facebook
Wielka księga Adsów od Franciszek Bazyli Georgiew z Social Tigers zbudowana z pomocą Szymon Slowik Przemysław Rosa Grzegorz Starzak Paweł Szymoniak
Co znajdziecie w księdze "pewne i sprawdzone informacje
na temat tego, jak prowadzić solidne kampanie Facebook Ads"
Ściągnij ebooka i zostań Tigerem Adsów
https://socialtigers.pl/ebook
Co znajdziecie w księdze "pewne i sprawdzone informacje
na temat tego, jak prowadzić solidne kampanie Facebook Ads"
Ściągnij ebooka i zostań Tigerem Adsów
https://socialtigers.pl/ebook
2017-06-07, 13:44
facebook
Najlepsze szkolenie z WCAG 2.0 od Utilitia i Piotr Witek. Dobry UX bez dostępności nie istnieje. Wy również zwracajcie uwagę na ten problem. "Dostępność - to inaczej możliwość"
Zachęcamy do zobaczenia krótkiego filmu na temat dostępności od Integracja
https://www.youtube.com/watch?v=jR8dy0dRwgg
Zachęcamy do zobaczenia krótkiego filmu na temat dostępności od Integracja
https://www.youtube.com/watch?v=jR8dy0dRwgg
2017-06-06, 10:27
facebook
Pobierajcie pierwszy w Polsce e-book na temat teen marketingu
2017-06-05, 14:13
google+
Poznaj taktyki, które pomogą Ci w pozyskaniu ruchu SEO nawet, gdy nikt świadomie nie poszukuje Twojej oferty: http://takaoto.pro/taktyki-seo-dla-niszowych-fraz/ #SEO #contentmarketing #brandingSprawdzone taktyki SEO dla fraz, których (prawie) nikt nie szukaPoznaj sprawdzone, skuteczne taktyki pozyskiwania ruchu z Google w sytuacjach, w których mało kto zna Twój produkt i nie szuka Twojej oferty.
2017-05-16, 11:32
facebook
Nastawienie na produkty komplementarne, substytucyjne, optymalizacja na długi ogon, Q&A, wykorzystanie potencjału marki - poznaj szereg taktyk, które pomogą Ci w pozyskaniu ruchu organicznego nawet wtedy, gdy nikt świadomie nie poszukuje Twojej oferty.
2017-05-16, 11:11
facebook
Komu jeszcze nie udało się dotrzeć do ➡️➡️➡️
2017-05-09, 13:33
facebook
Komu jeszcze nie udało się dotrzeć do ➡️➡️➡️
2017-05-09, 13:18
facebook
Poszukiwany, poszukiwana!
2017-05-09, 11:29
facebook
Dobra lektura na weekend :)
2017-05-05, 15:22
google+
Dzisiaj lekcja statystyki - dowiedz się, jak prowadzić testy A/B, aby móc wyciągać sensowne wnioski, czym jest istotność statystyczna i jak ważna jest znajomość podstaw wnioskowania statystycznego w marketingu internetowym. Swoim doświadczeniem dzielą się +Maciej Lewiński, +Marcin Wsół, +Piotr Stecko, Janina Bak, Marek Skomorowski, +Przemysław Rosa i nasz +Szymon Słowik #analytics #marketing #abtest #croTesty A/B i analiza danych statystycznych w biznesie internetowym | takaoto.proPoznaj najważniejsze zasady wnioskowania statystycznego w biznesie internetowym. Prezentujemy krótki poradnik oraz wypowiedzi ekspertów od analityki!
