facebook
Na YouTubie 🎥 śmiga już nagranie z rozmowy Szymon Slowik z Michałem Suskim (Surfer) i Mariuszem Balem (Localo) zrealizowanej dla Odys Talks.
Panowie wymieniali spostrzeżenia na temat:
🌍 rozszerzania działalności poza granice Polski,
🚀 problemów napotykanych przy skalowaniu biznesu,
🧠 roli strategii dla biznesu lokalnego i globalnego,
💡 wykorzystania LMM i nowoczesnych metod przetwarzania dużych zbiorów danych w skalowaniu, automatyzacji i przyspieszaniu działań SEO.
Dyskusja z pewnością zainteresuje nie tylko osoby z branży SEO. Cała rozmowa znajduje się na YouTubie:
🔗 https://www.youtube.com/watch?v=vtyiFvGhf7g
Natomiast już jutro 🗓️ Szymon wystąpi na spotkaniu Networking Club w Krakowie. Wybieracie się? 🤔
#pozycjonowanie #agencjaseo #seoevent #odystalks
Panowie wymieniali spostrzeżenia na temat:
🌍 rozszerzania działalności poza granice Polski,
🚀 problemów napotykanych przy skalowaniu biznesu,
🧠 roli strategii dla biznesu lokalnego i globalnego,
💡 wykorzystania LMM i nowoczesnych metod przetwarzania dużych zbiorów danych w skalowaniu, automatyzacji i przyspieszaniu działań SEO.
Dyskusja z pewnością zainteresuje nie tylko osoby z branży SEO. Cała rozmowa znajduje się na YouTubie:
🔗 https://www.youtube.com/watch?v=vtyiFvGhf7g
Natomiast już jutro 🗓️ Szymon wystąpi na spotkaniu Networking Club w Krakowie. Wybieracie się? 🤔
#pozycjonowanie #agencjaseo #seoevent #odystalks
2024-08-12, 15:03
facebook
Jeśli chcesz poszerzyć swoją sieć kontaktów i nawiązać nowe, cenne znajomości biznesowe, spotkanie Networking Club brzmi jak idealne rozwiązanie dla Ciebie! 🤝✨
Wspominamy o nim nieprzypadkowo, gdyż już 13 sierpnia nasz CMO Szymon Słowik wystąpi przed uczestnikami 28. edycji wydarzenia, organizowanego w krakowskim Centrum Konferencyjnym przy ulicy Fabrycznej 13. 📅🏢 Tematem prelekcji Szymona będą możliwości, jakie wyszukiwarka Google daje różnego typu przedsiębiorstwom. 🌐📈
Chcesz poznać korzyści biznesowe z promocji swojej firmy w Google, a także wymienić się doświadczeniami z innymi liderami i specjalistami? 🚀💼 Zajrzyj na stronę organizatora, gdzie znajdziesz więcej informacji: ⬇️
https://networkingclub.pl/product/spotkanie-networkingowe-krakow-13-sierpien2024/ 🔗
Wspominamy o nim nieprzypadkowo, gdyż już 13 sierpnia nasz CMO Szymon Słowik wystąpi przed uczestnikami 28. edycji wydarzenia, organizowanego w krakowskim Centrum Konferencyjnym przy ulicy Fabrycznej 13. 📅🏢 Tematem prelekcji Szymona będą możliwości, jakie wyszukiwarka Google daje różnego typu przedsiębiorstwom. 🌐📈
Chcesz poznać korzyści biznesowe z promocji swojej firmy w Google, a także wymienić się doświadczeniami z innymi liderami i specjalistami? 🚀💼 Zajrzyj na stronę organizatora, gdzie znajdziesz więcej informacji: ⬇️
https://networkingclub.pl/product/spotkanie-networkingowe-krakow-13-sierpien2024/ 🔗
2024-08-05, 10:20
facebook
Chcesz zdobyć wiedzę od najlepszych specjalistów w branży SEO? 🧠 Teraz masz niepowtarzalną okazję! Zapraszamy na wakacyjny webinar organizowany przez DevaGroup Certified SEM Experts, na którym wystąpi m.in. nasz CMO Szymon Słowik. 🤖
Zapisz się, jeśli nurtuje Cię, jak działają zagraniczni specjaliści SEO i czym ich podejście różni się od naszych rodzimych pozycjonerów. 🌎
🎓 Kiedy? 8 sierpnia, godz. 12:00
📅 Gdzie? Online – wystarczy dostęp do internetu.
💰 Za ile? Zupełnie za darmo – a to uczciwa cena! 😉
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: https://www.devagroup.pl/webinar/wakacyjny-webinar-seo-od-devagroup?idAgenda=spotkanie-list-32393
Do zobaczenia na webinarze! 👋
hasztag#SEO hasztag#darmowawiedza hasztag#agencjaseo hasztag#webinarseo
Zapisz się, jeśli nurtuje Cię, jak działają zagraniczni specjaliści SEO i czym ich podejście różni się od naszych rodzimych pozycjonerów. 🌎
🎓 Kiedy? 8 sierpnia, godz. 12:00
📅 Gdzie? Online – wystarczy dostęp do internetu.
💰 Za ile? Zupełnie za darmo – a to uczciwa cena! 😉
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: https://www.devagroup.pl/webinar/wakacyjny-webinar-seo-od-devagroup?idAgenda=spotkanie-list-32393
Do zobaczenia na webinarze! 👋
hasztag#SEO hasztag#darmowawiedza hasztag#agencjaseo hasztag#webinarseo
2024-07-25, 12:05
facebook
Piątek to idealny dzień, aby przypomnieć, że nie samą pracą człowiek żyje! 🌟
Content Manager Agnieszka Szelejewska 📖 i Technical Content Manager Krzysztof Swoboda 💻 na łamach najnowszego e-magazynu SGB-Bank S.A. 📰 rozprawiają, jak łączyć życie zawodowe z realizowaniem swoich pasji i dlaczego warto postawić na aktywne spędzanie wolnego czasu. 🏃♀️🚴♂️
Okazuje się, że regularna aktywność fizyczna nie tylko pozwala cieszyć się lepszym zdrowiem i sylwetką 💪, ale i pozytywnie wpływa na werwę do pracy i regenerację psychiczną. 🌿🧘♀️
Aby dowiedzieć się więcej:
czytaj magazyn SGB-Bank S.A. 📖 https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2024/07/BS-2-2024_10.07.pdf
lub słuchaj Podcastu Spółdzielczego 🎧 https://open.spotify.com/episode/2M1QIcliLssFWoVwDiGBN6?go=1&sp_cid=eeabd57d7e75f602005d4a9b0d43e955&intent=addToLibrary&utm_source=embed_player_p&utm_medium=desktop&nd=1&dlsi=1b8c02c0cd884799.
Content Manager Agnieszka Szelejewska 📖 i Technical Content Manager Krzysztof Swoboda 💻 na łamach najnowszego e-magazynu SGB-Bank S.A. 📰 rozprawiają, jak łączyć życie zawodowe z realizowaniem swoich pasji i dlaczego warto postawić na aktywne spędzanie wolnego czasu. 🏃♀️🚴♂️
Okazuje się, że regularna aktywność fizyczna nie tylko pozwala cieszyć się lepszym zdrowiem i sylwetką 💪, ale i pozytywnie wpływa na werwę do pracy i regenerację psychiczną. 🌿🧘♀️
Aby dowiedzieć się więcej:
czytaj magazyn SGB-Bank S.A. 📖 https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2024/07/BS-2-2024_10.07.pdf
lub słuchaj Podcastu Spółdzielczego 🎧 https://open.spotify.com/episode/2M1QIcliLssFWoVwDiGBN6?go=1&sp_cid=eeabd57d7e75f602005d4a9b0d43e955&intent=addToLibrary&utm_source=embed_player_p&utm_medium=desktop&nd=1&dlsi=1b8c02c0cd884799.
