facebook
🔴 Link building, czyli budowanie profilu linków prowadzących do danej witryny, to ważny element w procesie pozycjonowania. Dobrze robiony podnosi autorytet w oczach Google’a, co przekłada się na poprawę widoczności strony. Jednak nie wszystkie linki pomagają w poprawieniu pozycji, a niektóre z nich mogą nawet w tym szkodzić.
Idea Google'a jest prosta. Pragnie dostarczyć użytkownikowi najbardziej jakościowych treści odpowiadających na jego zapytania. Jeszcze kilka lat temu częste były manipulacje profilem linkowym w postaci masowego, zautomatyzowanego linkowania, co skutkowało przyrostem spamu, a na pierwszej stronie wyszukiwarki mogły pojawiać się słabe jakościowo serwisy, czasami niezwiązane nawet ze wpisywaną frazą. Nic dziwnego, że taka praktyka nie spodobała się twórcom algorytmów Google.
Obecnie algorytmy są w stanie trochę lepiej określić wartość i wiarygodność linku. W praktyce oznacza to, że liczy się nie tylko ilość, ale też jakość.
Moc linka zależy przede wszystkim od tego, jaki profil linkowy ma strona odsyłająca. Do czynników zmniejszających ryzyko jego dewaluacji możemy zaliczyć: ruch na danym serwisie, powiązanie tematyczne czy formę linku. Jednak te elementy powinny być oceniane w skali całego profilu linków, a nie pojedynczo.
W takaoto.pro dbamy o to, by profil linków wyglądał naturalnie, a same odnośniki niosły odpowiednią siłę dla konkretnej witryny. Jeśli chcesz wskoczyć ze swoją stroną/ sklepem na wyższą pozycję, przygotujemy dla Ciebie indywidualną strategię SEO, biorąc pod uwagę cele biznesowe.
Idea Google'a jest prosta. Pragnie dostarczyć użytkownikowi najbardziej jakościowych treści odpowiadających na jego zapytania. Jeszcze kilka lat temu częste były manipulacje profilem linkowym w postaci masowego, zautomatyzowanego linkowania, co skutkowało przyrostem spamu, a na pierwszej stronie wyszukiwarki mogły pojawiać się słabe jakościowo serwisy, czasami niezwiązane nawet ze wpisywaną frazą. Nic dziwnego, że taka praktyka nie spodobała się twórcom algorytmów Google.
Obecnie algorytmy są w stanie trochę lepiej określić wartość i wiarygodność linku. W praktyce oznacza to, że liczy się nie tylko ilość, ale też jakość.
Moc linka zależy przede wszystkim od tego, jaki profil linkowy ma strona odsyłająca. Do czynników zmniejszających ryzyko jego dewaluacji możemy zaliczyć: ruch na danym serwisie, powiązanie tematyczne czy formę linku. Jednak te elementy powinny być oceniane w skali całego profilu linków, a nie pojedynczo.
W takaoto.pro dbamy o to, by profil linków wyglądał naturalnie, a same odnośniki niosły odpowiednią siłę dla konkretnej witryny. Jeśli chcesz wskoczyć ze swoją stroną/ sklepem na wyższą pozycję, przygotujemy dla Ciebie indywidualną strategię SEO, biorąc pod uwagę cele biznesowe.
2023-03-09, 13:12
facebook
Co robisz, kiedy masz niepokojące objawy, które nie znikają? Pewnie pójdziesz do lekarza. To naturalne. Specjalista przeprowadza wywiad medyczny, wykonuje badanie i je zleca. Dzięki temu jest w stanie dojść do tego, co się „posypało” w Twoim organizmie. W najlepszym scenariuszu lekarz dobiera odpowiednie leczenie, a Ty czujesz się jak nowo narodzony.
Podobnie jest ze stronami i sklepami internetowymi. Przez długi czas może być wszystko w porządku, aż nagle obserwujesz spadek ruchu lub pozycji w Google czy brak wzrostu mimo prowadzonych działań. Takie rzeczy nie dzieją się bez przyczyny, a żeby ją znaleźć, trzeba wykonać audyt SEO. To sposób na zbadanie stanu „zdrowia” strony internetowej – audyt da Ci jasny obraz tego, jak wyszukiwarka postrzega Twoją witrynę, jakie elementy działają dobrze, a co należałoby poprawić, by polepszyć jakość Twojej strony lub sklepu internetowego. 📈
Pamiętaj, że musisz stale optymalizować swoją stronę i sklep, by móc docierać do większej liczby klientów. Niektórzy myślą, że raz postawiona strona internetowa, zwalnia z obowiązku monitorowania jej stanu. To błąd! Audyt SEO przeprowadza się nie tylko w sytuacjach, kiedy coś złego się dzieje, ważna jest tutaj regularność. Dlaczego? Ponieważ Google systematycznie wprowadza nowe wymogi np. dotyczące jakości tekstu, zmieniają się zachowania użytkowników, a także pojawiają się nowe technologie webowe.
