efekty przyjdzie Ci jeszcze zaczekać.

Wykorzystaj dobrze końcówkę roku i czym prędzej znajdź agencję SEO, która wywinduje Twoją stronę na topowe pozycje w Google’u. 📊 Jeśli interesują Cię nasze usługi, napisz do nas wiadomość prywatną, a przedstawimy Ci ofertę! ✉️
#agencjaseo #pozycjonowanie #marketing2024
2023-12-18, 19:00
facebook
🔴 Wigilia firmowa takaoto.pro za nami 🎄

Cóż to był za wieczór! 🎉 Towarzyszyła nam cudowna atmosfera, stół uginał się od pyszności, a cały nasz zespół z zaangażowaniem oddawał się pasjonującym dyskusjom. Nie zabrakło także miłych upominków! 🎁 Jak widać na załączonym obrazku – humory dopisywały! 🥳

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim osobom, które tworzą takaoto.pro 🔴 za to, co udało nam się osiągnąć w minionym roku. Jesteście najlepsi!

Podziękowanie kierujemy także do Boska Restauracja, która ponownie była miejscem naszego corocznego świętowania zakończenia roku pełnego wrażeń. 🎠

#takaoto #agencjaseo #wigiliafirmowa
2023-12-12, 12:38
facebook
Contenciak poszukiwany❗

Chociaż rok chyli się już ku końcowi – nie zwalniamy tempa.😉 Ogłaszamy rekrutację na stanowisko Content Specialist/Redaktor. ⌨️

Pragniemy, aby do naszego teamu dołączył prawdziwy pasjonat contentu.✍️ Jeśli jesteś ze Śląska, potrafisz posługiwać się poprawną polszczyzną, wiesz, jak radzić sobie z niegramatycznymi frazami, a tworzenie różnorodnych treści nie jest Ci obce to właśnie Ciebie szukamy! 🫵

Szczegóły znajdziesz w ogłoszeniu poniżej. 🚀
#pracacontent #pracagliwice #pracacopywritting
2023-12-08, 15:21
facebook
Co wiesz już o nowej metryce Core Web Vitals? 🤔

Na myśli mamy oczywiście wskaźnik INP (Interaction to Next Paint), tłumaczony jako „interakcja do pierwszego wyrenderowania”. 📈

INP reprezentuje ogólne opóźnienie strony na działania użytkownika. W tym celu obserwuje wszystkie zdarzenia, takie jak: kliknięcia 🖱️, stuknięcia 📱 i naciśnięcia klawiszy ⌨️. Otrzymana wartość końcowa to ta najdłuższa (z pominięciem skrajnych wyników).

Jak odczytywać wynik INP? 👍👎
Generalnie im niższa wartość, tym lepiej. Niski wynik świadczy o tym, że strona reaguje szybko na interakcje. W interpretacji INP pomoże Ci także wykres liniowy, gdzie kolor:
🟢 oznacza wynik równy lub mniej niż 200 ms = Dobrze 👍
🟡 to wynik pomiędzy 200-500 ms = Wymaga poprawy ⚙️
🔴 pokazuje wyniki równe lub większe niż 500 ms = Słabo 👎

Dlaczego już teraz musisz zainteresować się INP? ⏰
Ponieważ w marcu 2024 roku INP stanie oficjalnym stabilnym wskaźnikiem Core Web Vitals i zastąpi FID.😬

Skąd ta zmiana? 😲 FID raportuje jedynie pierwszą interakcję użytkownika ze stroną, która niekoniecznie reprezentuje wrażenia ze wszystkich interakcji, jakie podejmowane są przez niego na stronie. INP jest pod tym względem bardziej miarodajne.

Wskaźnik INP może być przydatny w pracy nad UX Twojej witryny. Działania z tego zakresu mogą przełożyć się nie tylko na pozytywne wrażenia użytkowników z korzystania z Twojego serwisu, ale i pozycjonowanie! 🔎

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat i przeprowadzić audyt strony, skontaktuj się z nami! 📨
#pozycjonowanie #seo #corewebvitals #audytseo #metrykainp
2023-12-07, 15:17
facebook
🔴 Zwracasz uwagę na to, jaka treść wita Cię po wejściu na stronę? Twoi użytkownicy też zwracają, dlatego zadbaj o content above the fold (ABF)! 💻

Treści above the fold to ta część strony internetowej, która jest widoczna przed przewinięciem ekranu. 🖱️ Wszystko to, co wyświetla się po rozpoczęciu scrollowania, nazywane jest contentem below the fold (BTF). 📄

Co ciekawe, terminologia została zaczerpnięta od wydawców gazet. 📰 Do dziś tytuły prasowe drukowane na papierze dużych rozmiarów, składane są w połowie, aby ułatwić transport. Stąd wzięło się pojęcie zgięcia – fold.

