google+
Porady i sztuczki dotyczące kampanii AdWords.Tips & tricks w systemie AdWords | Kwalifikowany Specjalista AdWords i Analytics - Marcin WsółW przeciągu ostatnich 15 lat, czyli od momentu powstania, system AdWords ewoluował i stał się dość zaawansowanym narzędziem pomagającym dotrzeć reklamodawcom do
2016-05-01, 20:08
google+
Po czym poznać, że content marketing działa?10 elementów po których poznasz, że content marketing działa - SocjomaniaJak mierzyć efektywność działań content marketingowych? Jakie kroki podjąć przez rozpoczęciem działań content marketingowych?
2016-05-01, 08:35
google+
Sprawdź jak wybrać odpowiedni plan działań dla swojej firmy.Taktyka SEO - jak wybrać odpowiedni plan działań dla swojej firmy
2016-04-30, 20:08
google+
25 najdroższych słów Google AdWords w Polsce.25 najdroższych słów Google AdWords w PolscePrzedstawiamy ranking najdroższych słów kluczowych w polskim Google AdWords.

System reklamowy Google AdWords umożliwia reklamodawcom zakup reklam tekstowych w wyszukiwarce Google, zwanych też linkami sponsorowanymi, które będą się wyświetlać na...
2016-04-30, 08:35
google+
Na jakie imprezy branżowe warto wybrać się w maju? Po odpowiedź odsyłamy do naszego kalendarza wydarzeń.Kalendarz wydarzeń marketingowych 05/2016Kolejny miesiąc za nami, większość z nas myślami jest już gdzieś na majówkowych wyjazdach. Jeszcze przed podróżą warto sprawdzić, jakie ciekawe wydarzenia branżowe szykują nam się w najbliższym czasie i odpowiednio zaplanować maj w swoim kalendarzu. A jest w czym wybierać.
2016-04-29, 20:08
facebook
Przypominamy, że już za dwa tygodnie w Sztygarce w Chorzowie odbędzie się 6. edycja imprezy Mobile Silesia! To okazja, aby spotkać się ze śląskim środowiskiem mobile (i pewnie szerzej, digitalowym, marketingowym, startupowym również). Wystąpią dla Was Michał Blak, Piotr Loj, Natalia Hatalska, Martyna Tarnawska, Oskar Kiwic, Jarosław Królewski. Imprezę poprowadzi Mariusz Kałamaga. Zapisujcie się i do zobaczenia na miejscu!
#mobilesilesia
2016-04-29, 15:49
facebook
Zbliża się koniec miesiąca, czas więc na kolejny kalendarz wydarzeń. Na jakie imprezy branżowe warto wybrać się w maju? Po odpowiedź odsyłamy do naszej infografiki! :)
2016-04-29, 12:39
google+
Jakie możliwości daje marketerom serwis Zszywka.pl?Marketing na Zszywka.pl - jak i dla kogo?
2016-04-29, 08:35
google+
Poszukujemy stażysty na stanowisko JUNIOR COPYWRITER/JUNIOR CONTENT MARKETER do stałej współpracy. Szczegóły:bit.ly/1qXbUMw
2016-04-28, 20:08
facebook
Poszukiwana/poszukiwany!

Do naszego zespołu poszukujemy stażysty na stanowisko JUNIOR COPYWRITER/JUNIOR CONTENT MARKETER do stałej współpracy.

➡ Co gwarantujemy:
- płatny staż na okres 2-3 miesięcy, z realną możliwością zatrudnienia po tym czasie,
- wynagrodzenie w oparciu o jakość i ilość tekstów, nie roboczo-godziny,
- opiekę merytoryczną i wsparcie na każdym etapie pracy. My też kiedyś zaczynaliśmy więc pomożemy, przeszkolimy, podzielimy się wiedzą.

➡ Czego oczekujemy:
- szukamy rzemieślników słowa. Mickiewiczom, Słowackim i innym wieszczom przepięknie dziękujemy. Nasza agencja specjalizuje się w soczystym contencie, dlatego potrzebujemy i oczekujemy konkretów,
- znajomości ortografii, interpunkcji, dbałości o język i styl,
- zaangażowania i sumienności. Działamy w oparciu o media plan, więc nie możemy sobie pozwolić na zawalone terminy,
- znajomości lub styczności z programami typu SentiOne, Brand24, Whitpress, Canva,
- szukamy osób z Gliwic lub bliskich okolic. Potrzebujemy kogoś, kto będzie dostępny na miejscu, nie wirtualnie.

