facebook
Wiedza 🧠 i doświadczenie 💻 to klucze do bycia ekspertem w każdej dziedzinie.

Bez wiedzy trudno o podejmowanie świadomych decyzji, a bez doświadczenia – o własne spostrzeżenia i metody niezbędne do prowadzenia skutecznych projektów ⚙️.

Dlatego tak bardzo cenimy sobie wystąpienia specjalistów na wydarzeniach branżowych. 🤖 Dla nas to cenna okazja do wymiany poglądów, utwierdzenia się we własnych przekonaniach lub odkrycia czegoś zupełnie nowego!

Nie inaczej było w ubiegły piątek podczas ostatniego przystanku SEO Poland On Tour 2023 by Linkhouse w Katowicach. 🛸 Ekipa takaoto.pro stawiła się w całkiem niemałym składzie, dopingując naszego CMO Szymon Slowik, który podzielił się swoją wiedzą na temat planowania treści w dobie helpful content ✍️.

Dziękujemy organizatorom za świetnie przygotowane wydarzenie, inspirujące prelekcje i kapitalną atmosferę! 🔥

Do zobaczenia w przyszłym roku! 👋
#barcamp #seopolandontour #pozycjonowanie #takaoto
2023-10-30, 11:20
facebook
🔴 Czy wiesz, czym są klastry tematyczne w pozycjonowaniu?

To zarówno świetny sposób na ułatwienie użytkownikom poruszania się po witrynie, jak i indeksowanie strony robotom Google'a. Co więcej, dzięki hubom tematycznym możesz zwiększyć swój autorytet eksperta nie tylko w oczach czytelników, ale i samej wyszukiwarki. 🧠

🔴 Klastry tworzone są na podstawie fraz długiego ogona wokół tzw. pillar page.
🔴 Wymaga to dokładnego researchu słów kluczowych oraz stworzenia dobrze zoptymalizowanych treści. ✍️
🔴 W artykułach powinny znaleźć się frazy powiązane, ich synonimy czy linkowanie wewnętrzne.
🔴 Z kolei same teksty warto napisać z uwzględnieniem wytycznych helpful content oraz EEAT, czyli wymagań stawianych przez Google.
🔴 Stosowanie się do tych wytycznych podnosi wartość contentu oraz całej strony internetowej, a w efekcie – wpływa na pozycjonowanie!

Jeśli brzmi to dla Ciebie, jak czarna magia, możemy Ci pomóc! 🤝 Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej na temat naszych usług z zakresu SEO i content marketingu. 📩
#pozycjonowanie #pozycjonowaniestron #strategiaseo #seo #takaoto
2023-10-26, 19:00
facebook
🔴 Ekipa Takaoto.pro podbiła Rzeszów! A konkretnie piątkowy barcamp organizowany w ramach @SEO Poland On Tour 2023. 🤖

Cóż to był za emocjonujący wieczór! 😎 Przed zgromadzoną publicznością mieli okazję wystąpić nasi reprezentanci Kamil Kolbusz i Robert Marczak. Robert, wykazując się błyskawiczną reakcją i gotowością do działania, wypełnił lukę po Paulinie Semik, która nie mogła pojawić się na wydarzeniu. 💪

Jeśli byliście na miejscu, mamy nadzieję, że porwali Was swoimi wystąpieniami, przekazali odrobinę wiedzy, a już z pewnością – rozbawili do łez! 😂

Tymczasem nie zwalniamy tempa i już w nadchodzący piątek widzimy się na barcampie w Katowicach! 👋 Głodni wiedzy wybieramy się tam sporą ekipą, tym bardziej że na scenie będzie nas reprezentować nasz CMO Szymon Slowik.

Nie możemy się już doczekać!
#seopolandontour #barcampseo #takaoto
2023-10-23, 19:00
facebook
❗Google wycofuje wsparcie dla testu mobile❗

1 grudnia zostanie wyłączone narzędzie do testowania optymalizacji mobilnej. 📅 Po tym terminie obsługę strony na urządzeniach mobilnych będzie można zweryfikować przy pomocy Chrome Lighthouse.📱 Google zapowiada także wyłączenie raportu o obsłudze na urządzeniach mobilnych w Search Console.

Nie wiesz, czy Twoja strona jest mobile-friendly? 🤔 Optymalizacja mobilna to jedna z wielu kwestii technicznych, jakie sprawdzamy w ramach audytu witryny. Skorzystaj z naszych usług, aby dowiedzieć się, co może wpływać na widoczność Twojej strony w Google. 🔴

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej! 📧
#gsc #audytstrony #optymalizacjamobilna #chromelighthouse
2023-10-23, 11:38
facebook
🔴 Czy zwracasz uwagę na to, jakie linki pozyskujesz dla swojej strony?