2024-07-12, 13:08
facebook
Rozwoju ciąg dalszy! 💪 W takaoto.pro kładziemy duży nacisk na doskonalenie umiejętności. 📖 Nie oznacza to jednak, że skupiamy się wyłącznie na pozycjonowaniu. Dążymy również do szerszego rozwoju – np. kompetencji managerskich 👥 czy możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji. 🤖
Dlatego też na szkolenie #sensAI wybrali się kolejni przedstawiciele takaoto.pro – nasza manager SEO Paulina Semik i Dariusz Cesarz. Od tego czasu rozmawiają wyłącznie o automatyzacji, usprawnianiu procesów i zwiększaniu efektywności pracy. ⚙ Wyglądają przy tym na niezwykle zdeterminowanych! 😯
Damian Sałkowski, Robert Niechciał jeszcze raz dziękujemy za rewelacyjne szkolenie otwierające oczy na zupełnie nowe perspektywy! 🚀
Dlatego też na szkolenie #sensAI wybrali się kolejni przedstawiciele takaoto.pro – nasza manager SEO Paulina Semik i Dariusz Cesarz. Od tego czasu rozmawiają wyłącznie o automatyzacji, usprawnianiu procesów i zwiększaniu efektywności pracy. ⚙ Wyglądają przy tym na niezwykle zdeterminowanych! 😯
Damian Sałkowski, Robert Niechciał jeszcze raz dziękujemy za rewelacyjne szkolenie otwierające oczy na zupełnie nowe perspektywy! 🚀
2024-07-11, 13:24
facebook
Tydzień rozwoju – takim mianem możemy określić ostatnie 7 dni w takaoto.pro, podczas których nasz zespół intensywnie pracował nad poszerzaniem horyzontów i zdobywaniem nowej wiedzy. 📖
Nasza manager SEO Paulina Semik uczestniczyła w #ProjektSEO – mastermindzie dla specjalistów. ⚙ A wszystko to w otoczeniu malowniczych mazowieckich krajobrazów. 🌱 Przez 3 dni brała udział angażujących warsztatach i prowadziła wnikliwe rozmowy z ekspertami z branży. Jak sama przyznaje, był to dla niej niezwykle inspirujący czas! ✨
Z kolei nasz CMO Szymon Slowik i Head of Content Kamil Kolbusz wyruszyli do Krakowa na podbój #SensAI, gdzie pod czujnym okiem Roberta Niechciała i Damiana Sałkowskiego zgłębiali tajniki wykorzystania AI w SEO i marketingu. 🤖
Dziś, w piątkowe południe, możemy już nieco zwolnić i odetchnąć. 😎 Ale czy Google na to pozwoli? Czas pokaże, jakie wyzwania czekają na nas w nadchodzących dniach w związku z ogłoszoną aktualizacją! 💪
#agencjaseo #pozycjonowanie
Nasza manager SEO Paulina Semik uczestniczyła w #ProjektSEO – mastermindzie dla specjalistów. ⚙ A wszystko to w otoczeniu malowniczych mazowieckich krajobrazów. 🌱 Przez 3 dni brała udział angażujących warsztatach i prowadziła wnikliwe rozmowy z ekspertami z branży. Jak sama przyznaje, był to dla niej niezwykle inspirujący czas! ✨
Z kolei nasz CMO Szymon Slowik i Head of Content Kamil Kolbusz wyruszyli do Krakowa na podbój #SensAI, gdzie pod czujnym okiem Roberta Niechciała i Damiana Sałkowskiego zgłębiali tajniki wykorzystania AI w SEO i marketingu. 🤖
Dziś, w piątkowe południe, możemy już nieco zwolnić i odetchnąć. 😎 Ale czy Google na to pozwoli? Czas pokaże, jakie wyzwania czekają na nas w nadchodzących dniach w związku z ogłoszoną aktualizacją! 💪
#agencjaseo #pozycjonowanie
2024-06-21, 14:35
facebook
Reprezentacja z takaoto.pro w postaci w postaci Mikołaja Kolbusza, Wojtka Michalika i Kamila Kolbusza meldują się z krakowskiej Starej Zajezdni! 💪 Właśnie trwa konferencja semKRK – wyjątkowe wydarzenie, którego nie mogliśmy przegapić. 🚀
Mamy nadzieję, że uda nam się spotkać i porozmawiać! 💬 Jeśli jesteście zainteresowani naszymi działaniami, nasz Account Executive Wojtek z przyjemnością Wam o nich opowie. 🔗 Do zobaczenia na miejscu! 👋
#semkrk #eventseo #agencjaseo
Mamy nadzieję, że uda nam się spotkać i porozmawiać! 💬 Jeśli jesteście zainteresowani naszymi działaniami, nasz Account Executive Wojtek z przyjemnością Wam o nich opowie. 🔗 Do zobaczenia na miejscu! 👋
#semkrk #eventseo #agencjaseo
2024-05-29, 14:18
facebook
Wczoraj publiczność zebrana w katowickiej Strefie Centralnej miała okazję wysłuchać debiutu scenicznego Krzysztofa Swobody, naszego Technical Content Managera. 🤖
Sądząc po reakcji słuchaczy, Krzysiek zdał test na prelegenta śpiewająco! 🌷 Czy porzuci klawiaturę 💻 na rzecz mikrofonu 🎤 i blasku reflektorów 🔦 ? Czas pokaże… 😜
Prezentacja dotyczyła niszowych modeli Generative AI – Mistrala i Claude’a. Poza omówieniem zastosowań tych narzędzi, Krzysiek podzielił się również kilkoma praktycznymi wskazówkami, w jaki sposób promptować, czyli wydawać polecenia tym usługom, by te działały dokładnie tak, jak tego oczekujemy. 😎 Solidna dawka wiedzy w pigułce! 💪
#agencjaseo #generativeai
Sądząc po reakcji słuchaczy, Krzysiek zdał test na prelegenta śpiewająco! 🌷 Czy porzuci klawiaturę 💻 na rzecz mikrofonu 🎤 i blasku reflektorów 🔦 ? Czas pokaże… 😜
Prezentacja dotyczyła niszowych modeli Generative AI – Mistrala i Claude’a. Poza omówieniem zastosowań tych narzędzi, Krzysiek podzielił się również kilkoma praktycznymi wskazówkami, w jaki sposób promptować, czyli wydawać polecenia tym usługom, by te działały dokładnie tak, jak tego oczekujemy. 😎 Solidna dawka wiedzy w pigułce! 💪
#agencjaseo #generativeai
2024-05-24, 13:59
facebook
Przed nami 22. odsłona semKRK w wersji Big by DevaGroup! 🌟 25 maja w Starej Zajezdni w Krakowie spotkają się przedsiębiorcy, właściciele e-commerce, managerowie oraz specjaliści SEO, SEM i innych sektorów marketingu internetowego. 💻
Konferencja semKRK #22 BIG to jedno z najważniejszych wydarzeń w eventowym kalendarzu 📅 każdego zainteresowanego tematyką SEO, Google Ads i e-commerce.
Solidną dawkę wiedzy zapewnią znani i doświadczeni specjaliści – m.in., nasz wieloletni konsultant. Ponadto na najbliższej edycji wystąpią również goście z zagranicy: Amritaa Lal, Bastian Grimm i Adraan Dekker. 🌍
Poszerz swoją wiedzę, czerpiąc z doświadczenia ekspertów i nie przegap okazji na nawiązanie nowych kontaktów. 👥 A wszystko to w luźnej barcampowej atmosferze, sprzyjającej networkingowi.
Więcej szczegółów na temat agendy i biletów znajdziesz tutaj: https://semkrk.pl/?utm_source=patroni_i_sponsorzy&utm_medium=patroni_i_sponsorzy&utm_campaign=takaoto
#semkrk #semkrkbig #konferencjaseo
Konferencja semKRK #22 BIG to jedno z najważniejszych wydarzeń w eventowym kalendarzu 📅 każdego zainteresowanego tematyką SEO, Google Ads i e-commerce.
