facebook
Na YouTubie 🎥 śmiga już nagranie z rozmowy Szymon Slowik z Michałem Suskim (Surfer) i Mariuszem Balem (Localo) zrealizowanej dla Odys Talks.

Panowie wymieniali spostrzeżenia na temat:
🌍 rozszerzania działalności poza granice Polski,
🚀 problemów napotykanych przy skalowaniu biznesu,
🧠 roli strategii dla biznesu lokalnego i globalnego,
💡 wykorzystania LMM i nowoczesnych metod przetwarzania dużych zbiorów danych w skalowaniu, automatyzacji i przyspieszaniu działań SEO.

Dyskusja z pewnością zainteresuje nie tylko osoby z branży SEO. Cała rozmowa znajduje się na YouTubie:
🔗 https://www.youtube.com/watch?v=vtyiFvGhf7g

Natomiast już jutro 🗓️ Szymon wystąpi na spotkaniu Networking Club w Krakowie. Wybieracie się? 🤔

#pozycjonowanie #agencjaseo #seoevent #odystalks
2024-08-12, 15:03
facebook
Jeśli chcesz poszerzyć swoją sieć kontaktów i nawiązać nowe, cenne znajomości biznesowe, spotkanie Networking Club brzmi jak idealne rozwiązanie dla Ciebie! 🤝✨

Wspominamy o nim nieprzypadkowo, gdyż już 13 sierpnia nasz CMO Szymon Słowik wystąpi przed uczestnikami 28. edycji wydarzenia, organizowanego w krakowskim Centrum Konferencyjnym przy ulicy Fabrycznej 13. 📅🏢 Tematem prelekcji Szymona będą możliwości, jakie wyszukiwarka Google daje różnego typu przedsiębiorstwom. 🌐📈

Chcesz poznać korzyści biznesowe z promocji swojej firmy w Google, a także wymienić się doświadczeniami z innymi liderami i specjalistami? 🚀💼 Zajrzyj na stronę organizatora, gdzie znajdziesz więcej informacji: ⬇️
https://networkingclub.pl/product/spotkanie-networkingowe-krakow-13-sierpien2024/ 🔗
2024-08-05, 10:20
facebook
Chcesz zdobyć wiedzę od najlepszych specjalistów w branży SEO? 🧠 Teraz masz niepowtarzalną okazję! Zapraszamy na wakacyjny webinar organizowany przez DevaGroup Certified SEM Experts, na którym wystąpi m.in. nasz CMO Szymon Słowik. 🤖

Zapisz się, jeśli nurtuje Cię, jak działają zagraniczni specjaliści SEO i czym ich podejście różni się od naszych rodzimych pozycjonerów. 🌎

🎓 Kiedy? 8 sierpnia, godz. 12:00
📅 Gdzie? Online – wystarczy dostęp do internetu.
💰 Za ile? Zupełnie za darmo – a to uczciwa cena! 😉

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: https://www.devagroup.pl/webinar/wakacyjny-webinar-seo-od-devagroup?idAgenda=spotkanie-list-32393

Do zobaczenia na webinarze! 👋

hasztag#SEO hasztag#darmowawiedza hasztag#agencjaseo hasztag#webinarseo
2024-07-25, 12:05
facebook
Piątek to idealny dzień, aby przypomnieć, że nie samą pracą człowiek żyje! 🌟

Content Manager Agnieszka Szelejewska 📖 i Technical Content Manager Krzysztof Swoboda 💻 na łamach najnowszego e-magazynu SGB-Bank S.A. 📰 rozprawiają, jak łączyć życie zawodowe z realizowaniem swoich pasji i dlaczego warto postawić na aktywne spędzanie wolnego czasu. 🏃‍♀️🚴‍♂️

Okazuje się, że regularna aktywność fizyczna nie tylko pozwala cieszyć się lepszym zdrowiem i sylwetką 💪, ale i pozytywnie wpływa na werwę do pracy i regenerację psychiczną. 🌿🧘‍♀️

Aby dowiedzieć się więcej:
czytaj magazyn SGB-Bank S.A. 📖 https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2024/07/BS-2-2024_10.07.pdf
lub słuchaj Podcastu Spółdzielczego 🎧 https://open.spotify.com/episode/2M1QIcliLssFWoVwDiGBN6?go=1&sp_cid=eeabd57d7e75f602005d4a9b0d43e955&intent=addToLibrary&utm_source=embed_player_p&utm_medium=desktop&nd=1&dlsi=1b8c02c0cd884799.
2024-07-12, 13:08
facebook
Rozwoju ciąg dalszy! 💪 W takaoto.pro kładziemy duży nacisk na doskonalenie umiejętności. 📖 Nie oznacza to jednak, że skupiamy się wyłącznie na pozycjonowaniu. Dążymy również do szerszego rozwoju – np. kompetencji managerskich 👥 czy możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji. 🤖