Kiedy należy wykonać audyt SEO❓
🔴 Przed wdrożeniem witryny,
🔴 po każdej dużej aktualizacji CMS,
🔴 po każdej zmianie wyglądu strony,
🔴 przy zmianie hostingu.
A to tylko niektóre sytuacje. Warto go zrobić również wtedy, gdy działania nie przynoszą rezultatów, nie potrafimy pokonać konkurencji, a od dawna skupiamy się na pozyskiwaniu linków i dodawaniu treści, a nie na analityce.
W takaoto.pro systematycznie przeprowadzamy audyty dla naszych klientów. Kompleksowo analizujemy strony w kontekście pozycjonowania Google – badamy kwestie techniczne, budowę strony www, jej zawartość, obecną kondycję w Google, a także sprawdzamy profil linków oraz patrzymy na kondycję stron konkurencji. To pozwala nam zaproponować najlepsze rozwiązania i je wdrożyć, by wyciągnąć wszystko to, co najlepsze z działań SEO. 🔥
Podobnie jest ze stronami i sklepami internetowymi. Przez długi czas może być wszystko w porządku, aż nagle obserwujesz spadek ruchu lub pozycji w Google czy brak wzrostu mimo prowadzonych działań. Takie rzeczy nie dzieją się bez przyczyny, a żeby ją znaleźć, trzeba wykonać audyt SEO. To sposób na zbadanie stanu „zdrowia” strony internetowej – audyt da Ci jasny obraz tego, jak wyszukiwarka postrzega Twoją witrynę, jakie elementy działają dobrze, a co należałoby poprawić, by polepszyć jakość Twojej strony lub sklepu internetowego. 📈
Pamiętaj, że musisz stale optymalizować swoją stronę i sklep, by móc docierać do większej liczby klientów. Niektórzy myślą, że raz postawiona strona internetowa, zwalnia z obowiązku monitorowania jej stanu. To błąd! Audyt SEO przeprowadza się nie tylko w sytuacjach, kiedy coś złego się dzieje, ważna jest tutaj regularność. Dlaczego? Ponieważ Google systematycznie wprowadza nowe wymogi np. dotyczące jakości tekstu, zmieniają się zachowania użytkowników, a także pojawiają się nowe technologie webowe.
Kiedy należy wykonać audyt SEO❓
🔴 Przed wdrożeniem witryny,
🔴 po każdej dużej aktualizacji CMS,
🔴 po każdej zmianie wyglądu strony,
🔴 przy zmianie hostingu.
A to tylko niektóre sytuacje. Warto go zrobić również wtedy, gdy działania nie przynoszą rezultatów, nie potrafimy pokonać konkurencji, a od dawna skupiamy się na pozyskiwaniu linków i dodawaniu treści, a nie na analityce.
W takaoto.pro systematycznie przeprowadzamy audyty dla naszych klientów. Kompleksowo analizujemy strony w kontekście pozycjonowania Google – badamy kwestie techniczne, budowę strony www, jej zawartość, obecną kondycję w Google, a także sprawdzamy profil linków oraz patrzymy na kondycję stron konkurencji. To pozwala nam zaproponować najlepsze rozwiązania i je wdrożyć, by wyciągnąć wszystko to, co najlepsze z działań SEO. 🔥
2023-03-03, 11:37
facebook
Jest coś, czego nie chcecie przegapić…
To webinar o content marketingu, w którym wystąpi między innymi nasz Head of Content, Kamil Kolbusz. 🔥
Zachęcamy nie tylko do zapisów, ale także do zadawania pytań. Nasz specjalista chętnie na nie odpowie. 😎
Szczegóły poniżej.👇🏻
To webinar o content marketingu, w którym wystąpi między innymi nasz Head of Content, Kamil Kolbusz. 🔥
Zachęcamy nie tylko do zapisów, ale także do zadawania pytań. Nasz specjalista chętnie na nie odpowie. 😎
Szczegóły poniżej.👇🏻
2023-03-01, 12:39
facebook
Dzisiaj nasz senior content/AI specialist, Krzysztof Swoboda, przybliża temat Chatu GPT w kontekście content marketingu. 🔥
👉🏻 Jeszcze rok temu, gdy większość branży zachwycała się modelami Sztucznej Inteligencji bazującymi na GPT-3, można było spotkać się z opinią: mamy jeszcze dużo czasu, content generowany w ten sposób wcale nie jest idealny. Czy dziś, w erze najnowszego Chata GPT, coś się zmieniło?