Linki exact match, czyli zawierające dokładnie taką frazę, jak słowo kluczowe, na które chcesz się pozycjonować, mogą wyraźnie poprawić wyniki strony. Jednak brak kontroli nad ich przyrostem niesie ryzyko uznania domeny za przeoptymalizowaną, a podjętych działań za próbę manipulacji wynikami wyszukiwania.❗ Zatem jaki udział w profilu linków strony powinny stanowić linki exact match? 🤔

Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. ❌ W dobieraniu anchor tekstu, tak jak i w przyrodzie niezbędne jest zachowanie równowagi. Istotnym elementem planu ich rozkładu jest analiza konkurencji rankującej w TOP10 na dane słowo kluczowe. Wówczas benchmarkuje się zarówno atrybuty linków, jak i rodzaje anchor tekstów konkurencji.

Linki exact match kryją w sobie potężną moc, która w niewłaściwych rękach może przynieść więcej szkody niż pożytku.😅 Jeśli chcesz mieć pewność, że profil linków Twojej strony jest właściwie zróżnicowany, skontaktuj się z nami! 📨 Odezwiemy się do Ciebie najszybciej, jak to możliwe!
#exactmatch #profillinków #pozycjonowanie #agencjaseo #takaoto
2023-10-20, 14:00
facebook
🔴 W takaoto.pro zawsze trzymamy rękę na pulsie i nie przestajemy napędzać naszych mózgów nową wiedzą. Od SEO, przez content, aż po obsługę klienta – zawsze stawiamy na rozwój 📚 .

Dlatego nasze asy od sprzedaży i obsługi klienta, Michał Janota (w roli fotografa) i Wojtek Michalik (jako model) dumnie reprezentowali naszą załogę na wczorajszej konferencji ecommerce.pl

Dziękujemy organizatorom za świetny event, a prelegentom za solidną dawkę branżowej wiedzy, którą z pewnością wykorzystamy w codziennej pracy nad prowadzonymi projektami! 🔥 Konferencja był także świetną okazją do networkingu, dzięki czemu czas w stolicy spędziliśmy w doborowym towarzystwie. 😎
#konferencja #ecommerce #eventecommerce #takaoto
2023-10-18, 15:31
facebook
👇🏻👇🏻👇🏻
2023-10-17, 20:03
facebook
Kim są Ci uśmiechnięci ludzie na zdjęciu? To część naszego team’u takaoto.pro ! 🔴

Wczoraj po raz kolejny mieliśmy okazję zintegrować się na szlakach malowniczego Beskidu Śląskiego. ⛰️ Tym razem w nieco szerszym składzie wybraliśmy się na Szyndzielnię, a najmocniejsi zawodnicy pokusili się o zdobycie Klimczoka i dotarli na Błatnią! 🧗

W tym brawurowym wyczynie nie przeszkodziły nam ani napięte grafiki, ani warunki pogodowe. Gnaliśmy przed siebie smagani wiatrem oraz… śniegiem! ❄️ Tym samym tegoroczną wycieczkę uznajemy za udaną i już nie możemy doczekać się kolejnego wypadu! 💪

Dzisiaj wracamy już do swoich obowiązków. Jeśli nie udało Ci się spotkać nas na drodze do schroniska, już dziś widzimy się na evencie ecommerce.pl w Warszawie! 🏙️ Natomiast w piątek meldujemy się w Rzeszowie na SEO Poland On Tour by Linkhouse 2023, gdzie zaprezentuje się nasz Head of Content Kamil Kolbusz! 💻
#integracjafirmowa #takaoto #wyjazdwgóry #szyndzielnia
2023-10-17, 10:47
facebook
🔴 Już 17 listopada odbędzie się pierwsza edycja konferencji semWAW, organizowanej przez DevaGroup. Ekipa znana z serii fantastycznych eventów semKRK tym razem podbija stolicę! 🚀 Przed wydarzeniem odbędą się warsztaty online, które poprowadzi nasz CMO Szymon Slowik!