Solidną dawkę wiedzy zapewnią znani i doświadczeni specjaliści – m.in., nasz wieloletni konsultant. Ponadto na najbliższej edycji wystąpią również goście z zagranicy: Amritaa Lal, Bastian Grimm i Adraan Dekker. 🌍
Poszerz swoją wiedzę, czerpiąc z doświadczenia ekspertów i nie przegap okazji na nawiązanie nowych kontaktów. 👥 A wszystko to w luźnej barcampowej atmosferze, sprzyjającej networkingowi.
Więcej szczegółów na temat agendy i biletów znajdziesz tutaj: https://semkrk.pl/?utm_source=patroni_i_sponsorzy&utm_medium=patroni_i_sponsorzy&utm_campaign=takaoto
#semkrk #semkrkbig #konferencjaseo
2024-05-10, 14:59
facebook
Wczoraj mieliśmy przyjemność gościć Ewelinę Podrez-Siamę z @foxstrategy – mistrzynię SEO, 🤖 ekspertkę w budowaniu zespołów, 👥 a także autorkę cieszących się statusem wydawniczych bestsellerów książek, 📖 która jak mało kto zna się na pielęgnowaniu wzrostu i kwitnienia projektów. 🌻
Spotkanie upłynęło w formie warsztatowo-mastermindowej i było niezwykle owocne! 🍒 Nasi liderzy wymieniali się doświadczeniami i pomysłami, 💡 a wszystko to w otoczeniu natury, co dodawało naszym rozmowom dodatkowej świeżości. 🌬
Dzięki za tę porcję inspiracji – nie możemy się doczekać, co wyrośnie z nasion wczorajszych dyskusji! ⚙
Spotkanie upłynęło w formie warsztatowo-mastermindowej i było niezwykle owocne! 🍒 Nasi liderzy wymieniali się doświadczeniami i pomysłami, 💡 a wszystko to w otoczeniu natury, co dodawało naszym rozmowom dodatkowej świeżości. 🌬
Dzięki za tę porcję inspiracji – nie możemy się doczekać, co wyrośnie z nasion wczorajszych dyskusji! ⚙
2024-05-10, 14:42
facebook
Google Search Generative Experience (SGE) to temat, który rozpala branżę SEO do czerwoności. 🔥 Czy włączenie do wyszukiwarki inteligentnego chatbota, rzeczywiście zwiastuje kres pozycjonowania? 😲
Zacznijmy od tego, że SGE to jedna z największych zmian, jaką przechodzi wyszukiwarka Google. ⚙️ SGE to nie tylko nowa funkcja, ale zmiana sposobu korzystania z Google’a. Jej celem jest usprawnienie procesu wyszukiwania oraz dostarczenie bardziej bezpośrednich i użytecznych wyników, niż te w formie listy, wzbogaconej dodatkowymi snippetami (np. direct answer). ✨
Google SGE zostało zapowiedziane 10 maja 2023 r. 📅, a 2 tygodnie później użytkownicy w USA otrzymali możliwość przetestowania go w ramach Google Labs. 🧪 Obecnie wersja testowa obsługuje 7 języków i dostępna jest w około 120 krajach Ameryki Północnej i Południowej, Azji i Afryki. 🌎
Nie wiadomo kiedy, SGE zostanie wdrożone globalnie. Niektórzy użytkownicy w USA otrzymali możliwość korzystania z SGE poza Google Labs w marcu 2024 r. 🫢Podobno nowa wersja wyszukiwarki ma zostać udostępniona jeszcze w tym roku.
W praktyce SGE to całkowicie nowy interfejs, za którym stoi rodzina modeli językowych, tworząca Google Gemini. 🤖 Udziela on użytkownikowi bezpośredniej odpowiedzi na jego zapytanie i pozwala mu na zadawanie pytań uzupełniających – podobnie jak ChatGPT. 💻 Ze względu na to niektórzy komentatorzy wróżą rychły koniec SEO oraz dewaluację ruchu organicznego. A jakie są fakty?
🔴 Panel SGE wyświetla się nad organicznymi i płatnymi wynikami wyszukiwania, przez co obniża poziom widoczności tradycyjnych wyników wyszukiwania.
🔴 SGE wyświetla w sugerowanych odpowiedziach nie tylko strony z topowych pozycji. Może wspierać to strony plasujące się na odleglejszych miejscach w SERP. Oznacza to, że sposób doboru źródeł może znacząco różnić się od obecnie dominujących czynników algorytmicznych.
W takaoto.pro trzymamy rękę na pulsie i jesteśmy na bieżąco ze zmianami, jakie mają miejsce w branży. 🚀 Bacznie śledzimy nowości w wyszukiwarce Google i dostosowujemy do nich realizowaną strategie SEO.
Napisz do nas ✉️, jeśli interesują Cię kompleksowe usługi i współpraca z ekspertami w swojej dziedzinie. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę!
#sge #googlesge #agencjaseo
Zacznijmy od tego, że SGE to jedna z największych zmian, jaką przechodzi wyszukiwarka Google. ⚙️ SGE to nie tylko nowa funkcja, ale zmiana sposobu korzystania z Google’a. Jej celem jest usprawnienie procesu wyszukiwania oraz dostarczenie bardziej bezpośrednich i użytecznych wyników, niż te w formie listy, wzbogaconej dodatkowymi snippetami (np. direct answer). ✨
Google SGE zostało zapowiedziane 10 maja 2023 r. 📅, a 2 tygodnie później użytkownicy w USA otrzymali możliwość przetestowania go w ramach Google Labs. 🧪 Obecnie wersja testowa obsługuje 7 języków i dostępna jest w około 120 krajach Ameryki Północnej i Południowej, Azji i Afryki. 🌎
Nie wiadomo kiedy, SGE zostanie wdrożone globalnie. Niektórzy użytkownicy w USA otrzymali możliwość korzystania z SGE poza Google Labs w marcu 2024 r. 🫢Podobno nowa wersja wyszukiwarki ma zostać udostępniona jeszcze w tym roku.
W praktyce SGE to całkowicie nowy interfejs, za którym stoi rodzina modeli językowych, tworząca Google Gemini. 🤖 Udziela on użytkownikowi bezpośredniej odpowiedzi na jego zapytanie i pozwala mu na zadawanie pytań uzupełniających – podobnie jak ChatGPT. 💻 Ze względu na to niektórzy komentatorzy wróżą rychły koniec SEO oraz dewaluację ruchu organicznego. A jakie są fakty?
🔴 Panel SGE wyświetla się nad organicznymi i płatnymi wynikami wyszukiwania, przez co obniża poziom widoczności tradycyjnych wyników wyszukiwania.
🔴 SGE wyświetla w sugerowanych odpowiedziach nie tylko strony z topowych pozycji. Może wspierać to strony plasujące się na odleglejszych miejscach w SERP. Oznacza to, że sposób doboru źródeł może znacząco różnić się od obecnie dominujących czynników algorytmicznych.
W takaoto.pro trzymamy rękę na pulsie i jesteśmy na bieżąco ze zmianami, jakie mają miejsce w branży. 🚀 Bacznie śledzimy nowości w wyszukiwarce Google i dostosowujemy do nich realizowaną strategie SEO.
Napisz do nas ✉️, jeśli interesują Cię kompleksowe usługi i współpraca z ekspertami w swojej dziedzinie. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę!