Zaszły tu co najmniej dwie kluczowe zmiany, dzięki którym Chat stał się tematem numer jeden w marketingu. Mowa o wdrożeniu uczenia:
🔴 nadzorowanego,
🔴 przez wzmocnienie.
Mało tego, deweloperzy poszli o krok dalej – narzędzie korzysta z zaawansowanych algorytmów bazujących na TRPO. Co to oznacza w praktyce? Model jest w stanie uczyć się na błędach. Jest więc wysoce prawdopodobne, że każda kolejna aktualizacja zapewni nam dostęp do coraz lepszej jakości danych wyjściowych.
❓W czym już dziś może pomóc Ci Chat GPT?
Ewolucję, która dokonała się w branży, doskonale widać, gdy zestawimy obok siebie umiejętności GPT-2 oraz GPT-3,5, czyli Chata udostępnionego przez OpenAI.
Polscy użytkownicy, korzystający z GPT-2, mogli z jego pomocą:
🔴 tworzyć proste artykuły, zwykle o bardzo niskiej jakości,
🔴 generować dalszy ciąg już rozpoczętego zdania, np.: najmodniejszym kolorem w stylu skandynawskim jest… (to rozwiązanie, także w wersji GPT-3, bardzo dobrze wdrożyli twórcy Rytr),
🔴 tłumaczyć teksty (choć zwykle rozwiązanie to działało dobrze tylko w przypadku języków o zasięgu globalnym, np. angielskiego, hiszpańskiego czy mandaryńskiego).
Najnowsza wersja GPT to ogromny skok jakościowy. Korzystając z tego narzędzia, już dziś możemy tworzyć m.in.:
🔴 oprogramowanie użytkowe,
🔴 muzykę,
🔴 obrazy,
🔴 utrzymane w wybranej konwencji pliki wideo,
🔴 strony WWW oraz ich składowe,
🔴 analizy danych z wybranych źródeł,
🔴 treści! Zarówno onpage, jak i pod klasyczny linkbuilding.
❓Czy copywriterzy mogą spać spokojnie?
Żadna, nawet najlepsza wersja tego narzędzia, już dziś nie zastąpi tekstów premium, które są tworzone przez człowieka. Wynika to z szeregu ograniczeń, jakie na Chat GPT nałożyli jego twórcy. Istnieją też pewne obawy w kwestii legalności stworzonych w ten sposób treści oraz informacji, jakie znajdują się w artykułach.
Warto jednak śledzić rozwój tego oprogramowania. W takaoto.pro doskonale zdajemy sobie sprawę, jak dużą zmianą może okazać się Chat oraz BARD, dlatego też już teraz tworzymy nasze własne procesy oraz rozwiązania, które pozwolą nam w pełni wykorzystać potencjał SI.
👉🏻 Jeszcze rok temu, gdy większość branży zachwycała się modelami Sztucznej Inteligencji bazującymi na GPT-3, można było spotkać się z opinią: mamy jeszcze dużo czasu, content generowany w ten sposób wcale nie jest idealny. Czy dziś, w erze najnowszego Chata GPT, coś się zmieniło?
Zaszły tu co najmniej dwie kluczowe zmiany, dzięki którym Chat stał się tematem numer jeden w marketingu. Mowa o wdrożeniu uczenia:
🔴 nadzorowanego,
🔴 przez wzmocnienie.
Mało tego, deweloperzy poszli o krok dalej – narzędzie korzysta z zaawansowanych algorytmów bazujących na TRPO. Co to oznacza w praktyce? Model jest w stanie uczyć się na błędach. Jest więc wysoce prawdopodobne, że każda kolejna aktualizacja zapewni nam dostęp do coraz lepszej jakości danych wyjściowych.
❓W czym już dziś może pomóc Ci Chat GPT?