W sektorze prasowym część strony tytułowej nad zgięciem uznawana jest za najatrakcyjniejszą. To tam umieszczane są chwytliwe tytuły i zdjęcia, których zadaniem jest przyciągnięcie wzroku, a w efekcie – sprzedaż danego numeru. 💸

Obszar above the fold podobną funkcję pełni w projektowaniu stron internetowych. 🧑‍💻
🔴 Wpływa na pierwsze wrażenie użytkownika.
🔴 Kształtuje user experience.
🔴 Przekazuje najważniejsze informacje o witrynie.
🔴 Skłania do pozostania na stronie i wejścia z nią w dalszą interakcję.

Nieprawidłowo zaprojektowana strona, której content w obszarze above the fold jest nieatrakcyjny lub niejasny z punktu widzenia użytkownika, może wpłynąć negatywnie na wskaźnik konwersji, a także czynniki behawioralne mierzone przez Google. 📉 Wyobraź sobie, że ktoś ląduje na Twojej stronie i zamiast jasnego komunikatu – nagłówka, wstępu – serwowana jest mu ogromna reklama. Wówczas użytkownik nie wie, czy jest we właściwym miejscu w kontekście tego, czego szukał.

Jak sprawdzić, czy Twoja strona właściwie oddziałuje na wrażenia użytkownika? Rozwiązaniem może być audyt UX witryny. 🔎 Więcej informacji o tej usłudze otrzymasz na stronie internetowej naszej agencji lub w wiadomości prywatnej. 📧 Zapraszamy do kontaktu!

#abovethefold #uxdesign #agencjaseo #pozycjonowanie #audytux
2023-12-01, 12:07
facebook
🔴 Właściwa struktura strony ma istotny wpływ na ocenę witryny przez roboty indeksujące i może przełożyć się na lepsze efekty pozycjonowania. 📈

Wśród elementów, które mogą popsuć strukturę, są orphan pages, czyli osierocone strony. 😣 Są to adresy, które nie są w żaden sposób połączone z witryną, bo nie prowadzą do nich linki wewnętrzne. 🔗

Orphan pages są jak ukryty pokój bez drzwi 🚪– boty wyszukiwarki i użytkownicy nie mogą się do nich dostać, bo mogą nawet nie wiedzieć, że takie strony istnieją! W teorii można zgłosić takie strony przez GSC lub dodać do sitemapy, ale zawsze lepiej dodatkowo podlinkować je wewnętrznie.

Posiadanie wielu osieroconych stron skutkuje:
🔴 niską oceną w SERP-ach (bo strona nie będzie czerpała z autorytetu reszty serwisu, gdyż ten jest przekazywany przez linki wewnętrzne),
🔴 utrudnionym indeksowaniem (nawet jeśli URL jest dodany do sitemap.xml, niepodlinkowana wewnętrznie strona może być gorzej traktowana przez Google).

W najgorszym wypadku, jeśli sierotką została ważna podstrona generująca konwersję, witryna utraci swój potencjał biznesowy. 📉

Źle zaprojektowana struktura strony i nieodpowiednie linkowanie wewnętrzne to główne przyczyny powstawania orphan pages. Tego typu błędy stanowią jeden z elementów, jakie badamy w ramach audytu SEO. 🔍

Chcesz poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się z nami! ✉️
#pozycjonowanie #seo #orphanpages #audytseo
2023-11-23, 14:00
facebook
🚀🔍 Dołącz do zespołu takaoto.pro jako Head of SEO! 🚀🔍
Jesteś ekspertem SEO z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i projektami i chcesz być częścią dynamicznie rozwijającej się firmy? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealne stanowisko! 🌐💼

Sprawdź naszą ofertę i napisz do nas! 🚀💬 Pogadamy o Twojej roli w naszym zespole.
#pracaSEO #pracaIT #pracamarketing #headofseo #specjalistaseo #ofertypracyseo #seospecialist #digitalmarketing #marketinginternetowy
2023-11-16, 10:36
facebook
Przygotowujesz sklep internetowy na Black Friday? 🛒 Nie zapomnij o optymalizacji SEO! 🤖

Działania, które musisz podjąć przed Black Friday i Cyber Monday to nie tylko stworzenie nowego landingu, wyszczególnienie oferty promocyjnej i jej aktywna komunikacja w mediach społecznościowych. ❌ Zadbaj także o widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania!

Jak przygotować e-commerce do BF pod kątem SEO?
🔴 Koniecznie sprawdź indeksację nowych podstron! Nie czekaj z ich publikację do samego BF, bo może okazać się, że zostaną dodane do indeksu zbyt późno.
🔴 Unikaj kanibalizacji podczas tworzenia nowych podstron – zwróć uwagę, czy indeksowane pod kątem BF strony nie targetują tych samych fraz, co już istniejące strony kategorii.
🔴 Zmień meta title i meta description na odnoszące się do BF. Warto umieścić w nich aktualny rok – może to zwiększyć CTR wśród użytkowników, szukających promocji w tym okresie.
🔴 Zalinkuj wewnętrznie podstrony z ofertami promocyjnymi – jeśli chcesz dodać autorytetu stronom z ofertami promocyjnymi lub przyspieszyć ich indeksowanie, rozważ podlinkowanie ich ze strony głównej.
🔴 Zadbaj o UX, w tym szybkie ładowanie strony, aby maksymalnie przełożyć pozyskany ruch na konwersje.