Więcej informacji na temat semWAW znajdziecie na naszym blogu. Zamieściliśmy tam również wszystkie przydatne linki dotyczące eventu! 📊 🤖 Z kim się widzimy?
2023-10-12, 12:00
facebook
Czy wiesz, czym charakteryzują się działania SEO dla przemysłu? 🔍

Dowiedz się, na czym polega specyfika marketingu w tej branży oraz jakie korzyści płyną z inwestycji w pozycjonowanie strony. ⚙️ W najnowszym wpisie na naszym blogu odkrywamy tajniki SEO dla przemysłu. Przedstawiamy także ciekawe case study projektów naszych klientów. 🔴

Link do wpisu znajdziesz w komentarzu❗🚀
#seo #pozycjonowanie #casestudy
2023-10-11, 11:10
facebook
Serdecznie zapraszamy na event ecommerce.pl organizowany przez Marcina Majznera. Szymon Slowik tłumaczy dlaczego warto się wybrać :)
2023-10-09, 12:37
facebook
W tym tygodniu Google nie pozwala nam spać w spokoju. 😅

Dwie aktualizacje algorytmów dzień po dniu? Spokojnie, SEO wytrzyma! 🤖 📊 W środę Google wypuściło zapowiadany już wcześniej spam update, a wczoraj poinformował o kolejnej aktualizacji. Zobaczymy, jak wpłyną one na wyniki wyszukiwania. 🤔
#seo #pozycjonowanie #aktualizacjagoogle
2023-10-06, 11:32
facebook
🔴 Takaoto patronem medialnym największej w Polsce konferencji o marketingu i AI!

W dniach 23-27 października 2023 roku w Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się kolejna odsłona konferencji I ❤️ Marketing & Technology! To już XVI edycja tego wydarzenia i chociaż w przeszłości zdarzało nam się wcielić zarówno w rolę uczestnika, jak i prelegenta, tym razem mamy przyjemność objęcia go naszym patronatem medialnym. 📣

Tegoroczna konferencje potrwa aż 5 dni, które po brzegi wypełnione będą fachową wiedzą w skondensowanej formie. Prelekcje skupią się na tematyce marketingu oraz AI. 🧠 Co więcej, po raz pierwszy I ❤️ Marketing & Technology będzie wydarzeniem międzynarodowym! Oznacza to, że uczestnicy mogą zebrać jeszcze szersze doświadczenia i obserwacje.

Więcej na temat konferencji I ❤️ Marketing & Technology, w tym szczegółowy program oraz informacje o biletach, można znaleźć na tej stronie: https://sprawnymarketing.pl/konferencja/#utm_source=takaoto&utm_medium=post&utm_campaign=ilovemkt-10.2023.
My nie możemy się już doczekać, a Wy? 🔴
#ilovemkt #patronatmedialny
2023-10-02, 15:32
facebook
Kto zagląda na stronę główną Google’a ten wie, że wyszukiwarka obchodzi dziś swoje 25 urodziny! 🎂 Z tej okazji za pomocą Doodle’a przypomina użytkownikom swoją ćwierćwieczną historię. 🔍 Przyznamy, że niektóre odsłony loga wyszukiwarki budzą w nas nutę nostalgii. 🥲 A Ty? Jak długo pracujesz w marketingu w wyszukiwarkach lub Twoja firma korzysta z usług SEO/SEM?🔴
2023-09-27, 13:58
facebook
Dobiegła końca główna aktualizacja algorytmu Google (tzw. Core Update) i od razu zaczyna się kolejna. Tym razem jest to aktualizacja tzw. systemu przydatnych treści. Jest to system oceniający jakość strony z klucza jakości contentu. System zbiera sygnały dotyczące użyteczności, przydatności i jakości treści, co przekłada się na pozycje. Z wytycznych Google dowiadujemy się, że może to oddziaływać także na pozycje podstron z dobrym contentem, jeśli bardzo duży odsetek podstron zostanie oceniony negatywnie (sygnał ważony). Zobaczymy, ile ta aktualizacja potrwa. Poprzednia z serii Helpful Content Update miała trwać dwa tygodnie, a trwała ponad miesiąc. Do tego z równolegle trwającą drugą aktualizacją - spam update. Sugerujemy obserwować wyniki wyszukiwania, pozycje, ale z ostatecznymi wnioskami najlepiej wstrzymać się do końca update'u.
2023-09-15, 11:06
facebook
🔍 Czym właściwie są Direct Answers? 🤔

Otóż są to krótkie odpowiedzi na wpisane w wyszukiwarkę pytanie. Wyświetlają się one na samej górze, ponad klasycznymi wynikami wyszukiwania. Nie trzeba wejść w odnośnik do strony www, aby uzyskać odpowiedź. Google zaciąga krótkie treści z witryny i wyświetla je bezpośrednio w widoku wyszukiwarki. 🌐

