google+
Sprawdź, jak strategia content marketingowa może pomóc zwiększyć Ci sprzedaż.1800 słów o tym jak strategia content marketingowa pomoże Ci zwiększyć sprzedaż - Monika CzaplickaPonad 80% marketingowców deklaruje, że posiada strategię content marketingową, ale jedynie 1/3 z nich ma ją dokładnie opracowaną i spisaną. Ponad połowa specjalistów planuje zwiększenie nakładów finansowych na content marketing w ciągu najbliższych 12 miesięcy, a jedynie kilka procent planuje te nakłady zmniejszyć. Ten stan rzeczy udowadnia, że marketingowcy dobrze wiedzą jak ważna jest ta …
2016-12-17, 20:08
google+
10 podstawowych zasad tworzenia logicznej i skutecznej ścieżki prowadzenia użytkownika.10 zasad projektowania ścieżki użytkownika w e-commerceZobacz jak tworzyć ścieżkę użytokwnika, aby serwis internetowy był skuteczny - spełniał oczekiwania użytkowników i efektywnie sprzedawał!
2016-12-17, 08:35
google+
Ile procent naturalnych linków jest w naturalnym linkowaniu?Ile procent naturalnych linków jest w naturalnym linkowaniu
2016-12-16, 20:08
facebook
Jaka będzie przyszłość polskiego e-commerce? Na łamach E-handel Magazyn opowiada Szymon.
2016-12-16, 12:19
google+
SEO dla stron typu one-page i landing page.SEO dla one-page i landing page - poradnik i webinarJak promować w wyszukiwarce proste strony typu one-page lub niezależne landingi? Przeczytaj poradnik i zobacz nagranie z webinaru.
2016-12-16, 08:35
google+
Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę.Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę • Social MediaKto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Ins • Artykuł dostał 26 lajków.
2016-12-15, 20:08
facebook
Takie słodkości dotarły dzisiaj do naszego biura, dziękujemy
2016-12-15, 13:29
google+
Strategie cenowe: co zamiast niskiej ceny?Strategie cenowe: co zamiast niskiej ceny? – Paweł TkaczykJeśli zastanawiasz się, jak wybudować swoją przewagę konkurencyjną – nie zaczynaj od obniżania cen. Pokażę Ci, co jeszcze możesz zaoferować.
2016-12-15, 08:35
google+
Content długi czy krótki – co będzie lepsze dla Twojej firmy?Content długi czy krótki – co będzie lepsze dla Twojej firmy?Jaki content tworzyć, by osiągnąć określone efekty? Jak dopasować treści do rodzaju biznesu i jego odbiorców?
2016-12-14, 20:08
google+
12 narzędzi, które warto wykorzystać do zmierzenia efektywności działań content marketingowych.12 narzędzi, które warto wykorzystać do zmierzenia efektywności działań content marketingowych - Blog BluerankZmierzenie skuteczności działań content marketingowych nie jest prostym zadaniem. Jednak, jeśli zależy nam na sprawdzeniu czy to, co robimy, przynosi efekty oraz czy realizujemy założone cele warto poświęcić na to czas. Zyskuje się wiele – cenne informacje, m.in. na temat zainteresowania odbiorców naszymi treściami, a dobre efekty już zrealizowanych kampanii z pewnością zachęcą potencjalnych klientów …
2016-12-14, 08:35
google+
7 grzechów głównych popełnianych przy prowadzeniu bloga e-commerce. Więcej informacji o polskiej blogosferze tutaj: http://bit.ly/2eiSa25
2016-12-13, 20:08
facebook
27 biznesowych książek od 9 specjalistów z branży. Wśród nich znajdziecie też propozycje ciekawych lektur od Szymona :)
2016-12-13, 09:02
google+
Smart shopperzy – Polacy na tropie mobilnych okazji.Smart shopper – klient z głową na karku | szymonslowik.pl„W ciągu ostatnich kilku lat określenie …
2016-12-13, 08:35
google+
12 najlepszych źródeł danych marketingowych, statystyk, wykresów i badań.12 Źródeł Marketingowych Danych, Statystyk, Wykresów i BadańInteresują Cię nowe źródła danych marketingowych? Mamy dla Ciebie 12 najlepszych serwisów, w których znajdziesz statystyki, wykresy, wyniki badań, raporty.