➡ Do Twoich obowiązków będzie należało:
- pisanie tekstów z różnych dziedzin np. fotografia, podróże, budownictwo, moda,
- współpraca z blogosferą, pozyskiwanie partnerów do współpracy
- pisanie tekstów na blogi
- bycie pełnoprawnym członkiem naszego zespołu!

➡ Casting: Prześlij 2-3 teksty, z których jesteś super dumny/a na adres: przybysz@takaoto.pro
W razie dodatkowych pytań, dzwoń: 508 862 294
2016-04-28, 13:09
google+
Jak zacząć naukę pozycjonowania?Jak zacząć naukę pozycjonowania?W ostatnim czasie coraz częściej na grupach SEO padają pytania o to, od czego zacząć naukę pozycjonowania.
2016-04-28, 08:35
google+
10 czynników wpływających na pozycjonowanie e-sklepu.10 czynników wpływających na pozycjonowanie e-sklepu
2016-04-27, 20:08
facebook
Skąd biorą się błędy 404, jakie realne problemy mogą powodować i jak je rozwiązywać? Po odpowiedź odsyłamy do artykułu Szymona, który ukazał się na łamach magazynu Online Marketing Polska.
2016-04-27, 09:00
google+
E-mail marketing - wszystko, co musisz wiedzieć o kwestiach prawnych.E-mail marketing – wszystko, co musisz wiedzieć o kwestiach prawnychChciałbyś wiedzieć wszystko o aspektach prawnych w e-mail marketingu? Nie chcesz wpadać do folderu SPAM? Przeczytaj koniecznie ten tekst!
2016-04-27, 08:35
google+
Gdy sklep nie działa - UX i CRO zamiast reklamy.Gdy sklep nie działa – UX design i CRO zamiast reklamy
2016-04-26, 20:08
facebook
Już dzisiaj w Katowicach odbędzie się #9 Startups.Garden Meetup - UX w Startupach, na którym ze swoją prezentacją wystąpi m.in. Piotrek, który opowie o user experience i service design w strategii rozwoju startupu. Start godz. 18:00, zapraszamy!
2016-04-26, 09:40
google+
6 największych mitów na temat współpracy z blogerami.6 największych mitów na temat współpracy z Blogerami
2016-04-26, 08:35
google+
Już jutro zapraszamy na #9 Startups.Garden Meetup - UX w Startupach. Wśród prelegentów m.in. Piotrek!#9 Startups.Garden Meetup - UX w StartupachCześć wszystkim! Za nieco ponad tydzień kolejne spotkanie Startups.Garden, tym razem spod znaku UX. Mamy w planie super prelekcje ludzi zajmujących się na codzień user experience, kilka nowych tematów do poruszenia, a to wszystko w genialnej przestrzeni SARP Katowice.
2016-04-25, 20:08
facebook
Polecamy obszerny artykuł z poradami dla przedsiębiorców - "Promocja firmy w Internecie od A do Z" od MarketingiBiznes! Wśród wypowiadających się ekspertów znajdziecie również parę sugestii i porad od Szymona.
2016-04-25, 09:47
google+
Odstąpienie od umowy w e-commerce - poznaj swoje prawa.Odstąpienie od umowy w e-commerce - poznaj prawa przedsiębiorcy
2016-04-25, 08:35
google+
ABC optymalizacji stron internetowych.ABC optymalizacji stron internetowych - infografika
2016-04-24, 20:08
google+
SEO dla niszowych słów kluczowych.Geotrapping - o geotargetowaniu i nie tylko
2016-04-24, 08:35
google+
Parę słów o tym, co musi zawierać internetowy artykuł od Lukasz ZeleznyContent Marketing, czyli parÄ™ słów o tym, co musi zawierać internetowy artykuÅ‚
2016-04-23, 20:08
google+
Zobacz, jak zbudować i wykorzystać potęgę marki w SEO.Rola marki w SEO - jak zdominować pierwszą stronę w Google i osiągać rekordowo wysokie CTR?
2016-04-23, 08:35
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.