facebook
Rzeczpospolita wypuściła niedawno dodatek dla prenumeratorów poświęcony startupom. W środku znaleźć można między innymi porady Roberta na temat pozyskiwania klientów oraz Szymona o marketingu w wyszukiwarkach
2018-06-11, 13:15
facebook
Zaraz startujemy na Start It Up
2018-06-07, 16:55
facebook
Podczas jutrzejszej konferencji Start it up! - edycja V będzie okazja, aby posłuchać prezentacji Szymona i porozmawiać z nim w ramach sesji mentoringowej. Jeśli interesuje Cię tematyka startupów, zakładasz lub rozwijasz swój biznes i chcesz porozmawiać o jego promocji w sieci, serdecznie zapraszamy. #Gliwice #startup #startitup
2018-06-06, 12:12
facebook
Na naszej stronie znajdziesz odświeżony wpis z case'ami o pozycjonowaniu. Dodaliśmy kilka słów o tym, jak wygląda pozycjonowanie bloga na przykładzie SzymonSlowik.pl - blog o marketingu. O wzlotach i upadkach oraz totalnym pivocie przeczytacie pod tym linkiem: https://takaoto.pro/pozycjonowanie-porady-case-study/#link7
2018-06-03, 13:28
facebook
Zapraszamy do udziału w wydarzeniu START IT UP organizowanym przez Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" :) W ramach wydarzenia będzie można posłuchać prelekcji o rozwoju startupów (w tym prezentacja Szymona o pozyskiwaniu ruchu organicznego), a także skorzystać z konsultacji z mentorem.

Uczestnicy wydarzenia pobierają bezpłatne wejściówki na www.startitup5.evenea.pl
Wszystkie informacje są również dostępne na www.start-it-up.pl
2018-05-29, 17:08
facebook
Ciekawe case-study związane z budowaniem contentu na stronie internetowej w celu pozyskania ruchu z Google. W rolach głównych Senuto i Pracuj.pl.

Przy okazji - reprezentacja Senuto.pl pojawi się już w najbliższą środę na SemKRK #9, gdzie Damian Sałkowski opowie jak dzięki machine learning zdekodować czynniki algorytmiczne na poziomie pojedynczej frazy kluczowej. My również będziemy na miejscu :) Z kim się widzimy?
2018-05-29, 14:34
facebook
Jakie linki szkodzą twojej witrynie? Jakie dają pierwszą pozycję? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo trudna i zwykle trzeba podejść do tematu indywidualnie - przyglądając się twojej stronie, słowom kluczowym i konkurencji. Dlaczego? Szymon Slowik tłumaczy na konkretnych przykładach:
2018-05-21, 22:36
facebook
https://takaoto.pro/o-nas
2018-05-20, 20:03
facebook
Jakie zadania przesunęliście na poniedziałek rano? :) Od czego jutro startujecie?

https://uxdesign.cc/the-lies-we-tell-ourselves-as-designers-d4505dc20a92
2018-05-20, 12:00
google+
W nowym Google Search Console pojawiły się ciekawe raporty wspierające proces analizy efektywności indeksowania strony. Mieliśmy okazję ostatnio audytować serwis, który dopiero niedawno został uruchomiony i widać, że jego zindeksowanie jest dość problematyczne. Szymon wykorzystał to, aby pokazać kilka nowych statusów dostępnych w konsoli Google.Stan indeksu - analiza postępu indeksowania serwisu internetowegoW nowym Google Search Console pojawiły się ciekawe raporty wspierające proces analizy efektywności indeksowania strony. Mieliśmy okazję ostatnio audytować serwis, który dopiero niedawno został uruchomiony i widać, że jego zin...
2018-05-09, 22:47
facebook
W nowym Google Search Console pojawiły się ciekawe raporty wspierające proces analizy efektywności indeksowania strony. Mieliśmy okazję ostatnio audytować serwis, który dopiero niedawno został uruchomiony i widać, że jego zindeksowanie jest dość problematyczne. Wykorzystamy to, aby pokazać kilka nowych statusów dostępnych w konsoli Google.
2018-05-09, 22:36
facebook
Szymon Slowik tłumaczy, na czym polega rola linków w pozycjonowaniu. Poznaj podstawy off-page SEO, czyli pozyskiwania linków pozycjonujących.

Z tekstu dowiesz się:
- dlaczego linki są ważne w pozycjonowaniu
- jakie są typy linków pozycjonujących
- czym różnią się słabe linki od mocnych
- co może spowodować nałożenie kary na twoją stronę i jak tego unikać
- jak wyglądają różnego rodzaju linki pozycjonujące (realne przykłady)

Wpis kierowany jest przede wszystkim do przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą zrozumieć, czym jest link building i jak może pomóc w budowaniu ruchu z Google.
2018-04-28, 14:56
facebook
W Empikach czeka na Was nowy tytuł - E-commerce w praktyce. Na łamach pierwszego wydania znajdziecie wypowiedzi całego naszego teamu ;) Robert Marczak, Piotrek Socha, Szymon Slowik dzielą się z Wami wiedzą o:
- obsłudze klienta w e-commerce
- audytach UX
- audytach SEO

Akurat idealna lektura na majówkę ;)

