google+
Kilka słów o raporcie z audytu eksperckiego strony internetowej.Czego możesz się spodziewać po audycie strony lub sklepu? Kilka słów o raporcie z audytu eksperckiego
2016-05-28, 20:08
google+
6 pytań, które pomogą zwiększyć wskaźnik konwersji na Twojej stronie - NowyMarketing6 pytań, które pomogą zwiększyć wskaźnik konwersji na Twojej stronie - NowyMarketingRynek e-commerce jest bardzo konkurencyjny, ponieważ każda firma działająca w sieci pragnie zdobyć wysokie pozycje w Google oraz zaufanie klientów. Gdy...
2016-05-28, 08:35
google+
Analiza konkurencji pod kątem SEO.Analiza konkurencji pod kątem SEO - od czego zacząć?
2016-05-27, 20:08
facebook
Wyszkoleni i zadowoleni - szkolenie z Maciejem Tesławskim zakończone! :)

#szkolenie #strategia #marketing #offonki #jastrzębie #takaoto
2016-05-27, 19:58
google+
Poznaj najważniejsze pojęcia związane z marketingową wydajnością stron internetowych.ABC optymalizacji stron internetowych - infografika
2016-05-27, 08:35
google+
Cel SEO dawniej i dzisiaj – od “top 10” do osiągnięcia wyników powyżej linii przewijania. http://bit.ly/1Sp1TCkMarta Gryszko
2016-05-26, 20:08
google+
Jak wypromować swoją firmę w internecie? Kilka cennych porad ekspertów, w tym m.in. wypowiedź Szymona. Polecamy!Promocja firmy w Internecie od A do Z (marketing internetowy) – Marketing i Biznes
2016-05-26, 08:35
google+
10 typów treści, które powinien znać każdy marketer.10 typów treści, które powinien znać każdy marketer
2016-05-25, 20:08
facebook
Na łamach MarketingiBiznes pojawił się wywiad z Szymonem. A w nim m.in. o content marketingu, firmowych blogach oraz o problemach z jakimi boryka się współczesny marketer. Zachęcamy do lektury!
2016-05-25, 14:24
google+
Marketing marek z zakazami. Case study na przykładzie marki Absolut Vodka cz.IIMarketing marek z zakazami. Case study na przykładzie marki Absolut Vodka cz.II - NowyMarketingW przypadku wódki Absolut ikoną marki stało się jej opakowanie. Było ono i jest nadal, inspiracją nie tylko dla artystów, ale również dla...
2016-05-25, 08:35
google+
Zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety na temat narzędzi analitycznych e-commerce, którą przygotował Szymon:bit.ly/1TtuwRj
2016-05-24, 20:08
facebook
Jeśli jeszcze nie czytaliście, to polecamy! Nasz kolejny artykuł w ramach cyklu: "Optymalizacja stron i sklepów internetowych" w najnowszym numerze magazynu Marketer+. Tym razem piszemy o audycie UX.
2016-05-24, 11:11
google+
Marketing marek z zakazami. Case study na przykładzie marki Absolut cz.IMarketing marek z zakazami. Case study na przykładzie marki Absolut cz.I - NowyMarketingTradycja picia wódki w Polsce liczy sobie ponad 600 lat. Poza pięknymi kobietami i wyjątkowymi osobistościami - wódka jest trzecim elementem, z którym...
2016-05-24, 08:35
google+
Analiza konkurencji pod kątem SEO - sprawdź od czego powinieneś zacząć.Analiza konkurencji pod kątem SEO - od czego zacząć?
2016-05-23, 20:08
google+
6 nowości na Facebooku - podsumowanie konferencji F8 i inne najważniejsze nowe funkcje, które wkrótce będą dostępne.Co ciekawego na Facebooku? 6 ekscytujących nowości!W ostatnich dwóch dniach odbyła się największa konferencja organizowana przez Facebooka, czyli F8. Chociaż głównie przeznaczona jest ona dla developerów, z informacji które są na niej prezentowane wszyscy możemy się dowiedzieć, co nowego planują twórcy Facebooka. Autor: Aleksandra Smolarek ...
2016-05-23, 08:35
google+
Sprawdź, od czego zależą wysokie pozycje w Google.Od czego zależą wysokie pozycje w Google - wyniki badań i perspektywa na 2016 r.
2016-05-22, 20:08
google+
Jak dodać Instant Articles na blogu? Poradnik krok po kroku.Jak dodać Instant Articles na blogu? Poradnik krok po kroku. - Też Tak Myślę by Mariusz GłuchNadszedł dzień, w którym Facebook dał każdemu wydawcy możliwość publikacji swojej treści za pomocą Instant Articles. Rok temu tylko duzi wydawcy mogli je testować. Instant Articles to szybkie ładowanie treści dla użytkownika mobilnego, ładny design, oraz fajne interaktywne dodatki. Czym jest Instant Articles? Instant Articles to nowe narzędzie Zuckerberga umożliwiające publikowanie treści bezpośrednio z bloga w ramach serwisu Facebook. Jest to o...
2016-05-22, 08:35
google+
Nie sabotuj swojego marketingu słabym user experience design.Content marketing i UX design - czemu to musi iść w parzeContent marketing to świetny sposób na pozyskanie nowych klientów i budowanie marki. Jednak bez dopieszczenia UX sabotujesz swoje wysiłki - zobacz dlaczego.
2016-05-21, 20:08
google+
W jakim kierunku zmierza współczesny marketing? http://bit.ly/26ctVqOSnapchatyzacja marketingu - co to oznacza?Snapchatyzacja stanowi idealną metaforę tego, w jakim kierunku zmierza współczesny marketing. Co to oznacza dla Twojej firmy?
2016-05-21, 08:35
google+
4 filary skutecznego Search Experience Optimization (SXO).4 filary skutecznego Search Experience Optimization (SXO)
2016-05-20, 20:08
google+
Wypełnij krótką (1 pytanie) ankietę na temat narzędzi analitycznych w #ecommerce! Im więcej odpowiedzi tym ciekawsze i bardziej wartościowe będą wyniki. Zapraszamy:
http://goo.gl/forms/suSWQlmbqLqAqQeo1
2016-05-20, 16:29
facebook
Wypełnij ankietę - zajmie Ci to maksymalnie minutę!

Z jakich narzędzi analitycznych korzystasz w e-commerce? Zapraszamy do udziału w anonimowej ankiecie. Tylko 1 pytanie! Wyniki powinny być interesujące jeśli udział weźmie dostatecznie wiele osób. Ankieta służy do celów badawczych, a jej wyniki będą publikowane między innymi na łamach Marketer+ (zainteresowanym osobom będziemy wysyłać także informacje drogą mailową) oraz na naszym blogu:
2016-05-20, 16:24
facebook
Ogłoszono kolejną trójkę prelegentów WordCamp 2016! Wśród nich znalazł się również Szymon. Wydarzenie będzie miało miejsce 10-11 września w Gdyni. Warto wpisać sobie tę datę do kalendarza :)
2016-05-20, 09:05
google+
Raport od Interaktywnie: marketing w wyszukiwarkach.Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach - Marketer+ przewodnik po marketinguNie ma jeszcze danych za poprzedni rok, ale według wstępnych szacunków rynek marketingu w wyszukiwarkach osiągnął wartość ponad miliarda złotych. Eksperci z branży przewidują, że w 2016 roku może być jeszcze lepiej, choć dalecy są od wieszczenia kolejnej rewolucji. Bo tych było w przeszłości aż nadto i żadna nie wstrząsnęła rynkiem tak, jak można się [...]
2016-05-20, 08:35
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.