Dlatego też na szkolenie #sensAI wybrali się kolejni przedstawiciele takaoto.pro – nasza manager SEO Paulina Semik i Dariusz Cesarz. Od tego czasu rozmawiają wyłącznie o automatyzacji, usprawnianiu procesów i zwiększaniu efektywności pracy. ⚙ Wyglądają przy tym na niezwykle zdeterminowanych! 😯

Damian Sałkowski, Robert Niechciał jeszcze raz dziękujemy za rewelacyjne szkolenie otwierające oczy na zupełnie nowe perspektywy! 🚀
2024-07-11, 13:24
facebook
Tydzień rozwoju – takim mianem możemy określić ostatnie 7 dni w takaoto.pro, podczas których nasz zespół intensywnie pracował nad poszerzaniem horyzontów i zdobywaniem nowej wiedzy. 📖

Nasza manager SEO Paulina Semik uczestniczyła w #ProjektSEO – mastermindzie dla specjalistów. ⚙ A wszystko to w otoczeniu malowniczych mazowieckich krajobrazów. 🌱 Przez 3 dni brała udział angażujących warsztatach i prowadziła wnikliwe rozmowy z ekspertami z branży. Jak sama przyznaje, był to dla niej niezwykle inspirujący czas! ✨

Z kolei nasz CMO Szymon Slowik i Head of Content Kamil Kolbusz wyruszyli do Krakowa na podbój #SensAI, gdzie pod czujnym okiem Roberta Niechciała i Damiana Sałkowskiego zgłębiali tajniki wykorzystania AI w SEO i marketingu. 🤖

Dziś, w piątkowe południe, możemy już nieco zwolnić i odetchnąć. 😎 Ale czy Google na to pozwoli? Czas pokaże, jakie wyzwania czekają na nas w nadchodzących dniach w związku z ogłoszoną aktualizacją! 💪

#agencjaseo #pozycjonowanie
2024-06-21, 14:35
facebook
Reprezentacja z takaoto.pro w postaci w postaci Mikołaja Kolbusza, Wojtka Michalika i Kamila Kolbusza meldują się z krakowskiej Starej Zajezdni! 💪 Właśnie trwa konferencja semKRK – wyjątkowe wydarzenie, którego nie mogliśmy przegapić. 🚀

Mamy nadzieję, że uda nam się spotkać i porozmawiać! 💬 Jeśli jesteście zainteresowani naszymi działaniami, nasz Account Executive Wojtek z przyjemnością Wam o nich opowie. 🔗 Do zobaczenia na miejscu! 👋
#semkrk #eventseo #agencjaseo
2024-05-29, 14:18
facebook
Wczoraj publiczność zebrana w katowickiej Strefie Centralnej miała okazję wysłuchać debiutu scenicznego Krzysztofa Swobody, naszego Technical Content Managera. 🤖

Sądząc po reakcji słuchaczy, Krzysiek zdał test na prelegenta śpiewająco! 🌷 Czy porzuci klawiaturę 💻 na rzecz mikrofonu 🎤 i blasku reflektorów 🔦 ? Czas pokaże… 😜

Prezentacja dotyczyła niszowych modeli Generative AI – Mistrala i Claude’a. Poza omówieniem zastosowań tych narzędzi, Krzysiek podzielił się również kilkoma praktycznymi wskazówkami, w jaki sposób promptować, czyli wydawać polecenia tym usługom, by te działały dokładnie tak, jak tego oczekujemy. 😎 Solidna dawka wiedzy w pigułce! 💪

#agencjaseo #generativeai
2024-05-24, 13:59
facebook
Przed nami 22. odsłona semKRK w wersji Big by DevaGroup! 🌟 25 maja w Starej Zajezdni w Krakowie spotkają się przedsiębiorcy, właściciele e-commerce, managerowie oraz specjaliści SEO, SEM i innych sektorów marketingu internetowego. 💻

Konferencja semKRK #22 BIG to jedno z najważniejszych wydarzeń w eventowym kalendarzu 📅 każdego zainteresowanego tematyką SEO, Google Ads i e-commerce.