#sge #googlesge #agencjaseo
2024-05-09, 13:05
facebook
Sezon eventowy w pełni! Po Wietnamie i Warszawie takaoto.pro melduje się w Brighton. 🇬🇧
Nasza SEO manager Paula Semik właśnie bierze udział w kwietniowej edycji brightonSEO, gdzie chłonie wiedzę od światowych liderów, zanurza się w inspirujących dyskusjach i odkrywa nowe strategie w świecie SEO. 🔗
Wydarzenie to przyciąga najlepszych specjalistów z branży, więc naszej ekscytacji nie ma końca! 🌟 😻
Uwielbiamy konfrontować własne sposoby działania z poglądami i doświadczeniem innych ekspertów. 👥 Dzięki temu możemy proponować naszym klientom jeszcze lepsze rozwiązania, a co za tym idzie – zwiększać efekty naszych działań! 📈
#brightonseo #eventseo #agencjaseo
Nasza SEO manager Paula Semik właśnie bierze udział w kwietniowej edycji brightonSEO, gdzie chłonie wiedzę od światowych liderów, zanurza się w inspirujących dyskusjach i odkrywa nowe strategie w świecie SEO. 🔗
Wydarzenie to przyciąga najlepszych specjalistów z branży, więc naszej ekscytacji nie ma końca! 🌟 😻
Uwielbiamy konfrontować własne sposoby działania z poglądami i doświadczeniem innych ekspertów. 👥 Dzięki temu możemy proponować naszym klientom jeszcze lepsze rozwiązania, a co za tym idzie – zwiększać efekty naszych działań! 📈
#brightonseo #eventseo #agencjaseo
2024-04-26, 12:25
facebook
Wczoraj nasz CMO Szymon Slowik odwiedził polską centralę Google’a. 🏢 Wszystko to za sprawą eventu Search Central Live Warsaw 2024, organizowanego przez samego giganta z Mountain View. 🌟
Search Central Live to seria wydarzeń dla właścicieli witryn, wydawców i specjalistów SEO, organizowana przez Google na całym świecie. 🌍
Uczestnicy warszawskiej edycji mieli okazję dowiedzieć się, jakimi priorytetami kieruje się zespół pracujący nad wyszukiwarką, a także jakie metody SEO uznaje za skuteczne. 🔗 🖊
I to z pierwszej ręki, gdyż prelegentami byli m.in. Martin Splitt i John Mueller z Google Search Relations. 👋 Znalazł się też czas na pamiątkowe fotki! 📸
Ciekawych smaczków z prezentacji odsyłamy na profil Szymona, gdzie być może pojawi się mała relacja. 😉
#scl #searchcentralive #scpoland #seo
Search Central Live to seria wydarzeń dla właścicieli witryn, wydawców i specjalistów SEO, organizowana przez Google na całym świecie. 🌍
Uczestnicy warszawskiej edycji mieli okazję dowiedzieć się, jakimi priorytetami kieruje się zespół pracujący nad wyszukiwarką, a także jakie metody SEO uznaje za skuteczne. 🔗 🖊
I to z pierwszej ręki, gdyż prelegentami byli m.in. Martin Splitt i John Mueller z Google Search Relations. 👋 Znalazł się też czas na pamiątkowe fotki! 📸
Ciekawych smaczków z prezentacji odsyłamy na profil Szymona, gdzie być może pojawi się mała relacja. 😉
#scl #searchcentralive #scpoland #seo
2024-04-25, 13:46
facebook
Wartościowy content, czyli jak pisać, by treści były przyjazne dla Googlebotów i użytkowników? 🤔
Specjaliści SEO (w tym my!) zalecają pozyskiwanie wartościowych linków, 🔗 a także publikowanie na stronie wartościowego contentu. 🖋 Linki zewnętrzne omówiliśmy sobie szczegółowo w poprzednich postach. 🔙 Co więc kryje się pod enigmatycznym pojęciem wartościowego contentu?❓
Nie chodzi tu bynajmniej o koszt jego stworzenia, 💸 chociaż prawdą jest, że dobrej jakości teksty, infografiki czy filmy nie powstają za darmo. ✨ Wartościowy content wpisuje się w intencje użytkownika, 👤 jest chętnie konsumowany i polecany, 👥 a także z przyjemnością się do niego wraca. 🚗 W planowaniu takich treści mogą pomóc wytyczne helpful content system oraz E-E-A-T. Efektem takiego podejścia jest treść dająca rzetelne, jasne informacje, bez wodolejstwa i sztucznego upychania fraz kluczowych.
Od pewnego czasu pisanie pod SEO w mniejszym stopniu opiera się o zaspokajanie potrzeb wyszukiwarki, tak jak rozumieliśmy to dotychczas. 🤗 Wyżej stawiana jest użyteczność treści, czy forma przekazywania informacji.📱 W teorii taki content ma być lepiej oceniany przez algorytm.
Jak tworzyć wartościowe treści? Oto kilka wskazówek:
🔴 stosuj model odwróconej piramidy – najważniejsze informacje podawaj na samym początku,
🔴 udzielaj bezpośrednich odpowiedzi – nie owijaj w bawełnę i nie dziel włosa na czworo. Kiedy użytkownik pyta, w jakich godzinach otwarte jest muzeum spawalnictwa, zwyczajnie je podaj.
🔴 zastanów się nad intencją wyszukiwania i dopasuj do niej swój przekaz – pomoże Ci w tym znajomość grupy docelowej czy zrozumienie produktu lub usługi,
🔴 ułatwiaj czytelnikom przyswajanie treści – pisz zwięźle, urozmaicaj tekst infografikami i tabelami, stosuj punktory, numerowanie itp.,
🔴 nie skupiaj się na długości tekstu – nie ścigaj się z konkurencją, kto napisze dłuższy tekst, bo nie zawsze więcej znaczy lepiej,
🔴 keyword stuffing is so 2010 – buduj pokrycie tematyczne, korzystaj rozważnie z fraz powiązanych, wplataj synonimy.
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz wsparcia ekspertów w działaniach SEO i contentowych. W takaoto.pro zajmujemy się tym kompleksowo – od tworzenia strategi pozycjonowania, przez efektywny link building aż po wartościowy content marketing. Napisz do nas w wiadomości prywatnej lub na halo@takaoto.pro!📩📩
Specjaliści SEO (w tym my!) zalecają pozyskiwanie wartościowych linków, 🔗 a także publikowanie na stronie wartościowego contentu. 🖋 Linki zewnętrzne omówiliśmy sobie szczegółowo w poprzednich postach. 🔙 Co więc kryje się pod enigmatycznym pojęciem wartościowego contentu?❓
Nie chodzi tu bynajmniej o koszt jego stworzenia, 💸 chociaż prawdą jest, że dobrej jakości teksty, infografiki czy filmy nie powstają za darmo. ✨ Wartościowy content wpisuje się w intencje użytkownika, 👤 jest chętnie konsumowany i polecany, 👥 a także z przyjemnością się do niego wraca. 🚗 W planowaniu takich treści mogą pomóc wytyczne helpful content system oraz E-E-A-T. Efektem takiego podejścia jest treść dająca rzetelne, jasne informacje, bez wodolejstwa i sztucznego upychania fraz kluczowych.
Od pewnego czasu pisanie pod SEO w mniejszym stopniu opiera się o zaspokajanie potrzeb wyszukiwarki, tak jak rozumieliśmy to dotychczas. 🤗 Wyżej stawiana jest użyteczność treści, czy forma przekazywania informacji.📱 W teorii taki content ma być lepiej oceniany przez algorytm.
Jak tworzyć wartościowe treści? Oto kilka wskazówek:
🔴 stosuj model odwróconej piramidy – najważniejsze informacje podawaj na samym początku,
🔴 udzielaj bezpośrednich odpowiedzi – nie owijaj w bawełnę i nie dziel włosa na czworo. Kiedy użytkownik pyta, w jakich godzinach otwarte jest muzeum spawalnictwa, zwyczajnie je podaj.
🔴 zastanów się nad intencją wyszukiwania i dopasuj do niej swój przekaz – pomoże Ci w tym znajomość grupy docelowej czy zrozumienie produktu lub usługi,
🔴 ułatwiaj czytelnikom przyswajanie treści – pisz zwięźle, urozmaicaj tekst infografikami i tabelami, stosuj punktory, numerowanie itp.,
🔴 nie skupiaj się na długości tekstu – nie ścigaj się z konkurencją, kto napisze dłuższy tekst, bo nie zawsze więcej znaczy lepiej,
🔴 keyword stuffing is so 2010 – buduj pokrycie tematyczne, korzystaj rozważnie z fraz powiązanych, wplataj synonimy.