Ewolucję, która dokonała się w branży, doskonale widać, gdy zestawimy obok siebie umiejętności GPT-2 oraz GPT-3,5, czyli Chata udostępnionego przez OpenAI.
Polscy użytkownicy, korzystający z GPT-2, mogli z jego pomocą:
🔴 tworzyć proste artykuły, zwykle o bardzo niskiej jakości,
🔴 generować dalszy ciąg już rozpoczętego zdania, np.: najmodniejszym kolorem w stylu skandynawskim jest… (to rozwiązanie, także w wersji GPT-3, bardzo dobrze wdrożyli twórcy Rytr),
🔴 tłumaczyć teksty (choć zwykle rozwiązanie to działało dobrze tylko w przypadku języków o zasięgu globalnym, np. angielskiego, hiszpańskiego czy mandaryńskiego).
Najnowsza wersja GPT to ogromny skok jakościowy. Korzystając z tego narzędzia, już dziś możemy tworzyć m.in.:
🔴 oprogramowanie użytkowe,
🔴 muzykę,
🔴 obrazy,
🔴 utrzymane w wybranej konwencji pliki wideo,
🔴 strony WWW oraz ich składowe,
🔴 analizy danych z wybranych źródeł,
🔴 treści! Zarówno onpage, jak i pod klasyczny linkbuilding.
❓Czy copywriterzy mogą spać spokojnie?
Żadna, nawet najlepsza wersja tego narzędzia, już dziś nie zastąpi tekstów premium, które są tworzone przez człowieka. Wynika to z szeregu ograniczeń, jakie na Chat GPT nałożyli jego twórcy. Istnieją też pewne obawy w kwestii legalności stworzonych w ten sposób treści oraz informacji, jakie znajdują się w artykułach.
Warto jednak śledzić rozwój tego oprogramowania. W takaoto.pro doskonale zdajemy sobie sprawę, jak dużą zmianą może okazać się Chat oraz BARD, dlatego też już teraz tworzymy nasze własne procesy oraz rozwiązania, które pozwolą nam w pełni wykorzystać potencjał SI.
2023-02-28, 13:19
facebook
Cześć! 🖐🏻
Nasz CMO, Szymon Slowik, na łamach magazynu „E-commerce w praktyce” ponownie porusza temat AI. Tym razem podpowiada, jak można wykorzystać Sztuczną Inteligencję w branży e-commerce.
Dowiesz się:
🔴 jak AI może zrewolucjonizować tworzenie opisów w e-commerce,
🔴 w jaki sposób wykorzystać modele AI do kategoryzacji produktów i optymalizacji treści w e-commerce,
🔴 jak AI może pomóc w identyfikowaniu i analizowaniu nisz,
🔴 co będzie można zyskać dzięki dostępowi do płatnej wersji ChatGPT Plus oraz ChatGPT API.
Magazyn możesz kupić tutaj: https://sklep.marketerplus.pl/e-commerce-w-praktyce-1-20-2023-budowanie-marki-w-ecommerce
Artykuł możesz też przeczytać w tym miejscu: https://ewp.pl/jak-praktycznie-wykorzystac-ai-w-e-sklepie-aby-poprawic-seo/
Enjoy! 🔥
Nasz CMO, Szymon Slowik, na łamach magazynu „E-commerce w praktyce” ponownie porusza temat AI. Tym razem podpowiada, jak można wykorzystać Sztuczną Inteligencję w branży e-commerce.
Dowiesz się:
🔴 jak AI może zrewolucjonizować tworzenie opisów w e-commerce,
🔴 w jaki sposób wykorzystać modele AI do kategoryzacji produktów i optymalizacji treści w e-commerce,
🔴 jak AI może pomóc w identyfikowaniu i analizowaniu nisz,
🔴 co będzie można zyskać dzięki dostępowi do płatnej wersji ChatGPT Plus oraz ChatGPT API.
Magazyn możesz kupić tutaj: https://sklep.marketerplus.pl/e-commerce-w-praktyce-1-20-2023-budowanie-marki-w-ecommerce
Artykuł możesz też przeczytać w tym miejscu: https://ewp.pl/jak-praktycznie-wykorzystac-ai-w-e-sklepie-aby-poprawic-seo/
Enjoy! 🔥
2023-02-22, 13:37
facebook
Stało się! Ale to jeszcze nie wszystko… ?