Solidną dawkę wiedzy zapewnią znani i doświadczeni specjaliści – m.in., nasz wieloletni konsultant. Ponadto na najbliższej edycji wystąpią również goście z zagranicy: Amritaa Lal, Bastian Grimm i Adraan Dekker. 🌍

Poszerz swoją wiedzę, czerpiąc z doświadczenia ekspertów i nie przegap okazji na nawiązanie nowych kontaktów. 👥 A wszystko to w luźnej barcampowej atmosferze, sprzyjającej networkingowi.

Więcej szczegółów na temat agendy i biletów znajdziesz tutaj: https://semkrk.pl/?utm_source=patroni_i_sponsorzy&utm_medium=patroni_i_sponsorzy&utm_campaign=takaoto

#semkrk #semkrkbig #konferencjaseo
2024-05-10, 14:59
facebook
Wczoraj mieliśmy przyjemność gościć Ewelinę Podrez-Siamę z @foxstrategy – mistrzynię SEO, 🤖 ekspertkę w budowaniu zespołów, 👥 a także autorkę cieszących się statusem wydawniczych bestsellerów książek, 📖 która jak mało kto zna się na pielęgnowaniu wzrostu i kwitnienia projektów. 🌻

Spotkanie upłynęło w formie warsztatowo-mastermindowej i było niezwykle owocne! 🍒 Nasi liderzy wymieniali się doświadczeniami i pomysłami, 💡 a wszystko to w otoczeniu natury, co dodawało naszym rozmowom dodatkowej świeżości. 🌬

Dzięki za tę porcję inspiracji – nie możemy się doczekać, co wyrośnie z nasion wczorajszych dyskusji! ⚙
2024-05-10, 14:42
facebook
Google Search Generative Experience (SGE) to temat, który rozpala branżę SEO do czerwoności. 🔥 Czy włączenie do wyszukiwarki inteligentnego chatbota, rzeczywiście zwiastuje kres pozycjonowania? 😲

Zacznijmy od tego, że SGE to jedna z największych zmian, jaką przechodzi wyszukiwarka Google. ⚙️ SGE to nie tylko nowa funkcja, ale zmiana sposobu korzystania z Google’a. Jej celem jest usprawnienie procesu wyszukiwania oraz dostarczenie bardziej bezpośrednich i użytecznych wyników, niż te w formie listy, wzbogaconej dodatkowymi snippetami (np. direct answer). ✨

Google SGE zostało zapowiedziane 10 maja 2023 r. 📅, a 2 tygodnie później użytkownicy w USA otrzymali możliwość przetestowania go w ramach Google Labs. 🧪 Obecnie wersja testowa obsługuje 7 języków i dostępna jest w około 120 krajach Ameryki Północnej i Południowej, Azji i Afryki. 🌎

Nie wiadomo kiedy, SGE zostanie wdrożone globalnie. Niektórzy użytkownicy w USA otrzymali możliwość korzystania z SGE poza Google Labs w marcu 2024 r. 🫢Podobno nowa wersja wyszukiwarki ma zostać udostępniona jeszcze w tym roku.

W praktyce SGE to całkowicie nowy interfejs, za którym stoi rodzina modeli językowych, tworząca Google Gemini. 🤖 Udziela on użytkownikowi bezpośredniej odpowiedzi na jego zapytanie i pozwala mu na zadawanie pytań uzupełniających – podobnie jak ChatGPT. 💻 Ze względu na to niektórzy komentatorzy wróżą rychły koniec SEO oraz dewaluację ruchu organicznego. A jakie są fakty?

🔴 Panel SGE wyświetla się nad organicznymi i płatnymi wynikami wyszukiwania, przez co obniża poziom widoczności tradycyjnych wyników wyszukiwania.

🔴 SGE wyświetla w sugerowanych odpowiedziach nie tylko strony z topowych pozycji. Może wspierać to strony plasujące się na odleglejszych miejscach w SERP. Oznacza to, że sposób doboru źródeł może znacząco różnić się od obecnie dominujących czynników algorytmicznych.

W takaoto.pro trzymamy rękę na pulsie i jesteśmy na bieżąco ze zmianami, jakie mają miejsce w branży. 🚀 Bacznie śledzimy nowości w wyszukiwarce Google i dostosowujemy do nich realizowaną strategie SEO.