Direct Answers - czy to się opłaca? 💭

Wyświetlanie się na wyeksponowanym miejscu (nazywanym również miejscem 0 - nad klasyczną 1. pozycją) w Google brzmi bardzo kusząco, niestety nie zawsze jest to dla Ciebie korzystne. Direct Answers pomimo swoich zalet mają też jedną poważną wadę. Przez to, że użytkownik pozna odpowiedź na swoje pytanie już w wyszukiwarce, możesz stracić potencjalny ruch, gdyż internauci mogą nie widzieć potrzeby klikania w wyświetlony obok odpowiedzi link. ❌

Pamiętaj, że intencja użytkownika przy zadawaniu pytania jest niesamowicie ważna. Czasem użytkownik dąży do rozwiązania problemu w sposób wymagający wejścia na stronę (np. chce kupić produkt w sklepie internetowym). Czasem jednak szuka prostej odpowiedzi. Przykładowo, jeśli wpisze pytanie “Ile kcal ma pomarańcza” i uzyska konkretną informację w wyszukiwarce, to jego potrzeba jest już zaspokojona. Nie musi wchodzić na stronę i czytać całego artykułu o pomarańczach, dietach, itp. Dlatego też ruch, który być może stracisz poprzez wyświetlanie się w Direct Answers, należy traktować jako ruch z niskim potencjałem na konwersję. 📈

Nawet jeśli obecność w Direct Answers, czyli na pozycji zerowej, nie generuje ruchu na Twojej stronie, to można przyjąć, że przynajmniej w pewnym stopniu pełni rolę wizerunkową. Jak wcześniej mówiliśmy, użytkownik dostaje praktyczną odpowiedź od razu, a Twój brand może zacząć być kojarzony przez użytkowników jako wartościowe źródło wiedzy. 📚

Jak dostać się do Direct Answers? 🚀

Jeśli myślisz, że zajmując 50. czy 20. miejsce w wynikach wyszukiwania, to musimy Cię zmartwić — do Direct Answers dostają się jedynie witryny z pierwszej strony wyszukiwania. Zatem musisz zadbać generalnie o dobre pozycjonowanie w danej tematyce.

Następnie dostosuj swoją treść do standardów SEO oraz upewnij się, że jest w niej fragment odpowiadający na pytanie użytkownika. Może to być akapit, lista punktowana, czy też tabela. Dobierz formę do rodzaju pytania. Jeśli na przykład ktoś zadaje pytanie: “Jakie są najwyższe szczyty w Tatrach?”, lista punktowana z wymienionymi szczytami będzie najlepszą formą odpowiedzi.

Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś skorzystać z naszego doświadczenia, odezwij się do nas w wiadomości prywatnej. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe! 📬

#directanswers #SEO #pozycjonowanie
2023-08-24, 15:08
facebook
Na stronie Senuto Polska pojawiła się krótka rozmowa z Szymon Slowik, z której dowiesz się między innymi, jaki jest największy mit w SEO zdaniem Szymona. Zapraszamy do lektury!
2023-08-17, 15:45
facebook
Poznaj podstawy dopasowania treści do oczekiwań internautów i dowiedz się, dlaczego warto analizować rodzaje intencji oraz jakie narzędzia mogą w tym pomóc.

Przeczytaj więcej na naszym blogu. Link do artykułu znajdziesz w komentarzu! 🚀📊

#SEO #intencjaużytkownika #strategiacontentowa
2023-08-11, 15:17
facebook
Sezonowość - Wykorzystaj ją w strategii SEO! 📈

Sezonowość to jeden z istotnych czynników, który należy brać pod uwagę w prowadzeniu kampanii SEO. Kluczem do efektywnego pozycjonowania jest zrozumienie okresowych trendów i zmian popularności słów kluczowych. Mając świadomość, kiedy użytkownicy najczęściej poszukują określonych informacji lub produktów, możesz zoptymalizować swoją stronę pod kątem tych zapytań. Dzięki temu przyciągniesz większy ruch i potencjalnych klientów. 🧲

Analizę sezonowości możesz przeprowadzić zarówno na poziomie całej domeny (np. przy użyciu Senuto), jak i dla konkretnego słowa kluczowego bądź tematu.