Za nami semKRK - wyjątkowe wydarzenie w świecie marketingu.
Nie mogło nas tam zabraknąć!
W evencie wzięły udział agencje marketingowe, właściciele biznesów i przedstawiciele e-commerce z całej Polski.
A już we wrześniu szykuje się SEO Poland - jedna z najważniejszych konferencji SEO w Polsce. ?
Wydarzenie poprzedza cykl spotkań w formie barcampów, czyli SPOT - SEO Poland On Tour we wszystkich większych miastach w kraju. I tu nie brakuje naszej reprezentacji! W Zielonej Górze wystąpił Robert Marczak, natomiast na spotkaniu w Katowicach swoją prezentację przedstawi Szymon Słowik. ?
Z kim się widzimy?
Za nami semKRK - wyjątkowe wydarzenie w świecie marketingu.
Nie mogło nas tam zabraknąć!
W evencie wzięły udział agencje marketingowe, właściciele biznesów i przedstawiciele e-commerce z całej Polski.
A już we wrześniu szykuje się SEO Poland - jedna z najważniejszych konferencji SEO w Polsce. ?
Wydarzenie poprzedza cykl spotkań w formie barcampów, czyli SPOT - SEO Poland On Tour we wszystkich większych miastach w kraju. I tu nie brakuje naszej reprezentacji! W Zielonej Górze wystąpił Robert Marczak, natomiast na spotkaniu w Katowicach swoją prezentację przedstawi Szymon Słowik. ?
Z kim się widzimy?
2022-06-21, 12:31
facebook
Już w środę kolejna ciekawa konferencja - semKRK#19 BIG organizowana przez Deva Group. Podczas eventu wystąpi szereg cenionych i doświadczonych specjalistów, którzy będą opowiadać o SEO, PPC SEM i analityce internetowej. Wysyłamy kilkuosobową reprezentację, więc jeśli chcecie na miejscu zamienić słowo lub przybić piątkę odezwijcie się do nas :)
2022-06-13, 16:11
facebook
Google właśnie ogłosiło rollout najnowszego Core Algorithm Update.
2022-05-25, 18:26
facebook
No i po wszystkim ? Szymon Slowik zajął 6. miejsce i zakwalifikował się do kolejnej edycji I love SEO & content ? Gratulujemy zwycięzcom i wszystkim prelegentom ?
2022-05-20, 18:33
facebook
Jesteśmy już po prezentacji i sesji Q&A z SzymonSlowik.pl - blog o marketingu, ale I LOVE MARKETING organizowane przez sprawny.marketing ciągle trwa? Kto z Was jest na sali?
2022-05-20, 16:42
facebook
Już niebawem ;)
2022-05-19, 14:09
facebook
Nasz specjalista od AI w służbie contentu Krzysiek kontynuuje swoją misję edukacyjną ??
Tym razem na łamach GoMobi.pl przybliża ogólne działanie AI i nie boi się przy tym odważnych porównań‼️
Polecamy i zapraszamy do lektury?
https://gomobi.pl/blogi/potega-tokenow-czyli-o-dzialaniu-sztucznej-inteligencji-na-poziomie-komorkowym
Tym razem na łamach GoMobi.pl przybliża ogólne działanie AI i nie boi się przy tym odważnych porównań‼️
Polecamy i zapraszamy do lektury?
https://gomobi.pl/blogi/potega-tokenow-czyli-o-dzialaniu-sztucznej-inteligencji-na-poziomie-komorkowym
2022-05-19, 11:58
facebook
Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy Partnerem wydarzenia Zielona Góra - SEO Poland On Tour by Linkhouse & papaSEO organizowanego jako preludium do SEO Poland Conference ?
W Zielonej Górze Robert Marczak przedstawi prezentację pt. "Jak nie zaginąć w trójkącie bermudzkim contentu?" ?
Ponadto wystąpią także Sebastian Heymann ("GHOSTBUSTERS. Echo po linkach żyje...") oraz Roman Rozenberger ("Najczęstsze błędy SEO w e-commerce").
Serdecznie zapraszamy na SPOT, jak i na SEO Poland Conference, gdzie wystąpi między innymi Szymon Slowik ?
Organizatorami całego zamieszania są Linkhouse oraz Grzegorz Strzelec - Kurs Papaseo ?
W Zielonej Górze Robert Marczak przedstawi prezentację pt. "Jak nie zaginąć w trójkącie bermudzkim contentu?" ?