Napisz do nas ✉️, jeśli interesują Cię kompleksowe usługi i współpraca z ekspertami w swojej dziedzinie. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę!
#sge #googlesge #agencjaseo
2024-05-09, 13:05
facebook
Sezon eventowy w pełni! Po Wietnamie i Warszawie takaoto.pro melduje się w Brighton. 🇬🇧

Nasza SEO manager Paula Semik właśnie bierze udział w kwietniowej edycji brightonSEO, gdzie chłonie wiedzę od światowych liderów, zanurza się w inspirujących dyskusjach i odkrywa nowe strategie w świecie SEO. 🔗

Wydarzenie to przyciąga najlepszych specjalistów z branży, więc naszej ekscytacji nie ma końca! 🌟 😻

Uwielbiamy konfrontować własne sposoby działania z poglądami i doświadczeniem innych ekspertów. 👥 Dzięki temu możemy proponować naszym klientom jeszcze lepsze rozwiązania, a co za tym idzie – zwiększać efekty naszych działań! 📈

#brightonseo #eventseo #agencjaseo
2024-04-26, 12:25
facebook
Wczoraj nasz CMO Szymon Slowik odwiedził polską centralę Google’a. 🏢 Wszystko to za sprawą eventu Search Central Live Warsaw 2024, organizowanego przez samego giganta z Mountain View. 🌟

Search Central Live to seria wydarzeń dla właścicieli witryn, wydawców i specjalistów SEO, organizowana przez Google na całym świecie. 🌍

Uczestnicy warszawskiej edycji mieli okazję dowiedzieć się, jakimi priorytetami kieruje się zespół pracujący nad wyszukiwarką, a także jakie metody SEO uznaje za skuteczne. 🔗 🖊

I to z pierwszej ręki, gdyż prelegentami byli m.in. Martin Splitt i John Mueller z Google Search Relations. 👋 Znalazł się też czas na pamiątkowe fotki! 📸

Ciekawych smaczków z prezentacji odsyłamy na profil Szymona, gdzie być może pojawi się mała relacja. 😉

#scl #searchcentralive #scpoland #seo
2024-04-25, 13:46
facebook
Wartościowy content, czyli jak pisać, by treści były przyjazne dla Googlebotów i użytkowników? 🤔

Specjaliści SEO (w tym my!) zalecają pozyskiwanie wartościowych linków, 🔗 a także publikowanie na stronie wartościowego contentu. 🖋 Linki zewnętrzne omówiliśmy sobie szczegółowo w poprzednich postach. 🔙 Co więc kryje się pod enigmatycznym pojęciem wartościowego contentu?❓

Nie chodzi tu bynajmniej o koszt jego stworzenia, 💸 chociaż prawdą jest, że dobrej jakości teksty, infografiki czy filmy nie powstają za darmo. ✨ Wartościowy content wpisuje się w intencje użytkownika, 👤 jest chętnie konsumowany i polecany, 👥 a także z przyjemnością się do niego wraca. 🚗 W planowaniu takich treści mogą pomóc wytyczne helpful content system oraz E-E-A-T. Efektem takiego podejścia jest treść dająca rzetelne, jasne informacje, bez wodolejstwa i sztucznego upychania fraz kluczowych.

Od pewnego czasu pisanie pod SEO w mniejszym stopniu opiera się o zaspokajanie potrzeb wyszukiwarki, tak jak rozumieliśmy to dotychczas. 🤗 Wyżej stawiana jest użyteczność treści, czy forma przekazywania informacji.📱 W teorii taki content ma być lepiej oceniany przez algorytm.

Jak tworzyć wartościowe treści? Oto kilka wskazówek:

🔴 stosuj model odwróconej piramidy – najważniejsze informacje podawaj na samym początku,

🔴 udzielaj bezpośrednich odpowiedzi – nie owijaj w bawełnę i nie dziel włosa na czworo. Kiedy użytkownik pyta, w jakich godzinach otwarte jest muzeum spawalnictwa, zwyczajnie je podaj.

🔴 zastanów się nad intencją wyszukiwania i dopasuj do niej swój przekaz – pomoże Ci w tym znajomość grupy docelowej czy zrozumienie produktu lub usługi,

🔴 ułatwiaj czytelnikom przyswajanie treści – pisz zwięźle, urozmaicaj tekst infografikami i tabelami, stosuj punktory, numerowanie itp.,

🔴 nie skupiaj się na długości tekstu – nie ścigaj się z konkurencją, kto napisze dłuższy tekst, bo nie zawsze więcej znaczy lepiej,

🔴 keyword stuffing is so 2010 – buduj pokrycie tematyczne, korzystaj rozważnie z fraz powiązanych, wplataj synonimy.

Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz wsparcia ekspertów w działaniach SEO i contentowych. W takaoto.pro zajmujemy się tym kompleksowo – od tworzenia strategi pozycjonowania, przez efektywny link building aż po wartościowy content marketing. Napisz do nas w wiadomości prywatnej lub na halo@takaoto.pro!📩📩
2024-04-18, 13:00
facebook
Nasz CMO Szymon Slowik na scenie SEO Mastery Summit! 🎤

Zgodnie z obietnicą publikujemy świeże fotki, wprost z wietnamskiego Sajgonu. 📸 Prezentacja Szymona skupiała się na taktycznym podejściu do link buildingu w międzynarodowym pozycjonowaniu. 🕶 Nie obyło się także bez wspomnienia o naszych polskich rozwiązaniach wspomagających pozyskiwanie linków. 🔗

Doszły nas słuchy o pozytywnym feedbacku uczestników, co niezmiernie nas cieszy. 👏 Gratulujemy Szymonowi udanego wystąpienia i czekamy, aż osobiście podzieli się z nami swoimi wrażeniami. 👀
#seomasterysummit #seoevent
2024-04-10, 10:48
facebook
Interesujesz się Java Scriptem i Front-end developmentem? 🧑‍💻 Nie możesz tego przegapić!

Już w najbliższy piątek odbędzie się Międzynarodowa Konferencja ConfrontJS 2024. 🎉 To wydarzenie skierowane dla programistów, pracujących na JS, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę oraz odkryć najnowsze technologie i trendy w branży. 📚🖥️

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję wysłuchania 12 prelegentów 👥 z 9 krajów 🌍, w tym Tejasa Kumara, oraz legendarnego Chrisa Heilmanna. Zwieńczeniem eventu będzie after party, czyli szansa na networking z innymi specjalistami i liderami branży. 🤝

Co? 👀 Międzynarodowa Konferencja ConfrontJS 2024
Gdzie? 📌 BEC Poland, ul. Emilii Plater 53, Warszawa
Kiedy? 📅 12 kwietnia 2024 r., start 9:00

Więcej szczegółów na temat agendy i biletów znajdziesz tutaj:
2024-04-10, 10:00
facebook
Już jutro nasz CMO Szymon Slowik wystąpi na scenie SEO Mastery Summit w Sajgonie! 💪 Szymon znalazł się w gronie 24 liderów branży z całego świata, którzy będą mieli okazję zaprezentować się przed publicznością złożoną z topowych specjalistów SEO. ✨

SEO Mastery Summit to wyjątkowa okazja do zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów i strategii w SEO 📊 , a także do nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. 👥 Konferencja gromadzi 400 najlepszych przedsiębiorców SEO z całego świata, co czyni ją jednym z najważniejszych wydarzeń w branży.

Szymonowi życzymy powodzenia. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani i nie możemy się już doczekać na pierwsze zdjęcia i relacje z konferencji. 📸 Na pewno się z Wami nimi podzielimy! 🔴

#seomasterysummit #seoevent #agencjaseo
2024-04-09, 12:36
facebook
Życzymy Wam spokoju ducha, odpoczynku od codziennych spraw, przyjemnych chwil w gronie najbliższych i pomyślnego zakończenia core update'u 🐣
2024-03-29, 11:03
facebook
Już w kwietniu kolejna odsłona konferencji I ❤️Marketing & Technology! Takaoto.pro po raz kolejny ma przyjemność objąć to wydarzenie swoim patronatem. 📣 Event organizowany przez sprawny.marketing to największe tego typu wydarzenie w Polsce i prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana konferencja na świecie! 🎮

Najbliższa edycja odbędzie się w dniach 16-18 kwietnia br., w Multikinie Złote Tarasy. 📌 Dla uczestników zaplanowano 36 wystąpień podzielonych na 3 bloki tematyczne: 📝
🔴 16 kwietnia – I ❤️social media,
🔴 17 kwietnia – I ❤️marketing,
🔴 18 kwietnia – I ❤️AI.

