google+
Ścieżkami użytkowników – przepływ celów w Google Analytics.Ścieżkami użytkowników – przepływ celów w Google Analytics - agencja SEM (SEO i PPC) SemaheadKażde wdrożenie analityki internetowej powinno zacząć się od ustalenia celów obecności witryny w Internecie. Głównym celem dla witryn sprzedażowych jest zazwyczaj zakup produktu, ale nie należy zapominać o tym, że przy optymalizacji efektywności witryny pod uwagę warto brać także inne formy aktywności użytkowników, czyli tzw. mikrokonwersje. Gdzie szukać danych? Zdarzenia takie, jak dodanie produktu do…
2016-11-27, 08:35
google+
Kilka słów o raporcie z audytu eksperckiego.Kilka słów o raporcie z eksperckiego audytu strony wwwCzego się spodziewać po zamówieniu audytu strony? Dowiedz się paru rzeczy o naszym raporcie.
2016-11-26, 20:08
google+
Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę.Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę • Social MediaKto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Ins • Artykuł dostał 26 lajków.
2016-11-26, 08:35
google+
SEO dla one-page i landing page - poradnik i webinar.SEO dla one-page i landing page - poradnik i webinarJak promować w wyszukiwarce proste strony typu one-page lub niezależne landingi? Przeczytaj poradnik i zobacz nagranie z webinaru.
2016-11-25, 20:08
google+
O jeden krok za mało. Dlaczego klienci e-sklepów nie finalizują zakupów w sieci?O jeden krok za mało. Dlaczego klienci e-sklepów nie finalizują zakupów w sieci? - NowyMarketingGdyby zapytać e-sprzedawców o to, co jest ich największą bolączką, odpowiedź “porzucone koszyki” byłaby z pewnością jedną z najczęściej...
2016-11-25, 08:35
google+
W magazynie Firmer polecamy artykuł Szymona:Bezpieczne i tanie pozycjonowanie,czyli o mitach w SEO http://bit.ly/2d97gKK
2016-11-24, 20:08
facebook
Jak wyglądają realia pracy na linii agencja/marka/influencer? Na to pytanie odpowiedziało 10 specjalistów, w tym nasza specjalistka od public relations, Ania. Zachęcamy do lektury!
2016-11-24, 12:57
google+
Dlaczego warto tworzyć treści wideo? #BlogForumGdansk #raport #wideo #marketing
2016-11-24, 08:35
google+
Heurystyki UX w tworzeniu tekstowych treści internetowych.Heurystyki UX w tworzeniu tekstowych treści internetowychHeurystyki UX pozwalają na sprawną ocenę podstawowych cech użyteczności. Zobacz, jak je wykorzystać w procesie tworzenia wartościowych tekstów na stronę.
2016-11-23, 20:08
facebook
Dlaczego powinieneś pomyśleć o komunikacji SMS w swojej firmie?
#raport #smsapi #komunikacjamobilna
#raport #smsapi #komunikacjamobilna
2016-11-23, 13:58
google+
Zobacz, jak poradzić sobie z karą ręczną od Google i jak uchronić domenę przed filtrem.[Q&A no. 6] Filtry i kary / Damian LutowskiW tym miesiącu przedstawimy Wam zestaw pytań i odpowiedzi, dotyczących filtrów i kar ręcznych. Tym razem na Wasze pytania odpowiadał Damian Lutowski, specjalista ds. SEO, z branżą związany od 2008 roku.
2016-11-23, 08:35
google+
Rola blogerów i youtuberów we współczesnym świecie (T-Mobile & Natalia Hatalska)Rola blogerów i youtuberów we współczesnym świeciePobierz bezpłatny raport o roli blogerów i youtuberów we współczesnym świecie już teraz, za darmo!
2016-11-22, 20:08
facebook
Nowe wnętrza Takaoto już cieszą nasze oczy :)
#takaoto #rozbudowane #nowebiuro #ekspansjawdol #piwnica #poremoncie #jestklimat #marketing #gliwice #biuro #agencylife
#takaoto #rozbudowane #nowebiuro #ekspansjawdol #piwnica #poremoncie #jestklimat #marketing #gliwice #biuro #agencylife
2016-11-22, 09:23
google+
Ścieżkami użytkowników – przepływ celów w Google Analytics.Ścieżkami użytkowników – przepływ celów w Google Analytics - agencja SEM (SEO i PPC) SemaheadKażde wdrożenie analityki internetowej powinno zacząć się od ustalenia celów obecności witryny w Internecie. Głównym celem dla witryn sprzedażowych jest zazwyczaj zakup produktu, ale nie należy zapominać o tym, że przy optymalizacji efektywności witryny pod uwagę warto brać także inne formy aktywności użytkowników, czyli tzw. mikrokonwersje. Gdzie szukać danych? Zdarzenia takie, jak dodanie produktu do…
2016-11-22, 08:35
google+
Co zrobić z klientem, gdy ten już dokonał transakcji?Jak podziękować klientowi po zamknięciu transakcji?Osiągaj dodatkowe korzyści dzięki thank you page.
2016-11-21, 20:08
facebook
Jaki wpływ na SEO mają działania z influencerami? Na to pytanie, na łamach PRoto odpowiada Anna. Zachęcamy do lektury!
2016-11-21, 09:12
google+
Kiedy zainwestować w audyt i optymalizować stronę?Audyt i optymalizacja strony - kiedy warto zainwestować?Dowiedz się, jakie znaczenie mają audyt i optymalizacja oraz kiedy powinny być przeprowadzone, aby firma odnosiła korzyści!
2016-11-21, 08:35
google+
4 filary skutecznego Search Experience Optimization (SXO).4 filary Search Experience Optimization (SXO)Doświadczenia użytkowników to kluczowy czynnik determinujący skuteczność działań marketingowych. Zobacz, jak zadbać o nie już na poziomie wyszukiwarki.
2016-11-20, 20:08
google+
Najważniejsze wskaźniki mailingu, które powinieneś śledzić a pewnie tego nie robisz.Najważniejsze wskaźniki mailinguUpewnij się czy wiesz wszystko o swoich kampaniach i na bieżąco monitorujesz najważniejsze wskaźniki mailingu
2016-11-20, 08:35
google+
Co robić, gdy nie ma opinii klientów na stronie www?Co robić, gdy nie mamy opinii klientów na stronie www - ArturJablonski.comOpinie klientów ciężko zdobyć. Pokażę Ci 3 sposoby, jak poradzić sobie z ich brakiem do czasu, gdy uda Ci się je pozyskać.
2016-11-19, 20:08
google+
Sprawdź, jakie rodzaje contentu pozwolą Ci zrealizować poszczególne cele.10 typów treści, które powinien znać każdy marketer
2016-11-19, 08:35
google+
Jak zdominować pierwszą stronę w Google i osiągać rekordowo wysokie CTR?Rola marki w SEOJak zdominować pierwszą stronę w Google i osiągać rekordowe CTR
2016-11-18, 20:08
facebook
Jak działa SEO? Czym jest pozycjonowanie? Polecamy obszerny artykuł, który ukazał się na łamach GeekWork.pl. Nie zabrakło w nim też wypowiedzi ekspertów - w tekście znajdziecie wywiad z Szymon Slowik i Paweł Gontarek.
2016-11-18, 08:51
google+
E-commerce od podstaw, czyli wszystko co powinieneś wiedzieć w jednym miejscu!E-commerce od podstaw, czyli wszystko co powinieneś wiedzieć w jednym miejscu! – Marketing i Biznes
2016-11-18, 08:35