2017-05-05, 15:11
facebook
Analityka jest bez wątpienia niezwykle istotnym elementem działań marketingowych. W marketingu internetowym jest praktycznie fundamentem, bez którego ciężko planować, egzekwować i optymalizować jakiekolwiek kampanie. Coraz więcej osób jest tego świadomych, lecz niestety brakuje wiedzy i wykształcenia w zakresie analizy danych i wnioskowania statystycznego. W dzisiejszym artykule tłumaczymy, jak ważna jest istotność statystyczna i jak prowadzić testy A/B (i szerzej - porównywać dane), aby wyciągać wiarygodne wnioski i podejmować racjonalne decyzje biznesowe. Swoim doświadczeniem dzielą się Janina Bak (Janina Daily), Maciej Lewinski (Akademia Analytics), Marcin Wsół (MarcinWsol.pl) Marek Skomorowski (Bain & Company), Przemysław Rosa (SalesTube), Piotr Stecko (Chatham Financial) oraz Szymon Slowik :)
2017-05-05, 14:26
facebook
Zawsze to podkreślamy - optymalizacja to ciągły proces, opiera się na powtarzalnm podejściu, obserwacji i analityce oraz testach. Niemniej jeśli strona nie była dobrze zaprojektowana i nigdy nie była optymalizowanie to pierwsza optymalizacja po audycie potrafi wprowadzić ogromne zmiany. #seo #ux #process #cro #optimization
2017-05-05, 09:50
google+
Kto jeszcze nie dotarł zapraszamy do lektury tekstu Franciszek Georgiew na temat czasu publikacji postów http://bit.ly/2q5Jn7s #socialmedia
2017-04-25, 11:39
google+
Jak wyglądają profesjonalne działania #SEO dla dynamicznie rozwijającego się startupu, dajmy na to w takim Berlinie? Czy podobne działania sprawdzą się na naszym rynku? Jeśli chcecie poznać odpowiedź, przeczytajcie do porannej kawy wywiad +Szymon Słowik z +Mateusz Dela z +GoEuroProfesjonalne SEO "po europejsku" - wywiad z Mateuszem Dela | takaoto.proSEO na rynkach zachodnich zasadniczo różni się od tego, które w większości przypadków obserwujemy na rodzimym podwórku - zobaczcie gdzie jest różnica :)
2017-04-24, 09:07
google+
Jak wyglądają profesjonalne działania #SEO dla dynamicznie rozwijającego się startupu, dajmy na to w takim Berlinie? Czy podobne działania sprawdzą się na naszym rynku? Jeśli chcecie poznać odpowiedź, przeczytajcie do porannej kawy wywiad +Szymon Słowik z +Mateusz Dela z +GoEuro:
2017-04-24, 09:01
facebook
Jak wyglądają profesjonalne działania SEO dla dynamicznie rozwijającego się startupu, dajmy na to w takim Berlinie? Czy podobne działania sprawdzą się na naszym rynku? Jeśli chcecie poznać odpowiedź, przeczytajcie do porannej kawy wywiad Szymona z Mateusz Dela z GoEuro:
2017-04-24, 08:59
facebook
Już w najbliższy czwartek (27 kwietnia) odbędzie się Jazzy Meetup #2: Wespół w zespół organizowany przez Jazzy Innovations. Polecamy osobom zainteresowanym tematem współpracy na linii deweloprzy - graficy. Kto będzie? :)
2017-04-21, 09:39
facebook
Bez whiteboardów nie ma organizacji pracy i projektowania? My po prostu piszemy po ścianach ;)
2017-04-13, 19:41
facebook
Czy macie może klientów (e-commerce, B2B, przemysł), którzy są zainteresowani działaniami na rynki rosyjskojęzyczne? Chętnie pomożemy w zbudowaniu odpowiednich tekstów pod kątem SEO, opisów produktów, copy na strony ofertowe etc. Zapraszamy do kontaktu!
2017-04-13, 10:26
google+
Zobaczcie na przykładzie konkretnej kampanii, co na przykład o wieku fanów możecie się dowiedzieć z Facebook Insights. Z artykułu dowiecie się także, jak tę analizę poszerzyć i sprawić, że będzie precyzyjniejsza i bardziej użyteczna dzięki Audience Insights od FastTony.es.Analiza fanów za pomocą Audience Knowledge i FB InsightsSprawdź, jakie możliwości daje marketerom Audience Knowledge (jedno z narzędzi wchodzących w skład platformy FastTony.es) w połączeniu z FB Insights.
2017-03-18, 15:17
facebook
Zobaczcie na przykładzie konkretnej kampanii, co na przykład o wieku fanów możecie się dowiedzieć z Facebook Insights. Z artykułu dowiecie się także, jak tę analizę poszerzyć i sprawić, że będzie precyzyjniejsza i bardziej użyteczna dzięki Audience Insights od FastTony.es.
2017-03-18, 15:02
google+
Narzędzia e-marketera 2017 według SiteImpulse.Narzędzia e-marketera 2017 według SiteImpulse - Anna MiotkAnna Miotknarzędzia e-marketera, marketing internetowy, e-marketing, marketing online, narzędzia marketingu online, programy marketingowe, aplikacje marketingowe
2017-03-07, 20:08
google+
5 rzeczy, których nie wiesz o bazach zewnętrznych.5 rzeczy, których nie wiesz o bazach zewnętrznych.Prowadzisz własny biznes i chcesz podjąć działania e-mail marketingowe? Prezentujemy 5 rzeczy, których nie wiedziałeś o bazach zewnętrznych.
2017-03-07, 08:35
google+
Digital PR vs Content Marketing – najważniejsze różnice.Digital PR vs Content Marketing - najważniejsze różnice - Bloomboard BlogDigital PR oraz Content Marketing to dwa, bardzo istotne elementy współczesnej komunikacji. Zobacz co je łączy, a co dzieli.
2017-03-06, 20:08