facebook
Wielka księga Adsów od Franciszek Bazyli Georgiew z Social Tigers zbudowana z pomocą Szymon Slowik Przemysław Rosa Grzegorz Starzak Paweł Szymoniak

Co znajdziecie w księdze "pewne i sprawdzone informacje
na temat tego, jak prowadzić solidne kampanie Facebook Ads"

Ściągnij ebooka i zostań Tigerem Adsów
https://socialtigers.pl/ebook
2017-06-07, 13:44
facebook
Najlepsze szkolenie z WCAG 2.0 od Utilitia i Piotr Witek. Dobry UX bez dostępności nie istnieje. Wy również zwracajcie uwagę na ten problem. "Dostępność - to inaczej możliwość"

Zachęcamy do zobaczenia krótkiego filmu na temat dostępności od Integracja
https://www.youtube.com/watch?v=jR8dy0dRwgg
2017-06-06, 10:27
facebook
Pobierajcie pierwszy w Polsce e-book na temat teen marketingu
2017-06-05, 14:13
google+
Poznaj taktyki, które pomogą Ci w pozyskaniu ruchu SEO nawet, gdy nikt świadomie nie poszukuje Twojej oferty: http://takaoto.pro/taktyki-seo-dla-niszowych-fraz/ #SEO #contentmarketing #brandingSprawdzone taktyki SEO dla fraz, których (prawie) nikt nie szukaPoznaj sprawdzone, skuteczne taktyki pozyskiwania ruchu z Google w sytuacjach, w których mało kto zna Twój produkt i nie szuka Twojej oferty.
2017-05-16, 11:32
facebook
Nastawienie na produkty komplementarne, substytucyjne, optymalizacja na długi ogon, Q&A, wykorzystanie potencjału marki - poznaj szereg taktyk, które pomogą Ci w pozyskaniu ruchu organicznego nawet wtedy, gdy nikt świadomie nie poszukuje Twojej oferty.
2017-05-16, 11:11
facebook
Komu jeszcze nie udało się dotrzeć do ➡️➡️➡️
2017-05-09, 13:33
facebook
Komu jeszcze nie udało się dotrzeć do ➡️➡️➡️
2017-05-09, 13:18
facebook
Poszukiwany, poszukiwana!
2017-05-09, 11:29
facebook
Dobra lektura na weekend :)
2017-05-05, 15:22
google+
Dzisiaj lekcja statystyki - dowiedz się, jak prowadzić testy A/B, aby móc wyciągać sensowne wnioski, czym jest istotność statystyczna i jak ważna jest znajomość podstaw wnioskowania statystycznego w marketingu internetowym. Swoim doświadczeniem dzielą się +Maciej Lewiński, +Marcin Wsół, +Piotr Stecko, Janina Bak, Marek Skomorowski, +Przemysław Rosa i nasz +Szymon Słowik #analytics #marketing #abtest #croTesty A/B i analiza danych statystycznych w biznesie internetowym | takaoto.proPoznaj najważniejsze zasady wnioskowania statystycznego w biznesie internetowym. Prezentujemy krótki poradnik oraz wypowiedzi ekspertów od analityki!
2017-05-05, 15:11
facebook
Analityka jest bez wątpienia niezwykle istotnym elementem działań marketingowych. W marketingu internetowym jest praktycznie fundamentem, bez którego ciężko planować, egzekwować i optymalizować jakiekolwiek kampanie. Coraz więcej osób jest tego świadomych, lecz niestety brakuje wiedzy i wykształcenia w zakresie analizy danych i wnioskowania statystycznego. W dzisiejszym artykule tłumaczymy, jak ważna jest istotność statystyczna i jak prowadzić testy A/B (i szerzej - porównywać dane), aby wyciągać wiarygodne wnioski i podejmować racjonalne decyzje biznesowe. Swoim doświadczeniem dzielą się Janina Bak (Janina Daily), Maciej Lewinski (Akademia Analytics), Marcin Wsół (MarcinWsol.pl) Marek Skomorowski (Bain & Company), Przemysław Rosa (SalesTube), Piotr Stecko (Chatham Financial) oraz Szymon Slowik :)
2017-05-05, 14:26
facebook
Zawsze to podkreślamy - optymalizacja to ciągły proces, opiera się na powtarzalnm podejściu, obserwacji i analityce oraz testach. Niemniej jeśli strona nie była dobrze zaprojektowana i nigdy nie była optymalizowanie to pierwsza optymalizacja po audycie potrafi wprowadzić ogromne zmiany. #seo #ux #process #cro #optimization
2017-05-05, 09:50
google+