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz wsparcia ekspertów w działaniach SEO i contentowych. W takaoto.pro zajmujemy się tym kompleksowo – od tworzenia strategi pozycjonowania, przez efektywny link building aż po wartościowy content marketing. Napisz do nas w wiadomości prywatnej lub na halo@takaoto.pro!📩📩
2024-04-18, 13:00
facebook
Nasz CMO Szymon Slowik na scenie SEO Mastery Summit! 🎤
Zgodnie z obietnicą publikujemy świeże fotki, wprost z wietnamskiego Sajgonu. 📸 Prezentacja Szymona skupiała się na taktycznym podejściu do link buildingu w międzynarodowym pozycjonowaniu. 🕶 Nie obyło się także bez wspomnienia o naszych polskich rozwiązaniach wspomagających pozyskiwanie linków. 🔗
Doszły nas słuchy o pozytywnym feedbacku uczestników, co niezmiernie nas cieszy. 👏 Gratulujemy Szymonowi udanego wystąpienia i czekamy, aż osobiście podzieli się z nami swoimi wrażeniami. 👀
#seomasterysummit #seoevent
Zgodnie z obietnicą publikujemy świeże fotki, wprost z wietnamskiego Sajgonu. 📸 Prezentacja Szymona skupiała się na taktycznym podejściu do link buildingu w międzynarodowym pozycjonowaniu. 🕶 Nie obyło się także bez wspomnienia o naszych polskich rozwiązaniach wspomagających pozyskiwanie linków. 🔗
Doszły nas słuchy o pozytywnym feedbacku uczestników, co niezmiernie nas cieszy. 👏 Gratulujemy Szymonowi udanego wystąpienia i czekamy, aż osobiście podzieli się z nami swoimi wrażeniami. 👀
#seomasterysummit #seoevent
2024-04-10, 10:48
facebook
Interesujesz się Java Scriptem i Front-end developmentem? 🧑💻 Nie możesz tego przegapić!
Już w najbliższy piątek odbędzie się Międzynarodowa Konferencja ConfrontJS 2024. 🎉 To wydarzenie skierowane dla programistów, pracujących na JS, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę oraz odkryć najnowsze technologie i trendy w branży. 📚🖥️
Uczestnicy konferencji będą mieli okazję wysłuchania 12 prelegentów 👥 z 9 krajów 🌍, w tym Tejasa Kumara, oraz legendarnego Chrisa Heilmanna. Zwieńczeniem eventu będzie after party, czyli szansa na networking z innymi specjalistami i liderami branży. 🤝
Co? 👀 Międzynarodowa Konferencja ConfrontJS 2024
Gdzie? 📌 BEC Poland, ul. Emilii Plater 53, Warszawa
Kiedy? 📅 12 kwietnia 2024 r., start 9:00
Więcej szczegółów na temat agendy i biletów znajdziesz tutaj:
Już w najbliższy piątek odbędzie się Międzynarodowa Konferencja ConfrontJS 2024. 🎉 To wydarzenie skierowane dla programistów, pracujących na JS, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę oraz odkryć najnowsze technologie i trendy w branży. 📚🖥️
Uczestnicy konferencji będą mieli okazję wysłuchania 12 prelegentów 👥 z 9 krajów 🌍, w tym Tejasa Kumara, oraz legendarnego Chrisa Heilmanna. Zwieńczeniem eventu będzie after party, czyli szansa na networking z innymi specjalistami i liderami branży. 🤝
Co? 👀 Międzynarodowa Konferencja ConfrontJS 2024
Gdzie? 📌 BEC Poland, ul. Emilii Plater 53, Warszawa
Kiedy? 📅 12 kwietnia 2024 r., start 9:00
Więcej szczegółów na temat agendy i biletów znajdziesz tutaj:
2024-04-10, 10:00
facebook
Już jutro nasz CMO Szymon Slowik wystąpi na scenie SEO Mastery Summit w Sajgonie! 💪 Szymon znalazł się w gronie 24 liderów branży z całego świata, którzy będą mieli okazję zaprezentować się przed publicznością złożoną z topowych specjalistów SEO. ✨
SEO Mastery Summit to wyjątkowa okazja do zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów i strategii w SEO 📊 , a także do nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. 👥 Konferencja gromadzi 400 najlepszych przedsiębiorców SEO z całego świata, co czyni ją jednym z najważniejszych wydarzeń w branży.
Szymonowi życzymy powodzenia. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani i nie możemy się już doczekać na pierwsze zdjęcia i relacje z konferencji. 📸 Na pewno się z Wami nimi podzielimy! 🔴
#seomasterysummit #seoevent #agencjaseo
SEO Mastery Summit to wyjątkowa okazja do zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów i strategii w SEO 📊 , a także do nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. 👥 Konferencja gromadzi 400 najlepszych przedsiębiorców SEO z całego świata, co czyni ją jednym z najważniejszych wydarzeń w branży.
Szymonowi życzymy powodzenia. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani i nie możemy się już doczekać na pierwsze zdjęcia i relacje z konferencji. 📸 Na pewno się z Wami nimi podzielimy! 🔴
#seomasterysummit #seoevent #agencjaseo
2024-04-09, 12:36
facebook
Życzymy Wam spokoju ducha, odpoczynku od codziennych spraw, przyjemnych chwil w gronie najbliższych i pomyślnego zakończenia core update'u 🐣
2024-03-29, 11:03
facebook
Już w kwietniu kolejna odsłona konferencji I ❤️Marketing & Technology! Takaoto.pro po raz kolejny ma przyjemność objąć to wydarzenie swoim patronatem. 📣 Event organizowany przez sprawny.marketing to największe tego typu wydarzenie w Polsce i prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana konferencja na świecie! 🎮
Najbliższa edycja odbędzie się w dniach 16-18 kwietnia br., w Multikinie Złote Tarasy. 📌 Dla uczestników zaplanowano 36 wystąpień podzielonych na 3 bloki tematyczne: 📝
🔴 16 kwietnia – I ❤️social media,
🔴 17 kwietnia – I ❤️marketing,
🔴 18 kwietnia – I ❤️AI.
Prelekcjom będą towarzyszyć panele dyskusyjne z ekspertami, co jest świetnąokazją do uzupełnienia wiedzy. 🔥 Konferencja to także idealne miejsce do networkingu, nawiązania nowych znajomości oraz wymiany doświadczeń ze specjalistami z całej Polski.👥 Poznaj najświeższe trendy, najlepsze narzędzia i najnowsze strategie! ⚙️ Nie może Cię tam zabraknąć!
Więcej informacji na temat agendy oraz biletów znajdziesz tutaj: https://sprawnymarketing.pl/konferencja/#utm_source=takaoto&utm_medium=post&utm_campaign=ilovemkt-04-24
Najbliższa edycja odbędzie się w dniach 16-18 kwietnia br., w Multikinie Złote Tarasy. 📌 Dla uczestników zaplanowano 36 wystąpień podzielonych na 3 bloki tematyczne: 📝
🔴 16 kwietnia – I ❤️social media,
🔴 17 kwietnia – I ❤️marketing,
🔴 18 kwietnia – I ❤️AI.
Prelekcjom będą towarzyszyć panele dyskusyjne z ekspertami, co jest świetnąokazją do uzupełnienia wiedzy. 🔥 Konferencja to także idealne miejsce do networkingu, nawiązania nowych znajomości oraz wymiany doświadczeń ze specjalistami z całej Polski.👥 Poznaj najświeższe trendy, najlepsze narzędzia i najnowsze strategie! ⚙️ Nie może Cię tam zabraknąć!
Więcej informacji na temat agendy oraz biletów znajdziesz tutaj: https://sprawnymarketing.pl/konferencja/#utm_source=takaoto&utm_medium=post&utm_campaign=ilovemkt-04-24
2024-03-27, 11:04
facebook
W ostatnim wpisie na temat doboru miejsca pod publikacje sponsorowane w SEO omówimy znaczenie wskaźników wykorzystywanych przez różne narzędzia.📊🔍
W zależności od tego, w jakim narzędziu SEO sprawdzimy domenę, możesz spotkać się z oceną jej jakości poprzez wskaźnik:
🔴Domain Rating (DR) w Ahrefs,
🔴Domain Authority (DA) w Moz,
🔴Trust Flow (TF) w Majestic,
🔴Authority Score (AS) w SEMrush.