Jak pewnie się domyślasz w zależności od pory roku, słowa kluczowe są wyszukiwane częściej bądź rzadziej. Na przykład fraza: “prezenty na święta” będzie częściej wyszukiwana w grudniu niż lipcu. Z kolei w sierpniu zwiększy się liczba wyszukiwań frazy “podręczniki szkolne”, ponieważ to wtedy uczniowie zaczną szykować się na powrót do szkoły. Niektóre przypadki nie są tak oczywiste, dlatego analizując słowa kluczowe do kampanie SEO zawsze należy zbadać ich sezonowość. ❄ ☀

Jeśli planujesz wypozycjonować się na sezonową frazę, przed jej pikiem zaplanuj ukierunkowany pod nią link building. Możesz także zrewidować architekturę informacji w taki sposób, aby wyeksponować sezonowe treści. Rozważ także odświeżenie treści na stronach docelowych. 🔃

Pamiętaj, że na efekty działań SEO potrzeba czasu. Pierwsze rezultaty działań możesz zobaczyć nawet dopiero po kilku miesiącach dlatego też kluczowe jest odpowiednie planowanie kampanii i dystrybucja budżetu. Przykładowo już teraz jest odpowiedni moment, aby zintensyfikować przygotowania do Black Friday i przedświątecznego sezonu zakupowego w e-commerce. Niemniej wkład w tę dziedzinę działań marketingowych z pewnością się zwróci. 💰

#seo #google #pozycjnonowanie
2023-08-09, 10:23
facebook
Zostaliśmy wyróżnieni za największy przychód wśród debiutantów w rankingu firm SEO/SEM od SAMOSEO!

Dziękujemy za wyróżnienie i gratulujemy pozostałym. 🥳

Pod podanym dalej linkiem możesz przeczytać komentarz naszego CMO Szymon Slowik na temat sytuacji na rynku SEO i wewnątrz takaoto.
2023-08-04, 15:06
facebook
Przeczytaj ten post i dowiedz się czym są "quick wins" oraz jak je znaleźć i wykorzystać w SEO? 🔎

“Quick win” oznacza wynik działań (np. SEO), dzięki którym niskim nakładem pracy zdobędziesz szybki efekt. 📈

Aby udało Ci się osiągnąć taki wynik, musisz sprawdzić, czy Twoja strona rankuje na jakieś frazy z potencjałem (wolumen, dopasowanie do biznesu) na drugiej stronie wyników wyszukiwania. Jeśli bez ukierunkowanego pozycjonowania Google nagradza Twoją stronę wysoką pozycją, to prawdopodobnie dzięki prostej optymalizacji i podlinkowaniu szybko poprawisz swoje wyniki. Istnieje duża szansa, że pojawisz się na pozycjach dających ruch i pozwalających przyciągać klientów. 🧲

W celu znalezienia odpowiednich słów kluczowych należy wejść w Google Search Console i ustawić taki przedział fraz, aby GSC pokazywało te znajdujące się w top 20 wyników wyszukiwania.

Oczywiście pozycje 11-20 są tu umowne. W pierwszej kolejności równie dobrze możesz przyjrzeć się frazom na pozycjach 8-12. Wszystko zależy od projektu, nad którym pracujesz. Następnie wybierasz słowa kluczowe z dobrym wolumenem i dopasowaniem.

Kolejnym krokiem będzie decyzja, czy dla danej frazy warto przygotować osobną podstronę, czy też wystarczy optymalizacja i/lub podlinkowanie (wewnętrzne/zewnętrzne) istniejącej. 🔗

Co z konkurencją?

Przed podjęciem dalszych działań warto zweryfikować, czy na topowych pozycjach nie ma mocnych konkurentów deklasujących Twoją stronę pod względem autorytetu. Jednak w wielu przypadkach, jeśli już plasujesz się na stosunkowo wysokiej pozycji, to znaczy, że Google docenia Twoją stronę - przynajmniej w wybranej tematyce.

W przypadku większych projektów z dużą ilością podstron (np. w e-commerce) “quick wins” można wywalczyć wprowadzając zmiany z zakresu technical SEO i poprzez modyfikacje w architekturze informacji. Nie jest to jednak prosty proces, dlatego takie okazje zwykle dostrzec może jedynie doświadczony specjalista podczas audytu SEO. 🥸

Chcesz zdobyć “quick wins”, ale nadal nie wiesz, jak się za to zabrać? Napisz do nas wiadomość, odezwiemy się tak szybko jak to możliwe.