Kto jeszcze nie dotarł zapraszamy do lektury tekstu Franciszek Georgiew na temat czasu publikacji postów http://bit.ly/2q5Jn7s #socialmedia
2017-04-25, 11:39
google+
Jak wyglądają profesjonalne działania #SEO dla dynamicznie rozwijającego się startupu, dajmy na to w takim Berlinie? Czy podobne działania sprawdzą się na naszym rynku? Jeśli chcecie poznać odpowiedź, przeczytajcie do porannej kawy wywiad +Szymon Słowik z +Mateusz Dela z +GoEuroProfesjonalne SEO "po europejsku" - wywiad z Mateuszem Dela | takaoto.proSEO na rynkach zachodnich zasadniczo różni się od tego, które w większości przypadków obserwujemy na rodzimym podwórku - zobaczcie gdzie jest różnica :)
2017-04-24, 09:07
google+
Jak wyglądają profesjonalne działania #SEO dla dynamicznie rozwijającego się startupu, dajmy na to w takim Berlinie? Czy podobne działania sprawdzą się na naszym rynku? Jeśli chcecie poznać odpowiedź, przeczytajcie do porannej kawy wywiad +Szymon Słowik z +Mateusz Dela z +GoEuro:
2017-04-24, 09:01
facebook
Jak wyglądają profesjonalne działania SEO dla dynamicznie rozwijającego się startupu, dajmy na to w takim Berlinie? Czy podobne działania sprawdzą się na naszym rynku? Jeśli chcecie poznać odpowiedź, przeczytajcie do porannej kawy wywiad Szymona z Mateusz Dela z GoEuro:
2017-04-24, 08:59
facebook
Już w najbliższy czwartek (27 kwietnia) odbędzie się Jazzy Meetup #2: Wespół w zespół organizowany przez Jazzy Innovations. Polecamy osobom zainteresowanym tematem współpracy na linii deweloprzy - graficy. Kto będzie? :)
2017-04-21, 09:39
facebook
Bez whiteboardów nie ma organizacji pracy i projektowania? My po prostu piszemy po ścianach ;)
2017-04-13, 19:41
facebook
Czy macie może klientów (e-commerce, B2B, przemysł), którzy są zainteresowani działaniami na rynki rosyjskojęzyczne? Chętnie pomożemy w zbudowaniu odpowiednich tekstów pod kątem SEO, opisów produktów, copy na strony ofertowe etc. Zapraszamy do kontaktu!
2017-04-13, 10:26
google+
Zobaczcie na przykładzie konkretnej kampanii, co na przykład o wieku fanów możecie się dowiedzieć z Facebook Insights. Z artykułu dowiecie się także, jak tę analizę poszerzyć i sprawić, że będzie precyzyjniejsza i bardziej użyteczna dzięki Audience Insights od FastTony.es.Analiza fanów za pomocą Audience Knowledge i FB InsightsSprawdź, jakie możliwości daje marketerom Audience Knowledge (jedno z narzędzi wchodzących w skład platformy FastTony.es) w połączeniu z FB Insights.
2017-03-18, 15:17
facebook
Zobaczcie na przykładzie konkretnej kampanii, co na przykład o wieku fanów możecie się dowiedzieć z Facebook Insights. Z artykułu dowiecie się także, jak tę analizę poszerzyć i sprawić, że będzie precyzyjniejsza i bardziej użyteczna dzięki Audience Insights od FastTony.es.
2017-03-18, 15:02
google+
Narzędzia e-marketera 2017 według SiteImpulse.Narzędzia e-marketera 2017 według SiteImpulse - Anna MiotkAnna Miotknarzędzia e-marketera, marketing internetowy, e-marketing, marketing online, narzędzia marketingu online, programy marketingowe, aplikacje marketingowe
2017-03-07, 20:08
google+
5 rzeczy, których nie wiesz o bazach zewnętrznych.5 rzeczy, których nie wiesz o bazach zewnętrznych.Prowadzisz własny biznes i chcesz podjąć działania e-mail marketingowe? Prezentujemy 5 rzeczy, których nie wiedziałeś o bazach zewnętrznych.
2017-03-07, 08:35
google+
Digital PR vs Content Marketing – najważniejsze różnice.Digital PR vs Content Marketing - najważniejsze różnice - Bloomboard BlogDigital PR oraz Content Marketing to dwa, bardzo istotne elementy współczesnej komunikacji. Zobacz co je łączy, a co dzieli.
2017-03-06, 20:08
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.