facebook
https://emaillabs.pl/bezpieczenstwo/
2018-02-21, 13:05
facebook
Edukujemy!
2018-02-17, 17:40
facebook
Jesteśmy świeżo po konferencji #DigitalMarketing organizowanej przez @pulsbiznesu. W najbliższym czasie będzie można nas spotkać na #kongresonlinemarketing organizowanym przez @onlinemarketingmagazyn, @mailmyday (@fresh_mail) i pewnie kilku mniejszych, lokalnych wydarzeniach. Do zobaczenia!
2018-02-16, 07:30
facebook
Polecamy (i to bardzo! ;) ) szkolenie z podstaw UX, które 12.03 w Krakowie poprowadzi Wojtek Kutyla (możesz znać go z bloga Wojtek Kutyła o UX). Jeśli zależy Ci na solidnych fundamentach (poprawne tworzenie person, customer journey, tworzenie dokumentacji potrzeb użytkownika i organizacji), to warto się zapisać!

W podjęciu decyzji może Ci pomóc opinia uczestniczki poprzedniej edycji:
"Było bardzo merytorycznie, sporo się dowiedziałam. [...] Warsztaty zdecydowanie przemyślane i faktycznie - UX w praktyce. Bardzo doceniam transparentność - bez problemu dzieliłeś się swoim know-how w zakresie narzędzi. Część warsztatowa - konkret. Plus za ciekawe, różnorodne zadania. No i sposób prowadzenia! [...] Po ilości osób, które poszły na piwo - widać, że nie tylko ja to doceniłam. ;)"

Gorąco zachęcamy projektantów, grafików, marketerów i managerów pracujących z szeroko rozumianym digitalem:
2018-02-15, 12:23
facebook
Już niebawem na konferencji Mail My Day będziecie mogli posłuchać Szymona. Będzie opowiadał, jak wykorzystywać SEO i e-mail marketing w lead generation. Kto się wybiera? :)
2018-02-02, 13:34
facebook
Bardzo cieszy nas to, że wśród nagrodzonych firm pojawiło się aż 15 polskich przedsięwzięć. Natomiast jeszcze bardziej cieszy nas to, że wśród nich jest Ogarniamprad.pl:

"OgarniamPrad.pl won Energy category. The first social energy trading platform for collective and profiled energy purchasing and switching. It allows smaller customers – households and SME – execute bulk-buying power and shop around for the best energy deals in real time and switch to the most competitive retailers offering black or green electricity and gas. Easy, reliable and profitable as it has never been before."

Brawo! Cieszymy się, że możemy dołożyć cegiełkę do wzrostu Waszego biznesu :)
2018-01-12, 08:44
facebook
Wreszcie więcej danych w Google Search Console! :)
2018-01-11, 06:29
facebook
Jakie będą TRENDY w 2️⃣️0️⃣️1️⃣️8️⃣️ roku?
2018-01-04, 11:26
facebook
A gości w firmie przyjmujemy tak :))
2017-12-29, 14:39
facebook
Rzuć okiem na najnowszy wpis Monika Czaplicka (Wobuzz) na temat wykorzystania landing page'y!

- czym jest landing page?
- po co tworzy się landing page?
- jak zbudowany jest landing page?
- jak je optymalizować?
- jak planować kampanie np. z wykorzystaniem Landingi?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tekście Moniki. Zapraszamy!
2017-12-21, 10:32
facebook
Artykuł z Marketer+ Ilony Hanzel i Piotra Sochy z Takaoto jest już dostępny online❗Dowiecie jak rozpoznać błędy swoim e-sklepie
2017-12-19, 13:12
facebook
http://www.szymonslowik.pl/google-search-console/
2017-12-17, 10:22
facebook
Takie oto nowości dla Webmasterów! Google uaktualniło swój poradnik SEO Starter Guide! Zastąpi on istniejący
2017-12-13, 11:49
facebook
O zjawisku porzuconych
2017-12-11, 14:06
facebook
Z dumą informujemy, że na podium w wyborach najlepszych autorów Magazyn Online Marketing znalazły się aż 3 osoby związane z Takaoto.pro ❗❗❗

Drugie miejsce zajął nasz bliski współpracownik Robert Marczak, a na trzecim miejscu znaleźli się Piotrek Socha i Szymon Slowik - założyciele firmy.

