facebook
https://linkhouse.co/szymon-slowik-wywiad-przed-seo-barcamp-w-katowicach/
2019-02-05, 14:15
facebook
https://www.szymonslowik.pl/marketing-szeptany-linki/
2019-02-02, 16:17
facebook
Katarzyna Dworzyńska z PR Calling na łamach SzymonSlowik.pl - blog o marketingu dywaguje na temat punktów styku SEOxPR.

Czy planując działania, budżety, rozmawiając z marketingiem, agencją etc. uwzględniacie czasem te dwa obszary?
2019-02-01, 15:32
facebook
https://www.szymonslowik.pl/seo-barcamp-katowice/
2019-01-31, 18:24
facebook
Dla jednego z klientów z branży nieruchomości rozpoczęliśmy działania w formie konsultacji i link buildingu na początku grudnia 2018 r.

Już wcześniej konsultowaliśmy pojedyncze kwestie, lecz teraz współpracujemy rzeczywiście intensywnie. Czy są efekty? Google Search Console nie kłamie :) Poza krótkim spadkiem ruchu w okresie świątecznym (naturalna sytuacja w większości serwisów) rośnie liczba wyświetleń i kliknięć. A to dopiero początek! ?
2019-01-24, 09:24
facebook
Szymon Slowik obok innych ekspertów SEO podsumowuje rok 2018 i snuje prognozy na 2019. Jak wiele czeka nas zmian? Jak istotne były zmiany, które są już za nami? Dowiecie się z artykułu Magazynsem.pl:
2019-01-15, 12:08
facebook
Na blogu Sellizera pojawił się wpis poświęcony trendom sprzedaży. Jakie trendy zdominują sprzedaż w 2019 roku sprzedaż? ?

Jeżeli zastanawiacie się, co będzie się działo ze sprzedażą, sprawdźcie poniższy wpis. ?
2019-01-11, 10:04
facebook
https://www.facebook.com/seozgred/photos/a.477198672322055/2482221248486444/?type=3
2019-01-05, 18:49
facebook
Zachęcamy do lektury krótkiego posta nt. eksperymentu prowadzonego przez Szymona i dzielenia się swoimi refleksjami (najlepiej pod oryginalnym postem) na temat przyszłości contentu w SEO dla e-commerce :)
2018-12-21, 12:20
facebook
https://www.senuto.com/popyt-podaz-customer-journey-w-strategii-seo/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_campaign=guest_post
2018-12-14, 18:30
facebook
Szkolimy się dzisiaj z Grzegorz Strzelec ?Przedyskutowanie spostrzeżeń ze specjalistami z takim doświadczeniem to najlepszy sposób, aby się rozwijać i wyjść poza rutynę i schematy ?
2018-12-14, 14:19
facebook
https://www.szymonslowik.pl/linki-kary-anchor-text/
2018-12-06, 09:30
facebook
Lubimy dzielić się wiedzą
2018-12-01, 14:24
facebook
https://www.facebook.com/szymonslowik.blog/photos/a.130637040457003/1019986651522033/?type=3
2018-11-30, 14:34
facebook
"(...) Jeżeli zatem od 26 listopada dla witryny „przeniesionej” do mobile-first index zauważyliście w GSC wzrost liczby błędów, najprawdopodobniej wynika to ze zmodyfikowanego raportowania, które domyślnie uwzględnia teraz mobilną wersję strony, a nie desktopową."
2018-11-30, 10:13
facebook
Robert Marczak przygotował zestawienie 8 narzędzi, które warto wykorzystać do prowadzenia działań sprzedażowych.

W zestawieniu znajdziecie narzędzia, które pomogą w pozyskiwaniu leadów oraz te, które pozwolą skuteczniej sfinalizować sprzedaż.
2018-11-29, 09:11
facebook
Silesia SEM: Od około miesiąca w raportach Google Analytics można zauważyć parametr „fbclid” doklejany do adresów URL przez Facebook. Facebook wprowadził ten parametr być może aby poradzić sobie z rosnącym blokowaniem śledzenia użytkowników w Internecie. Poniżej znajduję się recepta jak ponownie uporządkować dane w Google Analytics lub pasek adresu w przeglądarce użytkownika.
2018-11-28, 10:32
facebook
Dzisiaj Szymon materializował wiedzę o SEO i przekazywał ją uczestnikom gliwickiego spotkania dla przedsiębiorców i marketerów. Można było wysłuchać także prezentacji Patrycji z WhitePress czy Mikołaja z Brand24 oraz organizatorów - Banku Spółdzielczego w Gliwicach i TeleCube
2018-11-21, 18:03
facebook
Właśnie opracowujemy nowe raporty dla naszych klientów :) Polecamy świetny poradnik dotyczący tworzenia raportu pozycji z Google Search Console za pomocą Google Data Studio od Maciej Ciesielski
2018-11-10, 15:35
facebook
Nie taki matoł, jak o sobie pisze
2018-10-19, 22:37
facebook
https://www.szymonslowik.pl/aktualizacje-google-2018-co-o-nich-wiemy-i-dlaczego-niewiele-z-tego-wynika/
2018-10-19, 09:25
facebook
Już 29. listopada na scenie obok m.in. Jacek Kotarbiński, Michał Szułdrzyński, Paweł Modzelewski, Anna Miotk, Mateusz Czech, Sebastian Bykowski, Zofia Bugajna-Kasdepke i wielu innych specjalistów od mediów, PR i marketingu stanie Szymon Slowik. Podzieli się z Wami swoimi obserwacjami na temat roli marki i wizerunku w działaniach marketingowych w wyszukiwarce Google. Konferencja jest skierowana do osób decyzyjnych w dziedzinie marketingu i PR, praktyków, przedsiębiorców. Event organizuje Rzeczpospolita
2018-10-18, 22:19
facebook
W Białymstoku nas jeszcze nie widzieli
2018-10-12, 16:45
facebook
Jeśli chcesz zająć się e-biznesem, to musisz umieć się wyróżnić (produktem i jego historią) oraz nauczyć się obsługi narzędzi marketingu internetowego. Jeśli na to drugie nie masz czasu i/lub ochoty - idź do specjalistów i miej przygotowany adekwatny budżet.

Nie licz, że stworzysz sklep, który sam się rozkręci "fajnym produktem" bez dużych nakładów czasowych lub finansowych na reklamę, bez testów, weryfikowania preferencji klientów, szukania odpowiedniej niszy, w której można zbudować przewagę i przy rozsądnym koszcie dotrzeć do klienta.
2018-10-10, 08:52
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.