Chociaż do Czarnego Piątku pozostało już niewiele czasu, spróbuj pozyskać linki odsyłające do Twojej oferty. ⏰ Mogą to być artykuły sponsorowane czy zestawienia sklepów biorących udział w akcji.🔗 Jeśli masz jakieś linki prowadzące do adresów URL z zeszłorocznej akcji, możesz spróbować przekierować je na nową stronę docelową.

Pamiętaj jednak, że proces pozycjonowania należy prowadzić przez cały rok, a nie tylko okazjonalnie❗

Koniecznie daj nam znać, czy przygotowując swój sklep internetowy do Black Friday, bierzesz pod uwagę aspekty SEO. 🔎
#pozycjonowanie #blackfridayseo #optymalizacjaecommerce
2023-11-13, 11:30
facebook
Takaoto.pro, butikowa agencja SEO z serca Gliwic, szuka nowych talentów 🌟

Jeśli Śląsk to Twój rejon albo planujesz w niedalekiej przyszłości tutaj zawitać, mamy dla Ciebie idealną propozycję. Przyjmiemy na pokład osobę chętną na nową przygodę w pełnym wymiarze czasu pracy – zarówno w biurze, jak i w systemie hybrydowym (4/1 lub 3/2)💼🏠

Umiejętności, które są dla nas szczególnie ważne to:
🔴 on-page/technical SEO,
🔴 umiejętność przeprowadzania kompleksowych audytów,
🔴 doświadczenie w międzynarodowym SEO i/lub pracy z dużymi serwisami (wydawcy, e-commerce),
🔴 umiejętność pracy z dużymi ilościami contentu / zarządzanie architekturą informacji,
🔴 śledzenie bieżących trendów i chęć nauki.

Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu zespołów projektowych.

Jeśli takaoto.pro brzmi jak miejsce, w którym chcesz rozwijać swoją karierę – nie czekaj! Prześlij swoje CV i dołącz do naszej dynamicznej ekipy! 💌🚀
#praca #pracaseo #marketinginternetowy
2023-11-06, 15:33
facebook
Ah …, here we go again. 🚨 Słowami klasyka chciałoby się skwitować informację o kolejnej aktualizacji algorytmu Google’a.

Google w tym roku nie próżnuje i raczy nas już 4️⃣ core update’em w przeciągu ostatnich 1️⃣2️⃣ miesięcy! Czy listopad będzie tak samo zakręcony pod względem aktualizacji jak październik? 🤔 Przekonamy się w ciągu najbliższych tygodni. 😅

Na tym etapie nie jesteśmy też w stanie przewidzieć jej wpływu na wyniki rankingowe. Czy odkręci to, co wywinął ostatni core update, czy zaskoczy nas czymś zupełnie innym? 🪄 Trudno powiedzieć. 🤷 Google informuje, że najnowsza aktualizacja ma dotyczyć innych obszarów głównego algorytmu niż październikowy update.

Co więcej, Google 🔎 zapowiada aktualizację systemu opinii. Firma podkreśla też, że następne reviews update’y nie będą już podawane do informacji. 😵‍💫 Ulepszenia systemu opinii staną się elementem głównego algorytmu.

Jedno jest pewne – nie będzie nudno! 🤓

#coreupdate #reviewsupdate #pozycjonowanie #agencjaseo
2023-11-03, 14:18
facebook
🔴 Jesteście ciekawi, jak powstała i rozwijała się nasza agencja?

Historia takaoto.pro to jeden z tematów poruszanych w podcaście, w którym wystąpił nasz CMO Szymon Slowik ! 🎤

Dowiecie się z niego:
🔴 gdzie Szymon poznał pierwsze tajniki SEO,
🔴 skąd wziął się pomysł na nazwę takaoto.pro,
🔴 jakie wydarzenia popchnęły agencję do przodu, a jakie zmusiły Szymona do zrobienia kilku kroków wstecz,
🔴 czego nauczył się przez ponad 10 lat prowadzenia własnej działalności.

Opowieść Szymona pokazuje, jak wielka determinacja i lata pracy doprowadziły takaoto.pro do obecnego kształtu. 💪

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji do wysłuchania rozmowy Szymona z Miłoszem Jarosiewiczem, zachęcamy do odtworzenia podcastu Jesteśmy w zapisie na YouTube i Spotify!

Linki znajdziecie poniżej:👇
🎥YT: https://bit.ly/3QtXMt3
🎙Spotify: https://bit.ly/3s1EMsJ

#takaoto #agencjaseo
2023-11-02, 11:43
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.