Prelekcjom będą towarzyszyć panele dyskusyjne z ekspertami, co jest świetnąokazją do uzupełnienia wiedzy. 🔥 Konferencja to także idealne miejsce do networkingu, nawiązania nowych znajomości oraz wymiany doświadczeń ze specjalistami z całej Polski.👥 Poznaj najświeższe trendy, najlepsze narzędzia i najnowsze strategie! ⚙️ Nie może Cię tam zabraknąć!

Więcej informacji na temat agendy oraz biletów znajdziesz tutaj: https://sprawnymarketing.pl/konferencja/#utm_source=takaoto&utm_medium=post&utm_campaign=ilovemkt-04-24
2024-03-27, 11:04
facebook
W ostatnim wpisie na temat doboru miejsca pod publikacje sponsorowane w SEO omówimy znaczenie wskaźników wykorzystywanych przez różne narzędzia.📊🔍

W zależności od tego, w jakim narzędziu SEO sprawdzimy domenę, możesz spotkać się z oceną jej jakości poprzez wskaźnik:
🔴Domain Rating (DR) w Ahrefs,
🔴Domain Authority (DA) w Moz,
🔴Trust Flow (TF) w Majestic,
🔴Authority Score (AS) w SEMrush.

Wartościami wskaźników chwalą się również właściciele stron, zachęcając do zakupu publikacji i obiecując wysokiej jakości linki dofollow. ✨ Czy warto kierować się tymi wskaźnikami przy wyborze miejscówki pod link building? 🤔📈

Odpowiedź brzmi… i tak 💚 i nie ❤️.

Z jednej strony wskaźniki te opierają się o dane, dając pewien obraz stron i pozwalając porównywać je między sobą na podstawie mierzalnej skali. Możesz wykorzystać je do wstępnej selekcji dużych zbiorów domen.📋✅

Z drugiej jednak strony nie są oficjalnymi wskaźnikami Google’a (tak jak w przeszłości PageRank) i są podatne na manipulacje, które nie przekładają się na zwiększenie mocy linków. ⚠️. Tego typu wskaźniki nie są w żadnym stopniu związane z algorytmami i nie dają pewności, że strona z wysokim DR czy DA będzie emitować mocniejsze linki. 🚫

Warto też pamiętać, że to wskaźniki na poziomie całej domeny. Moc linków wychodzących będzie zależała od tego, na jakiej podstronie się znajdują i jak dana sekcja jest podlinkowana wewnętrznie w obrębie serwisu. ⛓️ Dlatego warto patrzeć na wskaźniki takie jak UR (URL rating – oceniające siłę konkretnych adresów) w odniesieniu do podstron emitujących linki. ✨ Można trafić na przypadki serwisów z wysokim DR, ale niskim UR artykułów sponsorowanych i odwrotnie. ↪️ ↩️

Dlatego nie warto kierować się wyłącznie mocą domeny wskazywaną przez zewnętrzne wskaźniki. Zamiast tego przeanalizuj czynniki dotyczące strony i odnośnika, które opisaliśmy w poprzednich postach. Dzięki temu masz większe szanse na wybór miejscówki, która faktycznie zasili Twoją stronę swoją mocą.🔍💡

Natomiast jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie profesjonalistom, napisz do nas. W takaoto.pro znamy się na rzeczy i wiemy, jak z tysięcy domen wyselekcjonować te, które warto mieć w swoim profilu linkowym. Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o rozwijaniu Twojego biznesu w sieci!🌐💬
#agencjaseo #pozycjonowanie #linkbuilding
2024-03-25, 15:00
facebook
Wróćmy do tematu wyboru miejscówek pod publikacje sponsorowane z linkiem. 🚀 W pierwszym wpisie omówiliśmy charakterystykę stron, z których warto linkować. 📈W tej części skupimy się na kwestiach związanych z samym odnośnikiem. 🔗

Kiedy już przeanalizujesz już profil linkowy domeny, poznasz jej widoczność i sprawdzisz indeksację, czas na zaplanowanie linka, który chcesz pozyskać 🔍. Jeśli będziesz korzystać z platform zrzeszających wydawców, możesz spotkać się z rozbudowanymi ofertami na różnego rodzaju odnośniki. Wówczas weź pod lupę:

🔴 atrybut dofollow lub nofollow 🔗– zasadniczo nie należy nastawiać się na pozyskiwanie wyłącznie linków dofollow, gdyż te z atrybutem nofollow również są dobrze widziane w profilu linkowym. Warto zdobywać je “przy okazji”, np. sponsorując jakiś event lub biorąc udział w wydarzeniu organizowanym przez instytucję publiczną. Mimo że takie odnośniki mogą być wskazówką dla Google’a i przekazywać domenie pewną moc, lepiej nie ryzykować i do publikacji sponsorowanych wybierać linki dofollow.

