facebook
https://www.whitepress.pl/ksiazka-influencer-marketing
2019-05-02, 12:00
facebook
Chcesz rozpocząć naukę pozycjonowania i optymalizacji? Masz zamiar pożytecznie wykorzystać czas w trakcie majówki? Sprawdź kurs SEO przygotowany przez Szymona we współpracy z eduweb.pl. Pod linkiem znajdziesz także odnośniki do innych, darmowych źródeł wiedzy (forów, grup, blogów). Zapraszamy :)
2019-05-01, 08:36
facebook
Na blogu Robert Marczak - blog o lead generation pojawiła się checklista, która przyda się każdemu, kto tworzy strony docelowe.

Zapraszamy do pobierania ✅?
2019-04-29, 10:09
facebook
https://bit.ly/2W5pRIP
2019-04-26, 09:12
facebook
https://www.facebook.com/szymonslowik.blog/photos/a.130637040457003/1110435795810451/?type=3
2019-04-25, 09:35
facebook
https://www.semrush.com/webinars/seo-surgery-polska-3/
2019-04-17, 17:41
facebook
https://www.szymonslowik.pl/dwell-time/
2019-04-15, 09:56
facebook
https://www.facebook.com/Takaoto.pro/photos/a.356463677770150/2162096217206878/?type=3
2019-04-05, 13:54
facebook
Czy wiecie, że w najbliższą środę rozpoczyna się konferencja Mail My Day? Mamy 3 zaproszenia na najważniejszą konferencję e-mail marketingową, którą po raz siódmy organizuje FreshMail! ?

Aby je zdobyć, wystarczy wziąć udział w aukcjach charytatywnych, które organizujemy.

Na aukcji, którą prowadzi Szymon Slowik, jest do zgarnięcia bilet na konferencje i warsztaty, cena w tej chwli wynosi tylko 251zł!
? Link do licytacji: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6518849800555819008

Z kolei aukcja, którą zorganizował Robert Marczak, dobiła już do 1000 PLN. Tam do zgarnięcia dwa zaproszenia na konferencję oraz warsztaty!
? Link do licytacji: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2123505251103892&set=a.133723476748756&type=3&theater

Całość środków zebranych w licytacji zostanie przekazana dla wybranych hospicjów. Zapraszamy do licytacji! ?
2019-04-04, 11:50
facebook
https://takaoto.pro/konferencja-analityka-internetowa-w-praktyce/
2019-04-03, 13:25
facebook
https://www.szymonslowik.pl/mail-my-day-vii-2019/
2019-04-01, 09:57
facebook
82 proc. marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi – pokazuje badanie „Meaningful Brands 2019” Havas Group.
2019-04-01, 07:51
facebook
Bo nie zawsze "twórzmy wartościowy content" jest odpowiedzią na wszystko. Trzeba jeszcze umieć zdefiniować, czym jest "wartościowy" content w rozumieniu Google. Brawa dla polskiej ekipy Surfer SEO za wzmiankę :)
2019-03-25, 15:26
facebook
Zadbaj o swój biznes i poznaj tajniki analityki, dzięki którym dowiesz się jak generować wyższe konwersje i podwoić sprzedaż. Co jak co, ale w biznesie kalkulacja musi się zgadzać. Przyjedź w maju na konferencję i osiągnij wyniki, jakich dotąd nie miałeś. Zarezerwuj swój bilet jeszcze dzisiaj – użyj hasła: Wiosna i zapłać 10% mniej.

Zapraszamy na konferencję Analityka internetowa w praktyce, nad którą objęliśmy patronat medialny.
2019-03-25, 14:25
facebook
Niedługo stworzymy artykuł z nowymi rekomendacjami odnośnie paginacji. Ciekawe rzeczy dzieją się w Google :P

"What does Google recommend now? Google is now recommending to try to make sure they put their content on a single page and not break them into multiple pages for the same piece of content. Google said on Twitter “Studies show that users love single-page content, aim for that when possible, but multi-part is also fine for Google Search. Know and do what’s best for *your* users!”

Communication breakdown. The crazy part about this is that Google has been recommending the use of the rel=next/prev throughout the years. In fact, Google just recommended that we use it in the latest Google webmaster hangout from two days ago!"
2019-03-22, 10:11
facebook
Kilka dni temu miała miejsce poważna aktualizacja algorytmu Google, nazywana przez niektórych Medic Update #2 (w nawiązaniu do aktualizacji z sierpnia 2018) bądź też March 2019 Core Algorithm Update. Jak podejść do spadków lub wzrostów, które nastąpiły w ciągu ostatnich dni? Trudno o jednoznaczne wnioski. Poprosiliśmy o komentarz znajomego specjalistę SEO.

Łukasz Rogala na naszym blogu: "Odnoszę wrażenie, że Google coraz bardziej podchodzi do zmian w swoim algorytmie jak do rozwoju oprogramowania – pracując w SCRUMie, wyznając ideologię ciągłego doskonalenia itd.
(...) Sytuacja w ostatnim półroczu jasno pokazuje, że Google będzie testować wyniki (i naszą wytrzymałość) przygotowując szereg zmian"

Więcej w artykule (wraz z konkretnymi przykładami witryn, które odnotowały zmiany w widoczności):
2019-03-19, 12:48
facebook
https://www.facebook.com/szymonslowik.blog/photos/a.130637040457003/1087455381441826/?type=3
2019-03-19, 10:33
facebook
Już niebawem – 15 maja 2019 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Analityka internetowa w praktyce poświęcona… analityce internetowej! ? Mamy przyjemność być patronem medialnym wydarzenia.
2019-03-13, 12:06
facebook
https://sagomedia.pl/blog/jak-powinny-wygladac-opisy-produktow-w-duzym-sklepie-internetowym/
2019-03-01, 09:52
facebook
https://www.facebook.com/fundacja.figat/photos/a.717533415307260/717531568640778/?type=3
2019-02-19, 09:39
facebook
Może się przyda :)
2019-02-13, 16:27
facebook
https://www.facebook.com/studiochallenge/videos/319716758889414/
2019-02-12, 12:27
facebook
Prezentacja Szymona z SEO Barcamp Katowice - 8.02.2019 - jeśli macie pytania odnośnie audytów SEO, piszcie śmiało :)
2019-02-11, 17:35
facebook
Przypominamy nieco odświeżony tekst na temat link buildingu. Czym są linki pozycjonujące? Jaką rolę pełnią w SEO? Jakiego typu linki poprawiają pozycje, a jakie nie mają znaczenia w procesie pozycjonowania? Czy da się zdobywać mocne linki samodzielnie? Odpowiedzi znajdziesz w tekście poniżej:
2019-02-11, 12:28
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.