Wartościami wskaźników chwalą się również właściciele stron, zachęcając do zakupu publikacji i obiecując wysokiej jakości linki dofollow. ✨ Czy warto kierować się tymi wskaźnikami przy wyborze miejscówki pod link building? 🤔📈
Odpowiedź brzmi… i tak 💚 i nie ❤️.
Z jednej strony wskaźniki te opierają się o dane, dając pewien obraz stron i pozwalając porównywać je między sobą na podstawie mierzalnej skali. Możesz wykorzystać je do wstępnej selekcji dużych zbiorów domen.📋✅
Z drugiej jednak strony nie są oficjalnymi wskaźnikami Google’a (tak jak w przeszłości PageRank) i są podatne na manipulacje, które nie przekładają się na zwiększenie mocy linków. ⚠️. Tego typu wskaźniki nie są w żadnym stopniu związane z algorytmami i nie dają pewności, że strona z wysokim DR czy DA będzie emitować mocniejsze linki. 🚫
Warto też pamiętać, że to wskaźniki na poziomie całej domeny. Moc linków wychodzących będzie zależała od tego, na jakiej podstronie się znajdują i jak dana sekcja jest podlinkowana wewnętrznie w obrębie serwisu. ⛓️ Dlatego warto patrzeć na wskaźniki takie jak UR (URL rating – oceniające siłę konkretnych adresów) w odniesieniu do podstron emitujących linki. ✨ Można trafić na przypadki serwisów z wysokim DR, ale niskim UR artykułów sponsorowanych i odwrotnie. ↪️ ↩️
Dlatego nie warto kierować się wyłącznie mocą domeny wskazywaną przez zewnętrzne wskaźniki. Zamiast tego przeanalizuj czynniki dotyczące strony i odnośnika, które opisaliśmy w poprzednich postach. Dzięki temu masz większe szanse na wybór miejscówki, która faktycznie zasili Twoją stronę swoją mocą.🔍💡
Natomiast jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie profesjonalistom, napisz do nas. W takaoto.pro znamy się na rzeczy i wiemy, jak z tysięcy domen wyselekcjonować te, które warto mieć w swoim profilu linkowym. Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o rozwijaniu Twojego biznesu w sieci!🌐💬
#agencjaseo #pozycjonowanie #linkbuilding
W zależności od tego, w jakim narzędziu SEO sprawdzimy domenę, możesz spotkać się z oceną jej jakości poprzez wskaźnik:
🔴Domain Rating (DR) w Ahrefs,
🔴Domain Authority (DA) w Moz,
🔴Trust Flow (TF) w Majestic,
🔴Authority Score (AS) w SEMrush.
Wartościami wskaźników chwalą się również właściciele stron, zachęcając do zakupu publikacji i obiecując wysokiej jakości linki dofollow. ✨ Czy warto kierować się tymi wskaźnikami przy wyborze miejscówki pod link building? 🤔📈
Odpowiedź brzmi… i tak 💚 i nie ❤️.
Z jednej strony wskaźniki te opierają się o dane, dając pewien obraz stron i pozwalając porównywać je między sobą na podstawie mierzalnej skali. Możesz wykorzystać je do wstępnej selekcji dużych zbiorów domen.📋✅
Z drugiej jednak strony nie są oficjalnymi wskaźnikami Google’a (tak jak w przeszłości PageRank) i są podatne na manipulacje, które nie przekładają się na zwiększenie mocy linków. ⚠️. Tego typu wskaźniki nie są w żadnym stopniu związane z algorytmami i nie dają pewności, że strona z wysokim DR czy DA będzie emitować mocniejsze linki. 🚫
Warto też pamiętać, że to wskaźniki na poziomie całej domeny. Moc linków wychodzących będzie zależała od tego, na jakiej podstronie się znajdują i jak dana sekcja jest podlinkowana wewnętrznie w obrębie serwisu. ⛓️ Dlatego warto patrzeć na wskaźniki takie jak UR (URL rating – oceniające siłę konkretnych adresów) w odniesieniu do podstron emitujących linki. ✨ Można trafić na przypadki serwisów z wysokim DR, ale niskim UR artykułów sponsorowanych i odwrotnie. ↪️ ↩️
Dlatego nie warto kierować się wyłącznie mocą domeny wskazywaną przez zewnętrzne wskaźniki. Zamiast tego przeanalizuj czynniki dotyczące strony i odnośnika, które opisaliśmy w poprzednich postach. Dzięki temu masz większe szanse na wybór miejscówki, która faktycznie zasili Twoją stronę swoją mocą.🔍💡
Natomiast jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie profesjonalistom, napisz do nas. W takaoto.pro znamy się na rzeczy i wiemy, jak z tysięcy domen wyselekcjonować te, które warto mieć w swoim profilu linkowym. Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o rozwijaniu Twojego biznesu w sieci!🌐💬
#agencjaseo #pozycjonowanie #linkbuilding
2024-03-25, 15:00
facebook
Wróćmy do tematu wyboru miejscówek pod publikacje sponsorowane z linkiem. 🚀 W pierwszym wpisie omówiliśmy charakterystykę stron, z których warto linkować. 📈W tej części skupimy się na kwestiach związanych z samym odnośnikiem. 🔗
Kiedy już przeanalizujesz już profil linkowy domeny, poznasz jej widoczność i sprawdzisz indeksację, czas na zaplanowanie linka, który chcesz pozyskać 🔍. Jeśli będziesz korzystać z platform zrzeszających wydawców, możesz spotkać się z rozbudowanymi ofertami na różnego rodzaju odnośniki. Wówczas weź pod lupę:
🔴 atrybut dofollow lub nofollow 🔗– zasadniczo nie należy nastawiać się na pozyskiwanie wyłącznie linków dofollow, gdyż te z atrybutem nofollow również są dobrze widziane w profilu linkowym. Warto zdobywać je “przy okazji”, np. sponsorując jakiś event lub biorąc udział w wydarzeniu organizowanym przez instytucję publiczną. Mimo że takie odnośniki mogą być wskazówką dla Google’a i przekazywać domenie pewną moc, lepiej nie ryzykować i do publikacji sponsorowanych wybierać linki dofollow.
🔴architekturę informacji ⚙️– czyli umiejscowienie linka na stronie. Warto, aby artykuł był wewnętrznie podlinkowany na stronie, widniał na stronie głównej (chociaż przez chwilę) lub był umiejscowiony w jej pobliżu. W najgorszym scenariuszu, jeśli zakupiona publikacja zostanie umieszczona na orphan page 🏝️ nie będzie miała żadnej mocy, a link nie przekaże autorytetu naszej stronie.
🔴czas ekspozycji ⏳– za najbardziej opłacalne uchodzą linki lifetime (utrzymywane na stronie do końca istnienia witryny). Warto zadać sobie jednak pytanie: czy strona gromadząca dożywotnie linki za kilka lat będzie tak samo wartościowa? Wybór pomiędzy linkami terminowymi i bezterminowymi zawsze jest bilansem zysków i strat. Czasami warto rozważyć zakup rocznej publikacji na mocnym, zdrowym portalu ze względu na podobne działania konkurencji. W takim przypadku nie warto pozostawiać pola naszym rywalom.
🔴anhor text – czyli tekst zakotwiczenia. Wydawcy najczęściej preferują odnośniki brandowe lub tzw. naked URL niż linki exact match i partial match, a to one mają większą skuteczność w przekazywaniu mocy i budowie pozycji. Istotne jest tutaj całościowe spojrzenie na profil linkowy strony i budowanie ich rozkładu w taki sposób, aby odnośniki brandowe i naked URL stanowiły większość. Odnośniki z frazą kluczową należy dodatkowo dywersyfikować.
