facebook
https://www.facebook.com/magazynewp/photos/a.366279177112027/403508570055754/?type=3
2018-07-06, 10:03
facebook
Paweł Tkaczyk, Grzegorz Róg, Magdalena Miernik oraz Szymon Slowik w kursie wideo dla wszystkich pragnących założyć swój biznes w sieci. Zapoznaj się z kursem eduweb.pl dla startupów i zgarnij zniżkę 10% na hasło TAKAOTO!

Polecamy także pozostałe materiały na
2018-07-02, 13:36
facebook
W nowym Magazyn Online Marketing znajdziecie artykuł Szymona pt. "Tekst w Twoim sklepie w kontekście SEO, użyteczności i sprzedaży", a także wypowiedzi wielu innych specjalistów, w tym także naszych dobrych znajomych i przyjaciół :) Gorąco polecamy!
2018-06-25, 14:32
facebook
A tak komentowany jest nasz udział na Social Media Week Warsaw :) Szymon Slowik przedstawił kluczowe kwestie związane z dystrybucją treści w social media i SEO. Zapraszamy do przeczytania całej relacji na stronie Widoczni: https://widoczni.com/blog/dlaczego-warto-bylo-pojechac-na-social-media-week-warsaw
2018-06-21, 12:10
facebook
Ostatnie szlify @szymon_slowik przed prezentacją na dzisiejszym Social Media Week w Warszawie #smwwarsaw #socialmediaweek #smw
2018-06-14, 11:36
facebook
Rzeczpospolita wypuściła niedawno dodatek dla prenumeratorów poświęcony startupom. W środku znaleźć można między innymi porady Roberta na temat pozyskiwania klientów oraz Szymona o marketingu w wyszukiwarkach
2018-06-11, 13:15
facebook
Zaraz startujemy na Start It Up
2018-06-07, 16:55
facebook
Podczas jutrzejszej konferencji Start it up! - edycja V będzie okazja, aby posłuchać prezentacji Szymona i porozmawiać z nim w ramach sesji mentoringowej. Jeśli interesuje Cię tematyka startupów, zakładasz lub rozwijasz swój biznes i chcesz porozmawiać o jego promocji w sieci, serdecznie zapraszamy. #Gliwice #startup #startitup
2018-06-06, 12:12
facebook
Na naszej stronie znajdziesz odświeżony wpis z case'ami o pozycjonowaniu. Dodaliśmy kilka słów o tym, jak wygląda pozycjonowanie bloga na przykładzie SzymonSlowik.pl - blog o marketingu. O wzlotach i upadkach oraz totalnym pivocie przeczytacie pod tym linkiem: https://takaoto.pro/pozycjonowanie-porady-case-study/#link7
2018-06-03, 13:28
facebook
Zapraszamy do udziału w wydarzeniu START IT UP organizowanym przez Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" :) W ramach wydarzenia będzie można posłuchać prelekcji o rozwoju startupów (w tym prezentacja Szymona o pozyskiwaniu ruchu organicznego), a także skorzystać z konsultacji z mentorem.

Uczestnicy wydarzenia pobierają bezpłatne wejściówki na www.startitup5.evenea.pl
Wszystkie informacje są również dostępne na www.start-it-up.pl
2018-05-29, 17:08
facebook
Ciekawe case-study związane z budowaniem contentu na stronie internetowej w celu pozyskania ruchu z Google. W rolach głównych Senuto i Pracuj.pl.

Przy okazji - reprezentacja Senuto.pl pojawi się już w najbliższą środę na SemKRK #9, gdzie Damian Sałkowski opowie jak dzięki machine learning zdekodować czynniki algorytmiczne na poziomie pojedynczej frazy kluczowej. My również będziemy na miejscu :) Z kim się widzimy?
2018-05-29, 14:34
facebook
Jakie linki szkodzą twojej witrynie? Jakie dają pierwszą pozycję? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo trudna i zwykle trzeba podejść do tematu indywidualnie - przyglądając się twojej stronie, słowom kluczowym i konkurencji. Dlaczego? Szymon Slowik tłumaczy na konkretnych przykładach:
2018-05-21, 22:36
facebook
https://takaoto.pro/o-nas
2018-05-20, 20:03
facebook
Jakie zadania przesunęliście na poniedziałek rano? :) Od czego jutro startujecie?

