facebook
http://www.szymonslowik.pl/portal-internetowy-jak-budowac/
2018-03-05, 10:32
facebook
Dagmara Pakulska i Niby-Prasówka polecają regularnie dużo ciekawych treści. W zestawieniu #257 znalazły się linki do naszej ostatniej publikacji, a także artykuły Artur Jabłoński, Prowly, Wirtualnemedia.pl i SocialMediaToday. Polecamy!
2018-03-01, 09:37
google+
"Na co dzień audytuję serwisy tematyczne, sklepy i strony firmowe, które mają jakąś formę sekcji contentowej – np. bazę wiedzy lub blog ekspercki. Niestety zdecydowana większość z nich, mimo, że włożono wiele pracy w ich stworzenie, nie generuje ruchu! Dlatego zanim zabierzesz się za pisanie bloga firmowego, zbierz informacje, które zagwarantują dotarcie do właściwych odbiorców."
Dawno nie pisałem na nasz blog, ale jak już się zabrałem, to powstało chyba coś ciekawego - 15k znaków na temat analizy pod kątem content marketingu (budowania bazy wiedzy, bloga oraz innych aspektów tworzenia i dystrybucji treści). Jeśli jesteś zwolennikiem podejścia strategicznego, opartego na badaniach, danych, analizie, to ten materiał powinien przypaść Ci do gustu.Plan contentowy - czy korzystasz z danych, aby zapewnić mu skuteczność?Dowiedz się, co można przeanalizować, jakie dane zdobyć, aby stworzyć efektywny plan content marketingowy pod kątem SEO i social media!
Dawno nie pisałem na nasz blog, ale jak już się zabrałem, to powstało chyba coś ciekawego - 15k znaków na temat analizy pod kątem content marketingu (budowania bazy wiedzy, bloga oraz innych aspektów tworzenia i dystrybucji treści). Jeśli jesteś zwolennikiem podejścia strategicznego, opartego na badaniach, danych, analizie, to ten materiał powinien przypaść Ci do gustu.Plan contentowy - czy korzystasz z danych, aby zapewnić mu skuteczność?Dowiedz się, co można przeanalizować, jakie dane zdobyć, aby stworzyć efektywny plan content marketingowy pod kątem SEO i social media!
2018-02-26, 09:27
facebook
W content marketingu nie chodzi o radosne tworzenie treści na jakiś temat. Content marketing, jak każde inne działanie marketingowe, musi wpisywać się w szerszą strategię uwzględniającą zarówno stronę popytową (potrzeby i zachowania twoich klientów) jak i podażową (aktywność szeroko rozumianej konkurencji), nieraz także dalsze otoczenie twojego biznesu.
Jeśli chcesz, aby twój content powstawał na podstawie danych, które pomogą w przebiciu się względem konkurencji i dotarciu do jak największej liczby osób potencjalnie zainteresowanych twoją ofertą, koniecznie zajrzyj do naszego ostatniego artykułu. Dowiesz się, jak przeprowadzić analizę content marketingową - zarówno w przypadku już istniejących blogów, baz wiedzy etc., jak i pod kątem planowania zupełnie nowego przedsięwzięcia.
Jeśli chcesz, aby twój content powstawał na podstawie danych, które pomogą w przebiciu się względem konkurencji i dotarciu do jak największej liczby osób potencjalnie zainteresowanych twoją ofertą, koniecznie zajrzyj do naszego ostatniego artykułu. Dowiesz się, jak przeprowadzić analizę content marketingową - zarówno w przypadku już istniejących blogów, baz wiedzy etc., jak i pod kątem planowania zupełnie nowego przedsięwzięcia.
2018-02-26, 09:16
facebook
Zapewne dobrze Wam znana platforma WhitePress uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm. Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: Wiedza oparta na praktyce. Tak się składa, że i my dokładamy cegiełkę od siebie do tego projektu, a razem z nami przyjaciele z OFFON Agency - marketing experts, SentiOne, Marketer+, Brand24, Marketing i Biznes + kilka innych, marketingowych marek :)
Głównym punktem Akademii są szkolenia otwarte z influencer marketingu oraz SEO i content marketingu, organizowane w największych polskich miastach. Projekt zakłada również cykliczną publikację bezpłatnych materiałów. Organizatorzy, razem z ekspertami z branży i influencerami, będą prowadzić webinary i vlog.