Wymienione czynniki bezpośrednio przełożą się na cenę publikacji (wpływ na nią ma także omawiana w poprzednim wpisie wartość domeny)💲. Wszystko to sprawia, że efektywny link building jest jeszcze większym wyzwaniem, niż mogło się wydawać!🤯
…A przed nami jeszcze analiza wskaźników DA, DR czy TF,📊 którą poruszymy w ostatniej części tego cyklu. 🔜
Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja strona jest linkowana na właściwie wyselekcjonowanych domenach, postaw na linkbuilding prowadzony przez profesjonalistów.🏆 Skontaktuj się z nami przez wiadomość prywatną lub napisz na halo@takaoto.pro, aby poznać więcej szczegółów! 📩
#pozycjonowanie #agencjaseo #linkbuilding
Kiedy już przeanalizujesz już profil linkowy domeny, poznasz jej widoczność i sprawdzisz indeksację, czas na zaplanowanie linka, który chcesz pozyskać 🔍. Jeśli będziesz korzystać z platform zrzeszających wydawców, możesz spotkać się z rozbudowanymi ofertami na różnego rodzaju odnośniki. Wówczas weź pod lupę:
🔴 atrybut dofollow lub nofollow 🔗– zasadniczo nie należy nastawiać się na pozyskiwanie wyłącznie linków dofollow, gdyż te z atrybutem nofollow również są dobrze widziane w profilu linkowym. Warto zdobywać je “przy okazji”, np. sponsorując jakiś event lub biorąc udział w wydarzeniu organizowanym przez instytucję publiczną. Mimo że takie odnośniki mogą być wskazówką dla Google’a i przekazywać domenie pewną moc, lepiej nie ryzykować i do publikacji sponsorowanych wybierać linki dofollow.
🔴architekturę informacji ⚙️– czyli umiejscowienie linka na stronie. Warto, aby artykuł był wewnętrznie podlinkowany na stronie, widniał na stronie głównej (chociaż przez chwilę) lub był umiejscowiony w jej pobliżu. W najgorszym scenariuszu, jeśli zakupiona publikacja zostanie umieszczona na orphan page 🏝️ nie będzie miała żadnej mocy, a link nie przekaże autorytetu naszej stronie.
🔴czas ekspozycji ⏳– za najbardziej opłacalne uchodzą linki lifetime (utrzymywane na stronie do końca istnienia witryny). Warto zadać sobie jednak pytanie: czy strona gromadząca dożywotnie linki za kilka lat będzie tak samo wartościowa? Wybór pomiędzy linkami terminowymi i bezterminowymi zawsze jest bilansem zysków i strat. Czasami warto rozważyć zakup rocznej publikacji na mocnym, zdrowym portalu ze względu na podobne działania konkurencji. W takim przypadku nie warto pozostawiać pola naszym rywalom.
🔴anhor text – czyli tekst zakotwiczenia. Wydawcy najczęściej preferują odnośniki brandowe lub tzw. naked URL niż linki exact match i partial match, a to one mają większą skuteczność w przekazywaniu mocy i budowie pozycji. Istotne jest tutaj całościowe spojrzenie na profil linkowy strony i budowanie ich rozkładu w taki sposób, aby odnośniki brandowe i naked URL stanowiły większość. Odnośniki z frazą kluczową należy dodatkowo dywersyfikować.
Wymienione czynniki bezpośrednio przełożą się na cenę publikacji (wpływ na nią ma także omawiana w poprzednim wpisie wartość domeny)💲. Wszystko to sprawia, że efektywny link building jest jeszcze większym wyzwaniem, niż mogło się wydawać!🤯
…A przed nami jeszcze analiza wskaźników DA, DR czy TF,📊 którą poruszymy w ostatniej części tego cyklu. 🔜
Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja strona jest linkowana na właściwie wyselekcjonowanych domenach, postaw na linkbuilding prowadzony przez profesjonalistów.🏆 Skontaktuj się z nami przez wiadomość prywatną lub napisz na halo@takaoto.pro, aby poznać więcej szczegółów! 📩
#pozycjonowanie #agencjaseo #linkbuilding
2024-03-14, 15:00
facebook
Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził, że to nie nastąpi. 🥲 Wczoraj Google ogłosiło pierwszą w 2024 r. aktualizację algorytmu 🔄oraz nowe zasady dotyczące spamu.🚫
Z udostępnionych informacji wynika, że March 2024 core update jest bardziej kompleksową aktualizacją niż zwykle i przyspieszy zmiany w tym, jak wyszukiwarka postrzega przydatność contentu. ⭐
Natomiast nowa polityka spamu ma być skierowana przeciwko:
🔴 nadużywaniu wygasłych domen (expirek, PBN-ów),
🔴 tworzeniu dużej ilości powielonych treści (bez względu na to, czy są wygenerowane przez AI, napisane przez człowieka, czy miksują oba rozwiązania),
🔴 nadużywaniu reputacji witryny w celu manipulowania rankingiem wyszukiwania.
Google zapowiada, że rollout ma potrwać ok. miesiąca 🕒, a przez ten czas zauważalna będzie duża fluktuacja pozycji.🔍 Uspokaja również, że jeśli tworzymy pomocne i przyjazne użytkownikom treści, to nie mamy powodów do obaw o wyniki swojej strony. Praktyka pokazuje jednak, że zmiany w Google w krótkiej perspektywie często dotykają strony, które nie łamią wytycznych i dbają o swoje treści. 😣
Czy będziemy obserwować taką sytuację w tym przypadku? Czy za jakiś czas nie nastąpi rollback? Jak będzie tym razem – zobaczymy. Na ten moment pozostaje nam jedynie obserwować efekty aktualizacji.🧐📊
#coreupdate #spamupdate #googleupdate
Z udostępnionych informacji wynika, że March 2024 core update jest bardziej kompleksową aktualizacją niż zwykle i przyspieszy zmiany w tym, jak wyszukiwarka postrzega przydatność contentu. ⭐
Natomiast nowa polityka spamu ma być skierowana przeciwko:
🔴 nadużywaniu wygasłych domen (expirek, PBN-ów),
🔴 tworzeniu dużej ilości powielonych treści (bez względu na to, czy są wygenerowane przez AI, napisane przez człowieka, czy miksują oba rozwiązania),
🔴 nadużywaniu reputacji witryny w celu manipulowania rankingiem wyszukiwania.
Google zapowiada, że rollout ma potrwać ok. miesiąca 🕒, a przez ten czas zauważalna będzie duża fluktuacja pozycji.🔍 Uspokaja również, że jeśli tworzymy pomocne i przyjazne użytkownikom treści, to nie mamy powodów do obaw o wyniki swojej strony. Praktyka pokazuje jednak, że zmiany w Google w krótkiej perspektywie często dotykają strony, które nie łamią wytycznych i dbają o swoje treści. 😣
Czy będziemy obserwować taką sytuację w tym przypadku? Czy za jakiś czas nie nastąpi rollback? Jak będzie tym razem – zobaczymy. Na ten moment pozostaje nam jedynie obserwować efekty aktualizacji.🧐📊
#coreupdate #spamupdate #googleupdate
2024-03-06, 10:45
facebook
Szukając wskazówek dotyczących doboru miejsc pod publikacje sponsorowane, natykasz sformułowania:
🔴właściwe linkowanie, 🔍
🔴odpowiednie domeny, 🌐
🔴jakościowe linki, 🔗
ale brakuje ci jasnych informacji, co dokładnie się za nimi kryje? 😕 Koniec z ogólnikami – czas na konkrety! 🚀
Przede wszystkim publikacje sponsorowane nie służą jedynie do pozyskiwania linków odsyłających. Mogą również wspierać inne cele marketingowe, np. zwiększanie świadomości marki. 📈 Dlatego wybierając miejscówkę pod link building, zwróć uwagę, czy pozwoli osiągnąć zamierzony cel.