🔴architekturę informacji ⚙️– czyli umiejscowienie linka na stronie. Warto, aby artykuł był wewnętrznie podlinkowany na stronie, widniał na stronie głównej (chociaż przez chwilę) lub był umiejscowiony w jej pobliżu. W najgorszym scenariuszu, jeśli zakupiona publikacja zostanie umieszczona na orphan page 🏝️ nie będzie miała żadnej mocy, a link nie przekaże autorytetu naszej stronie.

🔴czas ekspozycji ⏳– za najbardziej opłacalne uchodzą linki lifetime (utrzymywane na stronie do końca istnienia witryny). Warto zadać sobie jednak pytanie: czy strona gromadząca dożywotnie linki za kilka lat będzie tak samo wartościowa? Wybór pomiędzy linkami terminowymi i bezterminowymi zawsze jest bilansem zysków i strat. Czasami warto rozważyć zakup rocznej publikacji na mocnym, zdrowym portalu ze względu na podobne działania konkurencji. W takim przypadku nie warto pozostawiać pola naszym rywalom.

🔴anhor text – czyli tekst zakotwiczenia. Wydawcy najczęściej preferują odnośniki brandowe lub tzw. naked URL niż linki exact match i partial match, a to one mają większą skuteczność w przekazywaniu mocy i budowie pozycji. Istotne jest tutaj całościowe spojrzenie na profil linkowy strony i budowanie ich rozkładu w taki sposób, aby odnośniki brandowe i naked URL stanowiły większość. Odnośniki z frazą kluczową należy dodatkowo dywersyfikować.

Wymienione czynniki bezpośrednio przełożą się na cenę publikacji (wpływ na nią ma także omawiana w poprzednim wpisie wartość domeny)💲. Wszystko to sprawia, że efektywny link building jest jeszcze większym wyzwaniem, niż mogło się wydawać!🤯

…A przed nami jeszcze analiza wskaźników DA, DR czy TF,📊 którą poruszymy w ostatniej części tego cyklu. 🔜

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja strona jest linkowana na właściwie wyselekcjonowanych domenach, postaw na linkbuilding prowadzony przez profesjonalistów.🏆 Skontaktuj się z nami przez wiadomość prywatną lub napisz na halo@takaoto.pro, aby poznać więcej szczegółów! 📩
#pozycjonowanie #agencjaseo #linkbuilding
2024-03-14, 15:00
facebook
Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził, że to nie nastąpi. 🥲 Wczoraj Google ogłosiło pierwszą w 2024 r. aktualizację algorytmu 🔄oraz nowe zasady dotyczące spamu.🚫

Z udostępnionych informacji wynika, że March 2024 core update jest bardziej kompleksową aktualizacją niż zwykle i przyspieszy zmiany w tym, jak wyszukiwarka postrzega przydatność contentu. ⭐

Natomiast nowa polityka spamu ma być skierowana przeciwko:
🔴 nadużywaniu wygasłych domen (expirek, PBN-ów),
🔴 tworzeniu dużej ilości powielonych treści (bez względu na to, czy są wygenerowane przez AI, napisane przez człowieka, czy miksują oba rozwiązania),
🔴 nadużywaniu reputacji witryny w celu manipulowania rankingiem wyszukiwania.

Google zapowiada, że rollout ma potrwać ok. miesiąca 🕒, a przez ten czas zauważalna będzie duża fluktuacja pozycji.🔍 Uspokaja również, że jeśli tworzymy pomocne i przyjazne użytkownikom treści, to nie mamy powodów do obaw o wyniki swojej strony. Praktyka pokazuje jednak, że zmiany w Google w krótkiej perspektywie często dotykają strony, które nie łamią wytycznych i dbają o swoje treści. 😣

Czy będziemy obserwować taką sytuację w tym przypadku? Czy za jakiś czas nie nastąpi rollback? Jak będzie tym razem – zobaczymy. Na ten moment pozostaje nam jedynie obserwować efekty aktualizacji.🧐📊
#coreupdate #spamupdate #googleupdate
2024-03-06, 10:45
facebook
Szukając wskazówek dotyczących doboru miejsc pod publikacje sponsorowane, natykasz sformułowania:
🔴właściwe linkowanie, 🔍
🔴odpowiednie domeny, 🌐
🔴jakościowe linki, 🔗

ale brakuje ci jasnych informacji, co dokładnie się za nimi kryje? 😕 Koniec z ogólnikami – czas na konkrety! 🚀

Przede wszystkim publikacje sponsorowane nie służą jedynie do pozyskiwania linków odsyłających. Mogą również wspierać inne cele marketingowe, np. zwiększanie świadomości marki. 📈 Dlatego wybierając miejscówkę pod link building, zwróć uwagę, czy pozwoli osiągnąć zamierzony cel.