Oczywiście największe gratulacje należą się Marcinowi Michalskiemu z Cube Group - Performance Marketing
- zdobywcy pierwszego miejsca ;)
2017-12-05, 10:39
facebook
Na piątkowe popołudnie polecamy taki oto artykuł, który ukazał się też w ostatnim numerze Magazyn Online Marketing o
2017-12-01, 15:10
facebook
Od dzisiaj do 4. grudnia trwa głosowanie na autorów najlepszego artykułu w ostatnim Magazyn Online Marketing. Przypominamy, że w ostatnim numerze znalazł się artykuł Piotrek Socha i Szymon Slowik o audytach e-commerce :) Zachęcamy do głosowania.
2017-11-27, 13:22
facebook
Dodaliśmy kolejne case study do naszego obszernego artykułu dotyczącego pozycjonowania.

"(...)
Strona znajdowała się z zasadniczej części prezentującej ofertę i posiadającej system zamówień oraz z bloga umieszczonego w subdomenie. Współpracę z klientem zaczęliśmy od gruntownego audytu obejmującego:
- audyt on-page SEO
- audyt off-page SEO
- analizę kampanii na Facebooku i Google AdWords
- analizę ruchu w Google Analytics
- analizę konkurencji
- analizę contentową i strategiczną bloga firmowego
- audyt UX obejmujący ekspercką analizę heurystyczną i badanie zachowań użytkowników

Dało nam to dość spójny obraz sytuacji pokazujący, że kanały PPC praktycznie nie sprzedają, a gros klientów to ludzie wracający po zakup kolejnego abonamentu oraz osoby z polecenia (najlepiej sprzedawał kanał Google organic, a w nim dominował ruch brandowy). Jasno zdiagnozowanym problemem była też niska jakość ruchu mobilnego (krótkie, płytkie sesje bez konwersji). Zarówno w kontekście SEO, jak i UX serwis wymagał bardzo znaczących zmian. Kanały pozyskiwania ruchu również zostały zrewidowane. Pomimo optymalizacji po stronie działań reklamowych sprzedaż nie rosła, więc stwierdziliśmy, że winny jest sam serwis i trudny w obsłudze konfigurator."

Czytaj dalej (3. case study na liście):
2017-11-25, 15:12
google+
Dodaliśmy kolejne case study do naszego obszernego artykułu dotyczącego pozycjonowania.

Strona znajdowała się z zasadniczej części prezentującej ofertę i posiadającej system zamówień oraz z bloga umieszczonego w subdomenie. Współpracę z klientem zaczęliśmy od gruntownego audytu obejmującego:
- audyt on-page SEO
- audyt off-page SEO
- analizę kampanii na Facebooku i Google AdWords
- analizę ruchu w Google Analytics
- analizę konkurencji
- analizę contentową i strategiczną bloga firmowego
- audyt UX obejmujący ekspercką analizę heurystyczną i badanie zachowań użytkowników

Dało nam to dość spójny obraz sytuacji pokazujący, że kanały PPC praktycznie nie sprzedają, a gros klientów to ludzie wracający po zakup kolejnego abonamentu oraz osoby z polecenia (najlepiej sprzedawał kanał Google organic, a w nim dominował ruch brandowy). Jasno zdiagnozowanym problemem była też niska jakość ruchu mobilnego (krótkie, płytkie sesje bez konwersji). Zarówno w kontekście SEO, jak i UX serwis wymagał bardzo znaczących zmian. Kanały pozyskiwania ruchu również zostały zrewidowane. Pomimo optymalizacji po stronie działań reklamowych sprzedaż nie rosła, więc stwierdziliśmy, że winny jest sam serwis i trudny w obsłudze konfigurator.

Czytaj dalej (3. case study na liście):Skuteczne pozycjonowanie w Google: poradnik i case studySprawdź, co robić, aby Twoja strona była dobrze wypozycjonowana, skutecznie pozyskiwała wartościowy ruch przekładający się na sprzedaż i przychody firmy.
2017-11-25, 14:59
facebook
https://www.facebook.com/ECommerceDigitalMarketing/photos/a.307387593031824.1073741828.303404956763421/374649169638999/?type=3
2017-11-18, 22:22
facebook
BOŚ Bank zaprasza na cykl 10 bezpłatnych szkoleń online:
2017-11-18, 16:30
facebook
☑️ Nowy, gorący artykuł w Marketer+
2017-11-17, 09:56
facebook
https://www.facebook.com/ECommerceDigitalMarketing/photos/a.307387593031824.1073741828.303404956763421/368982470205669/?type=3
2017-11-06, 17:24
facebook
O skutecznej
2017-11-06, 10:20
1...78910111213...47
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.