google+
Mapy Google - instrukcja obsługi. Poznaj narzędzie krok po kroku.Mapy Google - instrukcja obsługi. Poznaj narzędzie krok po krokuInstrukcja obsługi Google Moja Firma. Dowiedz się jak dodać firmę do Google Maps, jak utworzyć dla niej stronę Google+, jak zweryfikować i uzupełnić profil i wizytówkę, aby generowały jak najwięcej ruchu.
2016-11-17, 20:08
facebook
Już jest! Nowy numer magazynu Marketer+! A w nim m.in kolejny nasz artykuł w ramach cyklu: Optymalizacja stron i sklepów internetowych. Tym razem Anna i Aneta piszą o audycie strony pod kątem content marketingu i social media. Zachęcamy do lektury! :)
2016-11-17, 12:47
google+
Sprawdź, jakie narzędzia marketingowe wykorzystują eksperci. W tekście znajdziecie też typy Szymona.Jakie narzędzia marketingowe wykorzystują eksperci? 28 specjalistów i ponad 100 różnych narzędzi - Bloomboard BlogNarzędzia marketingowe ułatwiają pracę w takim stopniu, że nikt już nawet nie próbuje się bez nich obejść. Zobacz czego używają specjaliści!
2016-11-17, 08:35
google+
Facebook wprowadza nowe możliwości remarketingu.Remarketing fanpage'owyOd kiedy powstał Facebook (już 12 lat!) zmiany w tym serwisie dzielą się na kosmetyczne i kluczowe.
Fascynacja pierwszymi często jest chwilową modą. Dobrym przykładem są transmisje live z głosowania za pomocą reakcji. W tej chwili zalewają one nasze aktualności, ale pewnie za 2-3 miesiące znudzą
2016-11-16, 20:08
facebook
Rozpoczął się #e-biznes festiwal - dwudniowa, bezpłatna konferencja prezentująca zagadnienia z obszaru IT, nowych mediów i marketingu internetowego w biznesie. Wśród prelegentów znajdziecie również Szymona, który swoją prezentację na temat SEO i UX przedstawi jutro. Zachęcamy do udziału!
2016-11-16, 12:00
google+
Heurystyki UX a treść strony lub sklepu internetowego.Heurystyki UX w tworzeniu tekstowych treści internetowychHeurystyki UX pozwalają na sprawną ocenę podstawowych cech użyteczności. Zobacz, jak je wykorzystać w procesie tworzenia wartościowych tekstów na stronę.
2016-11-16, 08:35
google+
Dlaczego opisy produktów powinny podlegać niezależnemu audytowi jakości?Dlaczego opisy produktów powinny podlegać niezależnemu audytowi jakości?TL;DR: bo możemy nie wiedzieć, że są po prostu złe. Jeśli wydaje nam się, że doszliśmy do kresu optymalizacji i niczego nowego już nie wymyślimy, warto przyjrzeć się dokładnie temu co już jest w bazie opisów. Znaleźć tam możemy prawdziwe perełki, ale nie takie, z których bylibyśmy dumni :) Pułapka stagnacji Błędy czy niedociągnięcia w opisach się zdarzają nawet jeśli nasz sklep internetowy dysponuje wewnętrznym…
2016-11-15, 20:08
facebook
Polecamy artykuł, który ukazał się na blogu Bloomboardgroup. Tym razem 9 ekspertów z branży zapytano o nawyki dobrego marketera. Wśród nich znajdziecie też wypowiedź Szymona.
2016-11-15, 13:25
google+
Prawo autorskie – Dekalog prawny dla e-przedsiębiorców cz. 1.Prawo autorskie – Dekalog prawny dla e-przedsiębiorców cz. 1
2016-11-15, 08:35
google+
Dowiedz się, jakie aspekty, z perspektywy działań public relations, mają realny wpływ na pozycjonowanie. Zapisz się na szkolenie, które 29 listopada, w Warszawie, w ramach Akademii PRoto poprowadzi Anna z Takaoto: http://bit.ly/2fMvh7h
2016-11-14, 20:08
google+
Emocjonalna siła obrazu. Jak skutecznie wbić do głowy przekaz marki? http://bit.ly/2cOm2ma
2016-11-14, 08:35
google+
Wpisy gościnne jako narzędzie SEO.Guest blogging jako sposób zdobywania linków w SEOGuest blogging to taktyka zdobywania linków w oparciu o artykuły publikowane gościnnie na blogach innych autorów. Sprawdź, czy nadaje się również dla Ciebie
2016-11-13, 20:08
google+
Poznaj 5 realnych korzyści wynikających z profesjonalnego audytu SEO i UX.5 korzyści biznesowych wynikających z audytu strony internetowejZobacz, jak audyt i analizy internetowe mogą wpłynąć na zarządzanie Twoim biznesem i marką!