2016-12-12, 20:08
google+
(Czy?) 2017 będzie rokiem analityki w marketingu.2017 r. będzie rokiem analityki w marketinguOdnoszę wrażenie, że coraz więcej podmiotów jest zainteresowanych analityką. Zarówno marketerów, jak i klientów. Jak to rokuje na przyszłość?
2016-12-12, 08:35
google+
Jak wykorzystać dane dostępne w Google Adwords w procesie optymalizacji witryny?EHANDEL #1 - Jak wykorzystać dane dostępne w Google Adwords w procesie optymalizacji witryny?Kampanie Google AdWords są prawdziwą kopalnią wiedzy na temat słów kluczowych i potrzeb użytkowników. Trzeba tylko wiedzieć, czego i gdzie szukać. Z tego artykułu dowiesz się m.in. tego, jak wykorzyst...
2016-12-11, 20:08
google+
Social media marketing dla nowego produktu – 15 wskazówek.Social media marketing dla nowego produktu - 15 wskazówek - Bloomboard BlogW jaki sposób wykorzystać social media do wprowadzenia nowego produktu do swojej oferty oraz jak go odpowiednio wypromować.
2016-12-11, 08:35
google+
Sprawdź, czego możesz się spodziewać po audycie strony www.Kilka słów o raporcie z eksperckiego audytu strony wwwCzego się spodziewać po zamówieniu audytu strony? Dowiedz się paru rzeczy o naszym raporcie.
2016-12-10, 20:08
google+
10 rodzajów postów, które zmuszą Cię do kliknięcia „share”!10 rodzajów postów, które zmuszą Cię do kliknięcia "share"! - Bloomboard Blog10 rodzajów contentu, którym chętnie podzielą się Twoi odbiorcy, a tym samym trafi on do naprawdę sporej ilości ludzi.
2016-12-10, 08:35
google+
6 błędów, które popełniasz przy organizacji konkursu.6 błędów, które popełniasz przy organizacji konkursu - Monika CzaplickaOd lat obserwuję konkursy organizowane w mediach społecznościowych, oczywiście głównie na Facebooku. Zauważyłam sześć głównych błędów, które często się powtarzają u różnych organizatorów. Oto lista grzechów, z krótkim wyjaśnieniem i rozwiązaniem. 1. Nieprzestrzeganie polskiego prawa Organizowanie konkursu z elementami losowości jest regulowane przez ustawę o grach hazardowych. Wśród ważnych informacji należy pamiętać, o stworzeniu regulaminu ora...
2016-12-09, 20:08
google+
Poradnik z SEO PR dla PR-owców.PRoto - 05.09.2016 - 5 praktycznych porad dotyczących SEO PR dla PR-owców
2016-12-09, 08:35
google+
Zobacz, na jakie pozycjonowanie postawić, aby nie ucierpiała na tym marka, a jednocześnie osiągać efekty biznesowe.Legalne i bezpieczne pozycjonowanie, czyli jakie?Przedsiębiorcy obawiający się kar Google szukają legalnych i bezpiecznych metod pozycjonowania. Co to w praktyce oznacza? Czym jest bezpieczne SEO?
2016-12-08, 20:08
facebook
Rekrutujemy! :) Do naszego zespołu poszukujemy asystentki/asystenta biura. Wszystkie szczegóły dotyczące oferty znajdziecie w linku.
2016-12-08, 09:25
google+
Content marketing. Sztuka dla sztuki czy grube konwersje? [PORADNIK!]Content marketing. Sztuka dla sztuki czy grub€ konwer$je? [PORADNIK!]Content marketing – o tym, że jest „hot”, dobrze wiedzą agencje, marketerzy, wydawcy (przede wszystkim blogerzy). Nie ma osoby, która nie dostrzegałaby jego potencjału. Dodatkowo rosnąca w ostatnim czasie popularność adblocków sprzyja rozwojowi marketingu treści, utwierdzając w przekonaniu, że solidny i wartościowy content może przynosić wymierne efekty.
2016-12-08, 08:35