facebook
Polecamy tekst autorstwa Mateusza z OFFON Agency, a w nim 6 darmowych narzędzi, które warto wykorzystać w video marketingu.
2016-06-07, 09:05
google+
6 Narzędzi Social Media Bez Których Nie Istniejesz. http://bit.ly/1rvZVpZ6 NarzÄ™dzi Social Media Bez Których Nie Istniejesz!
2016-06-07, 08:35
google+
Sprawdź, dlaczego Twoja strona powinna być dostosowana do urządzeń mobilnych.Raport m-commerce w Europie w 2015 rokuFirma Twenga Solutions opublikowała niedawno raport, w którym opisuje najnowsze trendy zakupowe z urządzeń mobilnych wśród Europejczyków.
2016-06-06, 20:08
google+
Taktyka SEO - jak wybrać odpowiedni plan działań dla swojej firmy?Taktyka SEO - jak wybrać odpowiedni plan działań dla swojej firmy
2016-06-06, 08:35
google+
6 nowych rozwiązań remarketingowych, które powinieneś stosować w swojej strategii reklamowej.6 nowych rozwiązań remarketingowych, które powinieneś stosować w swojej strategii reklamowej - Paid Social.plTak jak wielokrotnie pisałem – Facebook tak szybko wprowadza zmiany w swoim systemie reklamowym, uruchamia nowe formaty, udostępnia dodatkowe opcje dla reklamodawców, że wielu reklamodawców nie nadąża za tymi zmianami. Stąd dzisiaj chciałbym Wam zwrócić uwagę na całkowicie nowe (część z nich będzie dostępna dla wszystkich reklamodawców lub przez API dopiero pod koniec kwietnia) narzędzia...Continue reading »
2016-06-05, 20:08
google+
Parę rad na temat zdjęć ze stocka od Moniki Czaplickiej.Zdjęcia ze stocka - kilka praktycznych rad dotyczących fotocontentuZdjęcia ze stocka pojawiają się na wielu kanałach social media. Czy muszą być płatne? Jak je przygotowywać? 10 praktycznych porad dotyczących wizualów.
2016-06-05, 08:35
google+
Lista najlepszych blogów o marketingu, SEO, UX i ecommerce.Najlepsze blogi o marketingu, SEO, UX, e-commerce...
2016-06-04, 20:08
google+
Wideo jako najchętniej wybierany format przekazu przez marki na całym świecie.Jan Kowalski żąda wideo. Oto przyszłość marketinguMarketerzy prześcigają się w pomysłach na coraz bardziej nietypowe rozwiązania, coraz to nowsze kanały komunikacji. Często zapominają o tym, że po drugiej strony barykady jest Jan Kowalski. Nasz bohater jest człowiekiem, którego co dzień atakują tysiące komunikatów. Nawet gdyby bardzo się starał, nie jest ich w stanie przyswoić. A Jan się nie stara, bo życie i przyziemne obowiązki są esencją jego codzienności.
2016-06-04, 08:35
google+
Polecamy kolejny z serii artykułów, który stworzony został w ramach projektu edukacyjnego Whitepress przy współpracy Takaoto. Tym razem Kasia Ogórek z Twoje DIY zdradza tajniki Vine.DIY i Vine bez tajemnic - wywiad z Kasią OgórekKasia Ogórek to niekwestionowana królowa polskiego Vine. Prowadzi i tworzy największego polskiego bloga „Zrób to sam” twojediy.pl. Jej konto na Vine, gdzie pokazuje 6-sekundowe filmy DIY, zostało zauważone między innymi przez amerykański McDonalds, który zaprosił Kasię do współpracy.
2016-06-03, 20:08
google+
Ogłoszono kolejną trójkę prelegentów konferencji WordCamp 2016! Wśród nich znalazł się również Szymon. Szczegóły:Kto jeszcze wystąpi na WordCamp Gdynia?Przedstawiamy drugą trójkę prelegentów WordCamp Gdynia. W tym gronie znaleźli się: Szymon Słowik, Katarzyna Janoska oraz Michał Strześniewski. Ciągle masz szanse, aby dołączyć do tego grona. Na zgł…
2016-06-03, 08:35
google+
W najnowszym numerze magazynu Marketer+ możecie znaleźć nasz tekst o audycie UX. Zachęcamy do lektury!
2016-06-02, 20:08
facebook
Na blogu znajdziecie naszą relację z Festiwalu SEO. A w niej skrót wszystkich prezentacji wraz z wypunktowaniem najważniejszych elementów. Zachęcamy do lektury!
2016-06-02, 09:03
google+
Sprawdź, na jakie wydarzenia, naszym zdaniem, warto wybrać się w czerwcu.Kalendarz wydarzeń marketingowych 06/2016Sprawdź, na jakie wydarzenia warto wybrać się w czerwcu. Tym razem prezentujemy cztery propozycje - znajdzie się coś dla blogerów, branży e-commerce, SEM oraz e-marketingu.