Ponadto wystąpią także Sebastian Heymann ("GHOSTBUSTERS. Echo po linkach żyje...") oraz Roman Rozenberger ("Najczęstsze błędy SEO w e-commerce").
Serdecznie zapraszamy na SPOT, jak i na SEO Poland Conference, gdzie wystąpi między innymi Szymon Slowik ?
Organizatorami całego zamieszania są Linkhouse oraz Grzegorz Strzelec - Kurs Papaseo ?
2022-05-11, 13:09
facebook
https://www.facebook.com/339433522806499
2022-05-10, 12:22
facebook
https://www.facebook.com/339433522806499
2022-05-10, 12:21
facebook
Co wspólnego mają koty ze sztuczną inteligencją? Dlaczego polski to trudny język nawet dla SI? I czy generowanie treści przy jej pomocy to nieunikniona przyszłość?
Odpowiedź znajdziesz w artykule napisanym dla Antyweb przez Krzyśka, naszego Senior Content Specialist. To dobry wstęp dla każdego szukającego podstawowych informacji o tym jak działa SI
https://antyweb.pl/sztuczna-inteligencja-po-polsku
https://antyweb.pl/sztuczna-inteligencja-po-polsku
Odpowiedź znajdziesz w artykule napisanym dla Antyweb przez Krzyśka, naszego Senior Content Specialist. To dobry wstęp dla każdego szukającego podstawowych informacji o tym jak działa SI
https://antyweb.pl/sztuczna-inteligencja-po-polsku
https://antyweb.pl/sztuczna-inteligencja-po-polsku
2022-04-11, 10:25
facebook
Dzień dobry! Poniedziałek witamy perspektywą spotkania się z topowymi branżowymi specjalistami. Już jutro Kulturalnie o SEO - konferencja na deskach teatru w Warszawie!
UWAGA! Są jeszcze ostatnie bilety!
Oczywiście nie może zabraknąć naszej reprezentacji! Jeśli wybieracie się na ten event i chcielibyście się z nami spotkać i porozmawiać o SEO, dajcie koniecznie znać lub po prostu szukajcie Roberta lub Szymona na konferencji!
UWAGA! Są jeszcze ostatnie bilety!
Oczywiście nie może zabraknąć naszej reprezentacji! Jeśli wybieracie się na ten event i chcielibyście się z nami spotkać i porozmawiać o SEO, dajcie koniecznie znać lub po prostu szukajcie Roberta lub Szymona na konferencji!
2022-03-21, 08:09
facebook
Już niebawem, 26 marca w Warszawie odbędzie się frontendowa konferencja Confront JS 2022 ???
Zapewne wśród obserwujących nas użytkowników znajdzie się parę osób, które nie tylko zajmują się SEO, ale także webdevelopmentem. Zresztą sami SEO-wcy też już w dużo większym stopniu muszą rozumieć wykorzystanie JS w aplikacjach webowych oraz mieć szeroki przegląd technologii front-endowych. Dlatego polecamy Waszej uwadze niniejsze wydarzenie.
Organizatorzy zadbali o świetny program, podczas którego wystąpią goście z całego świata. Wystąpią dla Was między innymi: Avital Tzubeli (Vonage), Tejas Kumar (Spotify), Eleftheria Batsou (Hashnode), Elad Schechter (Appwrite), Evgeny Kot (Wrike), Jemina Abu (TeleSoftas), Adrian Mróz (Allegro), Vlad Mystetskyi (monday.com), Amit Sheen (Payoneer), Rakhi Sharma (Delivery Hero), Evyatar Alush (Facebook App), Tomasz Stachewicz (Rebased/ Shopify), Yonatan Kra (Vonage).
(agenda może ulec jeszcze drobnym zmianom)
Oczywiście motywem przewodnim będzie JavaScript oraz technologie front-endowe i zagadnienia związane z projektowaniem webowym: HTML, CSS, UX/UI, API, a także wątki gamingowe, VR i AI.
Impreza odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki.
Szczegóły i bilety: https://confrontjs.com/ ?
Organizatorem wydarzenia jest Piotr Zientara z WarsawJS ?
Zapewne wśród obserwujących nas użytkowników znajdzie się parę osób, które nie tylko zajmują się SEO, ale także webdevelopmentem. Zresztą sami SEO-wcy też już w dużo większym stopniu muszą rozumieć wykorzystanie JS w aplikacjach webowych oraz mieć szeroki przegląd technologii front-endowych. Dlatego polecamy Waszej uwadze niniejsze wydarzenie.