https://uxdesign.cc/the-lies-we-tell-ourselves-as-designers-d4505dc20a92
2018-05-20, 12:00
google+
W nowym Google Search Console pojawiły się ciekawe raporty wspierające proces analizy efektywności indeksowania strony. Mieliśmy okazję ostatnio audytować serwis, który dopiero niedawno został uruchomiony i widać, że jego zindeksowanie jest dość problematyczne. Szymon wykorzystał to, aby pokazać kilka nowych statusów dostępnych w konsoli Google.Stan indeksu - analiza postępu indeksowania serwisu internetowegoW nowym Google Search Console pojawiły się ciekawe raporty wspierające proces analizy efektywności indeksowania strony. Mieliśmy okazję ostatnio audytować serwis, który dopiero niedawno został uruchomiony i widać, że jego zin...
2018-05-09, 22:47
facebook
W nowym Google Search Console pojawiły się ciekawe raporty wspierające proces analizy efektywności indeksowania strony. Mieliśmy okazję ostatnio audytować serwis, który dopiero niedawno został uruchomiony i widać, że jego zindeksowanie jest dość problematyczne. Wykorzystamy to, aby pokazać kilka nowych statusów dostępnych w konsoli Google.
2018-05-09, 22:36
facebook
Szymon Slowik tłumaczy, na czym polega rola linków w pozycjonowaniu. Poznaj podstawy off-page SEO, czyli pozyskiwania linków pozycjonujących.

Z tekstu dowiesz się:
- dlaczego linki są ważne w pozycjonowaniu
- jakie są typy linków pozycjonujących
- czym różnią się słabe linki od mocnych
- co może spowodować nałożenie kary na twoją stronę i jak tego unikać
- jak wyglądają różnego rodzaju linki pozycjonujące (realne przykłady)

Wpis kierowany jest przede wszystkim do przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą zrozumieć, czym jest link building i jak może pomóc w budowaniu ruchu z Google.
2018-04-28, 14:56
facebook
W Empikach czeka na Was nowy tytuł - E-commerce w praktyce. Na łamach pierwszego wydania znajdziecie wypowiedzi całego naszego teamu ;) Robert Marczak, Piotrek Socha, Szymon Slowik dzielą się z Wami wiedzą o:
- obsłudze klienta w e-commerce
- audytach UX
- audytach SEO

Akurat idealna lektura na majówkę ;)

Oprócz naszych trzech artykułów dużo dobra od SMSAPI (Maja Wiśniewska, Andrzej Ogonowski), czy GetResponse (Michal Leszczynski) lub DrTusz (Marcin Janczewski).
2018-04-27, 12:44
facebook
Aktywność w digitalu może wpływać na realizację szeregu celów. Oczywiście każda kampania powinna być optymalizowana pod jeden, główny cel. Influencer marketing służy zazwyczaj budowaniu świadomości marki w grupie docelowej lub poprawie jej wizerunku. Jednak nie oznacza to, że nie może przekładać się również na pozycjonowanie. Opowiada o tym Szymon Slowik na łamach WhitePress ;) A oprócz niego 14 ekspertów dzielących się poradami związanymi z #influencermarketing ;)
2018-04-05, 19:13
facebook
Taka oto sytuacja... Strona nie dostaje nowych linków pozycjonujących (liczba linkujących domen wręcz spada). Ma dużo treści. Po godzinnych konsultacjach z nami w serwisie wprowadzona zostaje jedna kluczowa zmiana. Widoczność wzrasta wielokrotnie, przełożenie na ruch organiczny z Google - trzykrotny! Da się? Da się.

Zapraszamy do lektury:
https://takaoto.pro/pozycjonowanie-porady-case-study/#link6
2018-03-29, 22:12
facebook
Edukujemy także lokalnie ✌️
2018-03-26, 16:22
facebook
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona nie dostarcza ci satysfakcjonującego (pod względem ilości i jakości) ruchu z Google? Czy wiesz, jakie są dobre i złe praktyki w pozycjonowaniu stron internetowych? Regularnie rozmawiamy z przedsiębiorcami oraz marketerami. Często okazuje się, że w celu pozycjonowania strony realizowane są działania, które wręcz jej szkodzą❗

Czy stosujesz się do zasad zaprezentowanych na naszej infografice❓ A może dodasz coś od siebie❓

2018-03-16, 16:25
facebook
Jak pewnie wiecie, Facebook w odpowiedzi na pewne niepokojące trendy postanowił przyciąć zasięgi fanpage'om, aby w aktualnościach użytkowników pojawiało się więcej treści pochodzących od ich przyjaciół i rodziny. No i słusznie
2018-03-08, 19:11
facebook
We also #love #marketing but got stuff to do
2018-03-06, 14:30
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.