Więcej informacji o szczegółach znajdziecie pod linkiem: https://www.whitepress.pl/akademia
Głównym punktem Akademii są szkolenia otwarte z influencer marketingu oraz SEO i content marketingu, organizowane w największych polskich miastach. Projekt zakłada również cykliczną publikację bezpłatnych materiałów. Organizatorzy, razem z ekspertami z branży i influencerami, będą prowadzić webinary i vlog.
Więcej informacji o szczegółach znajdziecie pod linkiem: https://www.whitepress.pl/akademia
2018-02-22, 00:09
facebook
https://emaillabs.pl/bezpieczenstwo/
2018-02-21, 13:05
facebook
Edukujemy!
2018-02-17, 17:40
facebook
Jesteśmy świeżo po konferencji #DigitalMarketing organizowanej przez @pulsbiznesu. W najbliższym czasie będzie można nas spotkać na #kongresonlinemarketing organizowanym przez @onlinemarketingmagazyn, @mailmyday (@fresh_mail) i pewnie kilku mniejszych, lokalnych wydarzeniach. Do zobaczenia!
2018-02-16, 07:30
facebook
Polecamy (i to bardzo! ;) ) szkolenie z podstaw UX, które 12.03 w Krakowie poprowadzi Wojtek Kutyla (możesz znać go z bloga Wojtek Kutyła o UX). Jeśli zależy Ci na solidnych fundamentach (poprawne tworzenie person, customer journey, tworzenie dokumentacji potrzeb użytkownika i organizacji), to warto się zapisać!
W podjęciu decyzji może Ci pomóc opinia uczestniczki poprzedniej edycji:
"Było bardzo merytorycznie, sporo się dowiedziałam. [...] Warsztaty zdecydowanie przemyślane i faktycznie - UX w praktyce. Bardzo doceniam transparentność - bez problemu dzieliłeś się swoim know-how w zakresie narzędzi. Część warsztatowa - konkret. Plus za ciekawe, różnorodne zadania. No i sposób prowadzenia! [...] Po ilości osób, które poszły na piwo - widać, że nie tylko ja to doceniłam. ;)"
Gorąco zachęcamy projektantów, grafików, marketerów i managerów pracujących z szeroko rozumianym digitalem:
W podjęciu decyzji może Ci pomóc opinia uczestniczki poprzedniej edycji:
"Było bardzo merytorycznie, sporo się dowiedziałam. [...] Warsztaty zdecydowanie przemyślane i faktycznie - UX w praktyce. Bardzo doceniam transparentność - bez problemu dzieliłeś się swoim know-how w zakresie narzędzi. Część warsztatowa - konkret. Plus za ciekawe, różnorodne zadania. No i sposób prowadzenia! [...] Po ilości osób, które poszły na piwo - widać, że nie tylko ja to doceniłam. ;)"
Gorąco zachęcamy projektantów, grafików, marketerów i managerów pracujących z szeroko rozumianym digitalem:
2018-02-15, 12:23
facebook
Już niebawem na konferencji Mail My Day będziecie mogli posłuchać Szymona. Będzie opowiadał, jak wykorzystywać SEO i e-mail marketing w lead generation. Kto się wybiera? :)
2018-02-02, 13:34
facebook
Bardzo cieszy nas to, że wśród nagrodzonych firm pojawiło się aż 15 polskich przedsięwzięć. Natomiast jeszcze bardziej cieszy nas to, że wśród nich jest Ogarniamprad.pl:
"OgarniamPrad.pl won Energy category. The first social energy trading platform for collective and profiled energy purchasing and switching. It allows smaller customers – households and SME – execute bulk-buying power and shop around for the best energy deals in real time and switch to the most competitive retailers offering black or green electricity and gas. Easy, reliable and profitable as it has never been before."
Brawo! Cieszymy się, że możemy dołożyć cegiełkę do wzrostu Waszego biznesu :)
"OgarniamPrad.pl won Energy category. The first social energy trading platform for collective and profiled energy purchasing and switching. It allows smaller customers – households and SME – execute bulk-buying power and shop around for the best energy deals in real time and switch to the most competitive retailers offering black or green electricity and gas. Easy, reliable and profitable as it has never been before."
Brawo! Cieszymy się, że możemy dołożyć cegiełkę do wzrostu Waszego biznesu :)
2018-01-12, 08:44
facebook
Wreszcie więcej danych w Google Search Console! :)
2018-01-11, 06:29
facebook
Jakie będą TRENDY w 2️⃣️0️⃣️1️⃣️8️⃣️ roku?