Organizatorzy zadbali o świetny program, podczas którego wystąpią goście z całego świata. Wystąpią dla Was między innymi: Avital Tzubeli (Vonage), Tejas Kumar (Spotify), Eleftheria Batsou (Hashnode), Elad Schechter (Appwrite), Evgeny Kot (Wrike), Jemina Abu (TeleSoftas), Adrian Mróz (Allegro), Vlad Mystetskyi (monday.com), Amit Sheen (Payoneer), Rakhi Sharma (Delivery Hero), Evyatar Alush (Facebook App), Tomasz Stachewicz (Rebased/ Shopify), Yonatan Kra (Vonage).
(agenda może ulec jeszcze drobnym zmianom)
Oczywiście motywem przewodnim będzie JavaScript oraz technologie front-endowe i zagadnienia związane z projektowaniem webowym: HTML, CSS, UX/UI, API, a także wątki gamingowe, VR i AI.
Impreza odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki.
Szczegóły i bilety: https://confrontjs.com/ ?
Organizatorem wydarzenia jest Piotr Zientara z WarsawJS ?
2022-03-18, 11:55
facebook
Nasz klient Centrum Ratownictwa daje możliwość zakupu środków pierwszej pomocy (pod linkiem specjalna wydzielona kategoria ze środkami opatrunkowymi, apteczkami, środkami na poparzenia etc.). Zostaną one przekazane na pomoc Ukrainie przez Polska Organizacja Ratownicza specjalnym konwojem, który rusza w środę do Kijowa.
2022-02-28, 11:48
facebook
Nasz klient Euro-Paka.pl udostępnia swoje magazyny, wsparcie logistyczne i finansowe dla przesyłek z praktycznie całej Europy. Szczegóły poniżej:
2022-02-28, 11:10
facebook
Rozbudowujemy dział obsługi klienta. Preferujemy kandydatów z doświadczeniem w branży SEO/ digital.
UoP lub B2B. Gliwice + hybrydowo. Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń przez RocketJobs lub bezpośrednio na: marczak@takaoto.pro
UoP lub B2B. Gliwice + hybrydowo. Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń przez RocketJobs lub bezpośrednio na: marczak@takaoto.pro
2022-02-17, 12:50
facebook
Zapraszamy do lektury kompendium UX przygotowanego przez Piotra Sochę, naszego specjalistę odpowiedzialnego za audyty, konsultacje i sprinty związane z pracą nad użytecznością serwisów internetowych.
UX, czyli co? Z poniższego artykułu dowiesz się, czym jest User Experience, usability, czym różni się UX od UI, na czym polega User-Centered Design... Pogłębisz rozumienie tematu, który dotyczy praktycznie każdej strony internetowej. Poszerzysz wiedzę, którą wykorzystasz w prowadzeniu własnego biznesu lub w rozwoju zawodowym. W tekście znajdziesz także polecane kursy, kierunki studiów i inne źródła nt. UX.
UX, czyli co? Z poniższego artykułu dowiesz się, czym jest User Experience, usability, czym różni się UX od UI, na czym polega User-Centered Design... Pogłębisz rozumienie tematu, który dotyczy praktycznie każdej strony internetowej. Poszerzysz wiedzę, którą wykorzystasz w prowadzeniu własnego biznesu lub w rozwoju zawodowym. W tekście znajdziesz także polecane kursy, kierunki studiów i inne źródła nt. UX.
2022-02-15, 12:23
facebook
Polecamy architektom i projektantom :)
2022-02-14, 16:14
facebook
Webinary to format od wielu lat wykorzystywany content marketingu, lead generation, czy employer brandingu. Pandemia sprawiła, że wiedzy jest naprawdę sporo. Można tu wymienić chociażby działania takich polskich firm jak Senuto Polska, Linkhouse, czy Surfer (chociaż tu content głównie EN).
Zainteresowanych tematem zapraszamy do lektury raportu State Of Online Events sporządzonego przez firmę ClickMeeting, w którym wypowiada się między innymi nasz ekspert SEO - Szymon Slowik.
Zainteresowanych tematem zapraszamy do lektury raportu State Of Online Events sporządzonego przez firmę ClickMeeting, w którym wypowiada się między innymi nasz ekspert SEO - Szymon Slowik.
2022-01-25, 14:44