2016-06-02, 08:35
google+
#FestiwalSEO za nami! Relację z tego wydarzenia znajdziecie na naszym blogu! A w niej skrót wszystkich prezentacji wraz z wypunktowaniem najważniejszych elementów. Zapraszamy do lektury.Festiwal SEO 2016 - relacja
2016-06-01, 20:08
facebook
Sprawdź, na jakie wydarzenia, naszym zdaniem, warto wybrać się w czerwcu! Jak zawsze zapraszamy do zapoznania się z naszą infografiką :)
2016-06-01, 10:46
google+
Pulpity managerskie w Google Analytics.Pulpity managerskie w Google Analytics - agencja SEM (SEO i PPC) SemaheadPanele informacyjne pomogą ułatwić Tobie i Twoim współpracownikom codzienną pracę. Czym właściwie jest i komu przyda się pulpit managerski? Jakie zalety kryje w sobie ta funkcjonalność? Odpowiedzi szukaj w naszym artykule. Jak stworzyć pulpit managerski? Stworzenie pulpitu jest bardzo proste – umieszczamy w nich kluczowe raporty zawierające najważniejsze dane, które nas interesują. Warto pamiętać,…
2016-06-01, 08:35
google+
Whitepress we współpracy z Takaoto rusza z nowym projektem edukacyjnym, który skierowany jest dla blogerów/influencerów/vlogerów/vinerów/youtuberów. Zachęcamy do lektury pierwszego z serii artykułów, w którym znajdziecie kilka porad, dotyczących współpracy z Youtuberami:Współpraca z youtuberami - dekalog współpracyWedług danych MegaPanel prawie 19 milionów osób miesięcznie w Polsce odwiedza serwis YouTube. Jeśli chciałbyś wykorzystać YouTube i youtuberów w swojej komunikacji marketingowej, poniżej znajdziesz kilka porad – jak zrobić to właściwie.
2016-05-31, 20:08
facebook
Polecamy Wam pierwszy z serii artykułów, który powstał w ramach projektu przygotowanego przez WhitePress we współpracy z Takaoto.

Co to za projekt?
Projekt ma charakter edukacyjny, jego celem jest stworzenie rzetelnego kompendium wiedzy dla osób współpracujących lub zamierzających podjąć współpracę na linii agencja - bloger. Do tworzenia contentu zaproszono doświadczonych specjalistów.

Co można znaleźć w artykule?
W pierwszym tekście, który został opublikowany w ramach tego projektu, przedstawiono 10 przykazań - 10 zaleceń, jakimi warto kierować się podejmując współpracę z Youtuberami. Zachęcamy do lektury!
2016-05-31, 09:11
google+
Poznaj najczęstsze problemy, które ograniczają widoczność serwisu internetowego w Google.Najczęstsze błędy, które ograniczają potencjał SEO sklepu internetowe…
2016-05-31, 08:35
google+
Heurystyki UX a treść strony lub sklepu internetowego.Heurystyki UX a treść strony lub sklepu internetowego
2016-05-30, 20:08
facebook
Czy strategia marketingowa to coś, na co może sobie pozwolić mała firma? Czy jest sens poświęcać uwagę takim działaniom? A może lepiej skupić się tylko na bieżącej działalności operacyjnej? Po odpowiedź na te i inne pytania, odsyłamy do naszego artykułu.
2016-05-30, 11:34
google+
10 narzędzi online do oszacowania ruchu na stronie.10 narzędzi online do oszacowania ruchu na stronieW czasach gdy coraz większa część wszelkiego typu aktywności i działalności przenosi się do sieci, liczba odwiedzin użytkowników na stronie internetowej staje się kwestią o zasadniczym znaczeniu. Dzięki narzędziom takim
2016-05-30, 08:35
google+
Od czego zależą wysokie pozycje w Google?Od czego zależą wysokie pozycje w Google - wyniki badań i perspektywa na 2016 r.
2016-05-29, 20:08
google+
Błędy 404 - skąd się biorą, dlaczego nie należy ich ignorować i jak z nimi walczyć.Błędy 404 - skąd się biorą, dlaczego nie należy ich ignorować i jak z nimi walczyćBłędy 404 bywają źródłem poważnych obaw u niektórych webmasterów. Przez innych są zupełnie ignorowane. Zobacz, jakie realne problemy mogą powodować błędy 404 i jak je rozwiązywać.
Problem teoretycznie może wydawać się błahy, jednak spotykamy się z nim regularnie podczas realizowanych w takaoto.pro audytów. Niejednokrotnie też Klienci zadają nam pytanie, jak sobie radzić z takimi błędami. Mam nadzieję, że niniejszy artykuł rzuci trochę światła na...
2016-05-29, 08:35
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.