#seo #pozycjonowanie #google #top20 #quickwins
2023-07-31, 13:26
facebook
Gotów na podbicie wyników w wyszukiwarce? 🚀

Przy tworzeniu skutecznej strategii SEO istotne jest przeprowadzenie analizy słów kluczowych. Popularność (wolumen), konkurencyjność (a co za tym idzie trudność w zdobywaniu pozycji) i dopasowanie do biznesu to trzy kluczowe czynniki, na które warto zwrócić uwagę. Dlaczego są one tak ważne i jak wpływają na Twoją strategię SEO? Przygotuj się na odkrycie tajemnic oceny słów kluczowych z perspektywy SEO!

🟥 Wolumen słów kluczowych: Wolumen odnosi się do liczby wyszukiwań danego słowa kluczowego w określonym okresie (zazwyczaj liczony miesięcznie). Wysoki wolumen wyszukiwań słów kluczowych oznacza, że są one popularne wśród użytkowników. Ważne jest, aby wybrać słowa kluczowe o odpowiednim wolumenie, które mają potencjał przyciągnięcia większej liczby użytkowników na Twoją stronę. Jednak nie zapominajmy, że słowa kluczowe o wyższym wolumenie są zwykle bardziej konkurencyjne. Warto także wziąć pod uwagę, że większość tego typu metryk to średnie z całego roku. Podczas analizy warto wziąć pod uwagę także sezonowość popularności frazy, gdyż zwykle nie jest to stała wartość w ciągu całego roku.

🟥 Konkurencyjność słów kluczowych: Konkurencyjność odnosi się do stopnia trudności, z jakim będziemy konkurować o pozycję w wynikach wyszukiwania dla danego słowa kluczowego. Słowa kluczowe o wysokiej konkurencyjności są często targetowane przez wiele stron internetowych, co oznacza większą rywalizację. Ważne jest, aby znaleźć równowagę między słowami kluczowymi o wysokiej konkurencyjności, które są popularne, a słowami kluczowymi o niższej konkurencyjności, które dają większe szanse na osiągnięcie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania niższym kosztem.

🟥 Dopasowanie do biznesu: Wybór słów kluczowych powinien być oparty na dopasowaniu do Twojego biznesu, branży i oferowanych produktów lub usług. Ważne jest, aby słowa kluczowe odzwierciedlały to, czym się zajmujesz i były blisko związane z Twoją działalnością. Dobrze dopasowane słowa kluczowe zwiększą szansę na konwersję użytkowników w klientów.

Ocena słów kluczowych - wolumen, konkurencyjność i dopasowanie do biznesu - to kluczowe czynniki SEO, które warto brać pod uwagę przy tworzeniu strategii optymalizacji strony. Pozwoli Ci to osiągnąć lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania i przyciągnąć więcej ruchu na Twoją stronę.

#pozycjonowanie #seo #google #keywords #słowa_kluczowe #content
2023-07-18, 14:58
facebook
Zachęcamy do przeczytania wywiadu z naszym CMO Szymon Slowik!

Dowiecie się z niego co nieco o SEO jak i AI!
2023-07-07, 10:15
facebook
Czy wiesz, jak działają linki wychodzące? 🔗

Linki wychodzące to wszystkie linki prowadzące do zasobów w innej domenie, niż ta na której się znajdują.

Linki wychodzące w pewnych okolicznościach mogą mieć pozytywny wpływ na SEO, gdy są odnośnikami do domen o wysokim autorytecie (jakościowych źródeł) i wspierają wartość merytoryczną oraz wiarygodność treści na stronie. Są nimi strony rządowe, uczelniane bądź inne strony z wartościowymi danymi. Jeśli więc piszesz artykuł na dany temat, a jako źródło podasz jeden ze wcześniej wymienionych rodzajów adresów, to Google może potraktować Twój artykuł jako bardziej wartościowy. Warto przemyśleć taką taktykę szczególnie w przypadku wpisów wiedzowych, targetujących popularne frazy z intencją informacyjną. ℹ

Dzięki stosowaniu linków do odpowiednich źródeł (a nie tylko do treści komercyjnych) możesz zwiększyć wiarygodność treści, co również może przełożyć się na skuteczność linków, które umieszczasz w celach stricte pozycjonerskich.

Zatem linki wychodzące do stron o wysokim autorytecie (źródeł) mogą pozytywnie oddziaływać zarówno na SEO strony odsyłającej, jak i trwałość efektów dla stron docelowych (linkowanych). Warto jednak pamiętać, aby nie przesadzać, bo zbyt dużo linków wychodzących może z kolei zostać potraktowane jako czynnik negatywny. 📉

#seo #linkowanie
2023-07-05, 10:48
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.