Oprócz naszych trzech artykułów dużo dobra od SMSAPI (Maja Wiśniewska, Andrzej Ogonowski), czy GetResponse (Michal Leszczynski) lub DrTusz (Marcin Janczewski).
2018-04-27, 12:44
facebook
Aktywność w digitalu może wpływać na realizację szeregu celów. Oczywiście każda kampania powinna być optymalizowana pod jeden, główny cel. Influencer marketing służy zazwyczaj budowaniu świadomości marki w grupie docelowej lub poprawie jej wizerunku. Jednak nie oznacza to, że nie może przekładać się również na pozycjonowanie. Opowiada o tym Szymon Slowik na łamach WhitePress ;) A oprócz niego 14 ekspertów dzielących się poradami związanymi z #influencermarketing ;)
2018-04-05, 19:13
facebook
Taka oto sytuacja... Strona nie dostaje nowych linków pozycjonujących (liczba linkujących domen wręcz spada). Ma dużo treści. Po godzinnych konsultacjach z nami w serwisie wprowadzona zostaje jedna kluczowa zmiana. Widoczność wzrasta wielokrotnie, przełożenie na ruch organiczny z Google - trzykrotny! Da się? Da się.

Zapraszamy do lektury:
https://takaoto.pro/pozycjonowanie-porady-case-study/#link6
2018-03-29, 22:12
facebook
Edukujemy także lokalnie ✌️
2018-03-26, 16:22
facebook
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona nie dostarcza ci satysfakcjonującego (pod względem ilości i jakości) ruchu z Google? Czy wiesz, jakie są dobre i złe praktyki w pozycjonowaniu stron internetowych? Regularnie rozmawiamy z przedsiębiorcami oraz marketerami. Często okazuje się, że w celu pozycjonowania strony realizowane są działania, które wręcz jej szkodzą❗

Czy stosujesz się do zasad zaprezentowanych na naszej infografice❓ A może dodasz coś od siebie❓

2018-03-16, 16:25
facebook
Jak pewnie wiecie, Facebook w odpowiedzi na pewne niepokojące trendy postanowił przyciąć zasięgi fanpage'om, aby w aktualnościach użytkowników pojawiało się więcej treści pochodzących od ich przyjaciół i rodziny. No i słusznie
2018-03-08, 19:11
facebook
We also #love #marketing but got stuff to do
2018-03-06, 14:30
facebook
http://www.szymonslowik.pl/portal-internetowy-jak-budowac/
2018-03-05, 10:32
facebook
Dagmara Pakulska i Niby-Prasówka polecają regularnie dużo ciekawych treści. W zestawieniu #257 znalazły się linki do naszej ostatniej publikacji, a także artykuły Artur Jabłoński, Prowly, Wirtualnemedia.pl i SocialMediaToday. Polecamy!
2018-03-01, 09:37
google+
"Na co dzień audytuję serwisy tematyczne, sklepy i strony firmowe, które mają jakąś formę sekcji contentowej – np. bazę wiedzy lub blog ekspercki. Niestety zdecydowana większość z nich, mimo, że włożono wiele pracy w ich stworzenie, nie generuje ruchu! Dlatego zanim zabierzesz się za pisanie bloga firmowego, zbierz informacje, które zagwarantują dotarcie do właściwych odbiorców."

Dawno nie pisałem na nasz blog, ale jak już się zabrałem, to powstało chyba coś ciekawego - 15k znaków na temat analizy pod kątem content marketingu (budowania bazy wiedzy, bloga oraz innych aspektów tworzenia i dystrybucji treści). Jeśli jesteś zwolennikiem podejścia strategicznego, opartego na badaniach, danych, analizie, to ten materiał powinien przypaść Ci do gustu.Plan contentowy - czy korzystasz z danych, aby zapewnić mu skuteczność?Dowiedz się, co można przeanalizować, jakie dane zdobyć, aby stworzyć efektywny plan content marketingowy pod kątem SEO i social media!
2018-02-26, 09:27
facebook
W content marketingu nie chodzi o radosne tworzenie treści na jakiś temat. Content marketing, jak każde inne działanie marketingowe, musi wpisywać się w szerszą strategię uwzględniającą zarówno stronę popytową (potrzeby i zachowania twoich klientów) jak i podażową (aktywność szeroko rozumianej konkurencji), nieraz także dalsze otoczenie twojego biznesu.

Jeśli chcesz, aby twój content powstawał na podstawie danych, które pomogą w przebiciu się względem konkurencji i dotarciu do jak największej liczby osób potencjalnie zainteresowanych twoją ofertą, koniecznie zajrzyj do naszego ostatniego artykułu. Dowiesz się, jak przeprowadzić analizę content marketingową - zarówno w przypadku już istniejących blogów, baz wiedzy etc., jak i pod kątem planowania zupełnie nowego przedsięwzięcia.
2018-02-26, 09:16
facebook
Zapewne dobrze Wam znana platforma WhitePress uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm. Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: Wiedza oparta na praktyce. Tak się składa, że i my dokładamy cegiełkę od siebie do tego projektu, a razem z nami przyjaciele z OFFON Agency - marketing experts, SentiOne, Marketer+, Brand24, Marketing i Biznes + kilka innych, marketingowych marek :)

Głównym punktem Akademii są szkolenia otwarte z influencer marketingu oraz SEO i content marketingu, organizowane w największych polskich miastach. Projekt zakłada również cykliczną publikację bezpłatnych materiałów. Organizatorzy, razem z ekspertami z branży i influencerami, będą prowadzić webinary i vlog.

Więcej informacji o szczegółach znajdziecie pod linkiem: https://www.whitepress.pl/akademia
2018-02-22, 00:09
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.