2018-01-04, 11:26
facebook
A gości w firmie przyjmujemy tak :))
2017-12-29, 14:39
facebook
Rzuć okiem na najnowszy wpis Monika Czaplicka (Wobuzz) na temat wykorzystania landing page'y!
- czym jest landing page?
- po co tworzy się landing page?
- jak zbudowany jest landing page?
- jak je optymalizować?
- jak planować kampanie np. z wykorzystaniem Landingi?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tekście Moniki. Zapraszamy!
- czym jest landing page?
- po co tworzy się landing page?
- jak zbudowany jest landing page?
- jak je optymalizować?
- jak planować kampanie np. z wykorzystaniem Landingi?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tekście Moniki. Zapraszamy!
2017-12-21, 10:32
facebook
Artykuł z Marketer+ Ilony Hanzel i Piotra Sochy z Takaoto jest już dostępny online❗Dowiecie jak rozpoznać błędy swoim e-sklepie
2017-12-19, 13:12
facebook
http://www.szymonslowik.pl/google-search-console/
2017-12-17, 10:22
facebook
Takie oto nowości dla Webmasterów! Google uaktualniło swój poradnik SEO Starter Guide! Zastąpi on istniejący
2017-12-13, 11:49
facebook
O zjawisku porzuconych
2017-12-11, 14:06
facebook
Z dumą informujemy, że na podium w wyborach najlepszych autorów Magazyn Online Marketing znalazły się aż 3 osoby związane z Takaoto.pro ❗❗❗
Drugie miejsce zajął nasz bliski współpracownik Robert Marczak, a na trzecim miejscu znaleźli się Piotrek Socha i Szymon Slowik - założyciele firmy.
Oczywiście największe gratulacje należą się Marcinowi Michalskiemu z Cube Group - Performance Marketing
- zdobywcy pierwszego miejsca ;)
Drugie miejsce zajął nasz bliski współpracownik Robert Marczak, a na trzecim miejscu znaleźli się Piotrek Socha i Szymon Slowik - założyciele firmy.
Oczywiście największe gratulacje należą się Marcinowi Michalskiemu z Cube Group - Performance Marketing
- zdobywcy pierwszego miejsca ;)
2017-12-05, 10:39
facebook
Na piątkowe popołudnie polecamy taki oto artykuł, który ukazał się też w ostatnim numerze Magazyn Online Marketing o
2017-12-01, 15:10
facebook
Od dzisiaj do 4. grudnia trwa głosowanie na autorów najlepszego artykułu w ostatnim Magazyn Online Marketing. Przypominamy, że w ostatnim numerze znalazł się artykuł Piotrek Socha i Szymon Slowik o audytach e-commerce :) Zachęcamy do głosowania.
2017-11-27, 13:22
facebook
Dodaliśmy kolejne case study do naszego obszernego artykułu dotyczącego pozycjonowania.
"(...)
Strona znajdowała się z zasadniczej części prezentującej ofertę i posiadającej system zamówień oraz z bloga umieszczonego w subdomenie. Współpracę z klientem zaczęliśmy od gruntownego audytu obejmującego:
- audyt on-page SEO
- audyt off-page SEO
- analizę kampanii na Facebooku i Google AdWords
- analizę ruchu w Google Analytics
- analizę konkurencji
- analizę contentową i strategiczną bloga firmowego
- audyt UX obejmujący ekspercką analizę heurystyczną i badanie zachowań użytkowników
Dało nam to dość spójny obraz sytuacji pokazujący, że kanały PPC praktycznie nie sprzedają, a gros klientów to ludzie wracający po zakup kolejnego abonamentu oraz osoby z polecenia (najlepiej sprzedawał kanał Google organic, a w nim dominował ruch brandowy). Jasno zdiagnozowanym problemem była też niska jakość ruchu mobilnego (krótkie, płytkie sesje bez konwersji). Zarówno w kontekście SEO, jak i UX serwis wymagał bardzo znaczących zmian. Kanały pozyskiwania ruchu również zostały zrewidowane. Pomimo optymalizacji po stronie działań reklamowych sprzedaż nie rosła, więc stwierdziliśmy, że winny jest sam serwis i trudny w obsłudze konfigurator."
Czytaj dalej (3. case study na liście):
"(...)