Rozważ, który portal będzie lepszy na publikację artykułu SEO PR – popularny serwis cieszący się ugruntowaną pozycją na rynku i szeroką bazą czytelników, czy mała strona newsowa bez zaangażowanych odbiorców? 🤔 Odpowiedź nasuwa się sama!

Gdy określisz jakie typy stron najlepiej wpisują się w strategię i cele danej publikacji, przystąp do analizy czynników, takich jak:
🔴Powiązanie tematyczne – poszukuj portali związanych z branżą Twojej działalności i mieszaj je z mocnymi domenami ogólnymi. Przykładowo strona kancelarii prawnej może linkować na portalach prawniczych, ale i biznesowych, czy poświęconym sprawom społecznym. Znalezienie wspólnego mianownika wcale nie jest trudne – wystarczy wyłapać powiązanie kontekstowe.
🔴Profil linkowy – jeśli masz dostęp do narzędzi typu Ahrefs czy Semrush, sprawdź jakie linki prowadzą do danej witryny, a także jak wygląda stosunek linków odsyłających do wychodzących. Wyeliminuj portale, które pozyskują odnośniki spamowe, a także mają więcej linków wychodzących niż odsyłających.
🔴Widoczność i szacowany ruch – ważne szczególnie w przypadku publikacji PR-owych, kiedy chcesz budować wizerunek brandu lub pozyskiwać ruch poprzez artykuł. Duży ruch i stabilna historia domeny świadczą także o zdrowiu domeny, czyli pozytywnej ocenie „w oczach” algorytmu Google.
🔴Indeksacja serwisu – przed zakupem sprawdź, czy serwis się indeksuje. W przeciwnym wypadku zakupiona publikacja sponsorowana nie będzie przekazywać swojej mocy.

Do wymienionych aspektów dołączają takie kwestie jak atrybuty linków, ich umiejscowienie na stronie czas ekspozycji i cena. Często wymaga to dostosowania założeń do dostępnego budżetu, co podkreśla jeszcze większe znaczenie dokładnej analizy. 💡 Nie omówiliśmy jeszcze wskaźników takich jak DR, DA czy TF, które to jednak zasługują na osobną dyskusję. 📊

Biorąc pod uwagę liczbę czynników do rozważenia, stworzyliśmy w takaoto.pro specjalny dział zajmujący się obsługą link buildingu. Nasi specjaliści doskonale wiedzą, jakie witryny mogą przyczynić się do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania. 🚀 Dbają także o optymalny rozkład anchorów w pozyskiwanych linkach, aby profil linkowy klientów był postrzegany jako naturalny przez algorytmy wyszukiwarek. Dzięki temu procesowi nasze działania są bardziej efektywne! ✨

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej metodyce? Napisz do nas wiadomość prywatną lub na halo@takaoto.pro! 📩
2024-03-01, 13:17
facebook
Jeśli nie mieliście jeszcze okazji zapoznać się z najnowszym raportem od Agencja SEM - Mayko.pl 📊 Liderzy e-commerce 2023 🛍️, koniecznie nadróbcie zaległości! 🚀

Zachęcamy do lektury nie tylko dlatego, że wypowiada się w nim nasz CMO Szymon Slowik ,🎙️ ale i ze względu na świetne analizy case study 🔍 oraz ciekawe komentarze ekspertów.💬 Naszym zdaniem, opracowanie Mayko to fantastyczne źródło inspirującej wiedzy 🌟, szczególnie że specjalizujemy się w SEO dla e-commerce i chętnie rozwijamy się w tym kierunku.🕸️

Cieszy nas także obecność w raporcie kilku podmiotów, z którymi stale współpracujemy bądź realizowaliśmy dla nich jednorazowe usługi, dokładając tym samym swoją cegiełkę do ich sukcesu.🏆 Gratulujemy! 🎉

Raport Mayko możecie pobrać tutaj:
2024-02-27, 13:00
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.