Rozważ, który portal będzie lepszy na publikację artykułu SEO PR – popularny serwis cieszący się ugruntowaną pozycją na rynku i szeroką bazą czytelników, czy mała strona newsowa bez zaangażowanych odbiorców? 🤔 Odpowiedź nasuwa się sama!
Gdy określisz jakie typy stron najlepiej wpisują się w strategię i cele danej publikacji, przystąp do analizy czynników, takich jak:
🔴Powiązanie tematyczne – poszukuj portali związanych z branżą Twojej działalności i mieszaj je z mocnymi domenami ogólnymi. Przykładowo strona kancelarii prawnej może linkować na portalach prawniczych, ale i biznesowych, czy poświęconym sprawom społecznym. Znalezienie wspólnego mianownika wcale nie jest trudne – wystarczy wyłapać powiązanie kontekstowe.
🔴Profil linkowy – jeśli masz dostęp do narzędzi typu Ahrefs czy Semrush, sprawdź jakie linki prowadzą do danej witryny, a także jak wygląda stosunek linków odsyłających do wychodzących. Wyeliminuj portale, które pozyskują odnośniki spamowe, a także mają więcej linków wychodzących niż odsyłających.
🔴Widoczność i szacowany ruch – ważne szczególnie w przypadku publikacji PR-owych, kiedy chcesz budować wizerunek brandu lub pozyskiwać ruch poprzez artykuł. Duży ruch i stabilna historia domeny świadczą także o zdrowiu domeny, czyli pozytywnej ocenie „w oczach” algorytmu Google.
🔴Indeksacja serwisu – przed zakupem sprawdź, czy serwis się indeksuje. W przeciwnym wypadku zakupiona publikacja sponsorowana nie będzie przekazywać swojej mocy.
Do wymienionych aspektów dołączają takie kwestie jak atrybuty linków, ich umiejscowienie na stronie czas ekspozycji i cena. Często wymaga to dostosowania założeń do dostępnego budżetu, co podkreśla jeszcze większe znaczenie dokładnej analizy. 💡 Nie omówiliśmy jeszcze wskaźników takich jak DR, DA czy TF, które to jednak zasługują na osobną dyskusję. 📊
Biorąc pod uwagę liczbę czynników do rozważenia, stworzyliśmy w takaoto.pro specjalny dział zajmujący się obsługą link buildingu. Nasi specjaliści doskonale wiedzą, jakie witryny mogą przyczynić się do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania. 🚀 Dbają także o optymalny rozkład anchorów w pozyskiwanych linkach, aby profil linkowy klientów był postrzegany jako naturalny przez algorytmy wyszukiwarek. Dzięki temu procesowi nasze działania są bardziej efektywne! ✨
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej metodyce? Napisz do nas wiadomość prywatną lub na halo@takaoto.pro! 📩
🔴właściwe linkowanie, 🔍
🔴odpowiednie domeny, 🌐
🔴jakościowe linki, 🔗
ale brakuje ci jasnych informacji, co dokładnie się za nimi kryje? 😕 Koniec z ogólnikami – czas na konkrety! 🚀
Przede wszystkim publikacje sponsorowane nie służą jedynie do pozyskiwania linków odsyłających. Mogą również wspierać inne cele marketingowe, np. zwiększanie świadomości marki. 📈 Dlatego wybierając miejscówkę pod link building, zwróć uwagę, czy pozwoli osiągnąć zamierzony cel.
Rozważ, który portal będzie lepszy na publikację artykułu SEO PR – popularny serwis cieszący się ugruntowaną pozycją na rynku i szeroką bazą czytelników, czy mała strona newsowa bez zaangażowanych odbiorców? 🤔 Odpowiedź nasuwa się sama!
Gdy określisz jakie typy stron najlepiej wpisują się w strategię i cele danej publikacji, przystąp do analizy czynników, takich jak:
🔴Powiązanie tematyczne – poszukuj portali związanych z branżą Twojej działalności i mieszaj je z mocnymi domenami ogólnymi. Przykładowo strona kancelarii prawnej może linkować na portalach prawniczych, ale i biznesowych, czy poświęconym sprawom społecznym. Znalezienie wspólnego mianownika wcale nie jest trudne – wystarczy wyłapać powiązanie kontekstowe.
🔴Profil linkowy – jeśli masz dostęp do narzędzi typu Ahrefs czy Semrush, sprawdź jakie linki prowadzą do danej witryny, a także jak wygląda stosunek linków odsyłających do wychodzących. Wyeliminuj portale, które pozyskują odnośniki spamowe, a także mają więcej linków wychodzących niż odsyłających.
🔴Widoczność i szacowany ruch – ważne szczególnie w przypadku publikacji PR-owych, kiedy chcesz budować wizerunek brandu lub pozyskiwać ruch poprzez artykuł. Duży ruch i stabilna historia domeny świadczą także o zdrowiu domeny, czyli pozytywnej ocenie „w oczach” algorytmu Google.
🔴Indeksacja serwisu – przed zakupem sprawdź, czy serwis się indeksuje. W przeciwnym wypadku zakupiona publikacja sponsorowana nie będzie przekazywać swojej mocy.
Do wymienionych aspektów dołączają takie kwestie jak atrybuty linków, ich umiejscowienie na stronie czas ekspozycji i cena. Często wymaga to dostosowania założeń do dostępnego budżetu, co podkreśla jeszcze większe znaczenie dokładnej analizy. 💡 Nie omówiliśmy jeszcze wskaźników takich jak DR, DA czy TF, które to jednak zasługują na osobną dyskusję. 📊
Biorąc pod uwagę liczbę czynników do rozważenia, stworzyliśmy w takaoto.pro specjalny dział zajmujący się obsługą link buildingu. Nasi specjaliści doskonale wiedzą, jakie witryny mogą przyczynić się do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania. 🚀 Dbają także o optymalny rozkład anchorów w pozyskiwanych linkach, aby profil linkowy klientów był postrzegany jako naturalny przez algorytmy wyszukiwarek. Dzięki temu procesowi nasze działania są bardziej efektywne! ✨
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej metodyce? Napisz do nas wiadomość prywatną lub na halo@takaoto.pro! 📩
2024-03-01, 13:17
facebook
Jeśli nie mieliście jeszcze okazji zapoznać się z najnowszym raportem od Agencja SEM - Mayko.pl 📊 Liderzy e-commerce 2023 🛍️, koniecznie nadróbcie zaległości! 🚀
Zachęcamy do lektury nie tylko dlatego, że wypowiada się w nim nasz CMO Szymon Slowik ,🎙️ ale i ze względu na świetne analizy case study 🔍 oraz ciekawe komentarze ekspertów.💬 Naszym zdaniem, opracowanie Mayko to fantastyczne źródło inspirującej wiedzy 🌟, szczególnie że specjalizujemy się w SEO dla e-commerce i chętnie rozwijamy się w tym kierunku.🕸️
Cieszy nas także obecność w raporcie kilku podmiotów, z którymi stale współpracujemy bądź realizowaliśmy dla nich jednorazowe usługi, dokładając tym samym swoją cegiełkę do ich sukcesu.🏆 Gratulujemy! 🎉
Raport Mayko możecie pobrać tutaj:
Zachęcamy do lektury nie tylko dlatego, że wypowiada się w nim nasz CMO Szymon Slowik ,🎙️ ale i ze względu na świetne analizy case study 🔍 oraz ciekawe komentarze ekspertów.💬 Naszym zdaniem, opracowanie Mayko to fantastyczne źródło inspirującej wiedzy 🌟, szczególnie że specjalizujemy się w SEO dla e-commerce i chętnie rozwijamy się w tym kierunku.🕸️
Cieszy nas także obecność w raporcie kilku podmiotów, z którymi stale współpracujemy bądź realizowaliśmy dla nich jednorazowe usługi, dokładając tym samym swoją cegiełkę do ich sukcesu.🏆 Gratulujemy! 🎉
Raport Mayko możecie pobrać tutaj:
2024-02-27, 13:00