Strona znajdowała się z zasadniczej części prezentującej ofertę i posiadającej system zamówień oraz z bloga umieszczonego w subdomenie. Współpracę z klientem zaczęliśmy od gruntownego audytu obejmującego:
- audyt on-page SEO
- audyt off-page SEO
- analizę kampanii na Facebooku i Google AdWords
- analizę ruchu w Google Analytics
- analizę konkurencji
- analizę contentową i strategiczną bloga firmowego
- audyt UX obejmujący ekspercką analizę heurystyczną i badanie zachowań użytkowników
Dało nam to dość spójny obraz sytuacji pokazujący, że kanały PPC praktycznie nie sprzedają, a gros klientów to ludzie wracający po zakup kolejnego abonamentu oraz osoby z polecenia (najlepiej sprzedawał kanał Google organic, a w nim dominował ruch brandowy). Jasno zdiagnozowanym problemem była też niska jakość ruchu mobilnego (krótkie, płytkie sesje bez konwersji). Zarówno w kontekście SEO, jak i UX serwis wymagał bardzo znaczących zmian. Kanały pozyskiwania ruchu również zostały zrewidowane. Pomimo optymalizacji po stronie działań reklamowych sprzedaż nie rosła, więc stwierdziliśmy, że winny jest sam serwis i trudny w obsłudze konfigurator."
Czytaj dalej (3. case study na liście):
2017-11-25, 15:12
google+
Dodaliśmy kolejne case study do naszego obszernego artykułu dotyczącego pozycjonowania.
Strona znajdowała się z zasadniczej części prezentującej ofertę i posiadającej system zamówień oraz z bloga umieszczonego w subdomenie. Współpracę z klientem zaczęliśmy od gruntownego audytu obejmującego:
- audyt on-page SEO
- audyt off-page SEO
- analizę kampanii na Facebooku i Google AdWords
- analizę ruchu w Google Analytics
- analizę konkurencji
- analizę contentową i strategiczną bloga firmowego
- audyt UX obejmujący ekspercką analizę heurystyczną i badanie zachowań użytkowników
Dało nam to dość spójny obraz sytuacji pokazujący, że kanały PPC praktycznie nie sprzedają, a gros klientów to ludzie wracający po zakup kolejnego abonamentu oraz osoby z polecenia (najlepiej sprzedawał kanał Google organic, a w nim dominował ruch brandowy). Jasno zdiagnozowanym problemem była też niska jakość ruchu mobilnego (krótkie, płytkie sesje bez konwersji). Zarówno w kontekście SEO, jak i UX serwis wymagał bardzo znaczących zmian. Kanały pozyskiwania ruchu również zostały zrewidowane. Pomimo optymalizacji po stronie działań reklamowych sprzedaż nie rosła, więc stwierdziliśmy, że winny jest sam serwis i trudny w obsłudze konfigurator.
Czytaj dalej (3. case study na liście):Skuteczne pozycjonowanie w Google: poradnik i case studySprawdź, co robić, aby Twoja strona była dobrze wypozycjonowana, skutecznie pozyskiwała wartościowy ruch przekładający się na sprzedaż i przychody firmy.
Strona znajdowała się z zasadniczej części prezentującej ofertę i posiadającej system zamówień oraz z bloga umieszczonego w subdomenie. Współpracę z klientem zaczęliśmy od gruntownego audytu obejmującego:
- audyt on-page SEO
- audyt off-page SEO
- analizę kampanii na Facebooku i Google AdWords
- analizę ruchu w Google Analytics
- analizę konkurencji
- analizę contentową i strategiczną bloga firmowego
- audyt UX obejmujący ekspercką analizę heurystyczną i badanie zachowań użytkowników
Dało nam to dość spójny obraz sytuacji pokazujący, że kanały PPC praktycznie nie sprzedają, a gros klientów to ludzie wracający po zakup kolejnego abonamentu oraz osoby z polecenia (najlepiej sprzedawał kanał Google organic, a w nim dominował ruch brandowy). Jasno zdiagnozowanym problemem była też niska jakość ruchu mobilnego (krótkie, płytkie sesje bez konwersji). Zarówno w kontekście SEO, jak i UX serwis wymagał bardzo znaczących zmian. Kanały pozyskiwania ruchu również zostały zrewidowane. Pomimo optymalizacji po stronie działań reklamowych sprzedaż nie rosła, więc stwierdziliśmy, że winny jest sam serwis i trudny w obsłudze konfigurator.
Czytaj dalej (3. case study na liście):Skuteczne pozycjonowanie w Google: poradnik i case studySprawdź, co robić, aby Twoja strona była dobrze wypozycjonowana, skutecznie pozyskiwała wartościowy ruch przekładający się na sprzedaż i przychody firmy.
2017-11-25, 14:59