2016-11-13, 08:35
google+
5 błędów najczęściej popełnianych w Google Analytics.5 błędów najczęściej popełnianych w Google Analytics • AnalitykaDowiedz się, jakie błędy są najczęściej popełniane w Google Analytics, żeby samemu ich uniknąć!Twoja firma nie może sobie pozwolić na zbieranie złych danych
2016-11-12, 20:08
google+
Thank you page - czyli co zrobić z klientem, gdy ten już dokonał transakcji.Jak podziękować klientowi po zamknięciu transakcji?Osiągaj dodatkowe korzyści dzięki thank you page.
2016-11-12, 08:35
google+
Poznaj 5 powodów, dla których Twoja marka powinna pojawić się na forach internetowych.5 powodów, dla których Twoja marka powinna pojawić się na forach internetowych - NowyMarketingZanim konsument podejmie ostateczną decyzję o zakupie produktu i usługi, bardzo często sprawdza opinię na dany temat w sieci. W większości przypadków...
2016-11-11, 20:08
google+
Sprawdź, dlaczego w optymalizacji i pozycjonowaniu tak duże znaczenie ma odpowiedni, świadomy wybór słów kluczowych.Rola słów kluczowych w optymalizacji i pozycjonowaniu stron wwwWszyscy chyba wiedzą, że słowa kluczowe mają znaczenie w SEO. Jednak co z nimi zrobić i gdzie je umieszczać? Jakich błędów unikać? Dowiedz się z artykułu.
2016-11-11, 08:35
google+
Emocjonalna siła obrazu. Jak skutecznie wbić do głowy przekaz marki?bit.ly/2cOm2ma
2016-11-10, 20:08
facebook
Dlaczego szybkość ładowania strony na urządzeniu mobilnym jest tak ważna?

#seo #mobile #raport #contentmarketing #socialpress
2016-11-10, 09:07
google+
Jakich błędów powinieneś unikać, aby poprawić widoczność Twojego serwisu internetowego?Najczęstsze błędy, które ograniczają potencjał SEO sklepu internetowe…
2016-11-10, 08:35
google+
Jak działania public relations mogą wpłynąć na pozycjonowanie? Opowiada nasza specjalistka od PR-u , Anna.PRoto - 09.11.2016 - Jak działania public relations mogą wpłynąć na pozycjonowanie?
2016-11-09, 20:08
facebook
Jak działania Public Relations mogą wpłynąć na pozycjonowanie? Na to pytanie, na łamach PRoto odpowiada Anna. Zachęcamy do lektury! :)

Przy okazji zapraszamy również na szkolenie, które Ania poprowadzi w ramach Akademii PRoto już 29 listopada w Warszawie.
2016-11-09, 11:29
google+
Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym? 8 SEO wskazówek + wykresy jednego sklepuW artykule przedstawię najważniejsze elementy, jakie należy wdrożyć w sklepie internetowym, aby skutecznie zwiększyć ruch, a co za tym idzie sprzedaż. Przedstawię na przykładach zarówno to, jak poszczególne modyfikacje mogą pozytywnie wpłynąć na ruch czy pozycję oraz jak ich brak może wpływać ...
2016-11-09, 08:35
google+
Polecamy wywiad z Szymonem, który ukazał się na łamach E-handel Magazyn.Analityka, strategia, optymalizacja w eCommerce - łatwo nie będzie, o tym dlaczego opowiada Szymon Słowik“Marketing internetowy to ciągłe obserwowanie zmian lub nawet ich przewidywanie i adaptacja. Jak sprawdzić czy to, co robisz jest na pewno skuteczne? Tu kłania się precyzyjna analityka. Bez niej zawsz...
2016-11-08, 20:08
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.