google+
Sprawdź, dlaczego warto prowadzić działania marketingowe na Instagramie.Czy warto prowadzić działania marketingowe na Instagramie
2016-03-23, 08:35
google+
Sprawdź, jak dobrze skonstruowana strategia e-mailingowa pozwala budować trwałe relacje z otoczeniem i mocną pozycjęNewslettery i content marketingNewsletterom nie zaszkodziły ani media społecznościowe ani rozwój mobile marketingu. Wręcz przeciwnie. Wykorzystując efekt synergii, można uczynić z nich nie tylko najskuteczniejsze narzędzie sprzedażowe, ale też znakomitą metodę dystrybucji contentu. A co więcej – odpowiednio zaprojektowany newsletter sam w sobie może stanowić wartościowy content i źródło pozytywnego doświadczenia marki.
2016-03-22, 20:08
google+
9 częstych błędów, które mogą pogrążyć Twój rebranding9 częstych błędów, które mogą pogrążyć Twój rebranding - Branding Monitor
2016-03-22, 08:35
google+
Nieszablonowe podejście do social media na przykładzie serwisu Zszywka.pl.Marketing na Zszywka.pl - jak i dla kogo?
2016-03-21, 20:08
google+
Jak każda branża, tak i ta, związana z marketingiem w mediach społecznościowych ma swoje trendy… Obserwując działania marketerów można zauważyć tendencję do sięgania po standardowe, sprawdzone rozwiązania. Jeśli coś zostało wypróbowane przez nas bądź naszą konkurencję i widzimy, że działa, to mamy niezaprzeczalny argument dla naszego klienta, szefa czy zwierzchnika, że rzeczywiście warto w tych kanałach się pojawić. Zwłaszcza, jeśli dotyczy to dokładnie tej samej branży, w której my będziemy funkcjonować.Marketing na Zszywka.pl - jak i dla kogo?
2016-03-21, 16:49
facebook
Nieszablonowe podejście do social media na przykładzie serwisu Zszywka.pl - poznaj dostępne możliwości i sprawdź czy warto założyć tam profil.
2016-03-21, 12:36
google+
Storytelling w marketingu - sprawdź, jakie podstawowe techniki i narzędzia musisz znać, by z niego skorzystać?Storytelling w marketingu – Paweł TkaczykStorytelling w marketingu zdobywa olbrzymią popularność. Jakie podstawowe techniki i narzędzia musisz znać, by z niego skorzystać?
2016-03-21, 08:35
google+
Zobacz, co robić, aby ogół wrażeń związanych z odbiorem Twojej strony sprzyjał realizacji założonych celów.Heurystyki UX a treść strony lub sklepu internetowego
2016-03-20, 20:08
google+
Sprawdź, jak przyciągnąć użytkowników i jak skłonić ich do skorzystania z oferty Twojego sklepu internetowego.Gdy sklep nie działa - UX design, testy i CRO zamiast reklamy
2016-03-20, 08:35
google+
Przekonaj się, jak wykorzystując exit overlay popup możesz skutecznie zwiększyć konwersjęJak overlay exit popup zwiększy konwersję Twoich celówZwiększ konwersję celów wykorzystując overlay exit popup i wyświetlaj odbiorcom informacje, którymi są naprawdę zainteresowani.
2016-03-19, 20:08
google+
5 powodów, dla których Twoja marka potrzebuje video5 powodów, dla których Twoja marka potrzebuje videoW video marketingu zanim odpowiesz sobie na pytanie "jak?", musisz wiedzieć "po co"!
2016-03-19, 08:35
google+
Polecamy ciekawy artykuł o tym, jak wideo może pomagać. Tekst ukazał się gościnnie na blogu Magdaleny Daniłoś, jego autorką jest Ania z Takaoto.Video, które pomagaTym razem na moim blogu gościnny wpis Anny Przybysz z Takaoto, która inspiruje kampaniami video z obszaru CSR. Poznajcie Kubiszona oraz dwie inne historie!
2016-03-18, 20:08
facebook
A na lekturę w piątek polecamy bardzo ciekawy artykuł o tym, jak wideo może pomagać. Tekst ukazał się gościnnie na blogu Magdaleny Daniłoś z OFFON Agency, jego autorką jest Ania z Takaoto ;)
2016-03-18, 11:04
google+
7 sposobów na szybką poprawę skuteczności sklepu internetowego7 sposobów na szybką poprawę skuteczności sklepu
2016-03-18, 08:35
google+
Czym jest legalne pozycjonowanie, o którym wszyscy wciąż mówią? Czy da się bezpiecznie pozycjonować stronę tak, aby nie otrzymać kary od Google? Warto wiedzieć, jak przebiega ten proces i mieć świadomość, jakie rozwiązanie się wybiera.
#pozycjonowanie #SEO #marketing #linkbuildingBezpieczne i legalne pozycjonowanie, czyli tak naprawdę jakie?
2016-03-17, 20:59
facebook
Czym jest legalne pozycjonowanie, o którym wszyscy wciąż mówią? Czy da się bezpiecznie pozycjonować stronę tak, aby na 100% nie otrzymać kary od Google? Warto wiedzieć, jak przebiega ten proces i mieć świadomość, jakie rozwiązanie się wybiera.
2016-03-17, 20:50
google+
Heurystyki UX a treść strony lub sklepu internetowegoHeurystyki UX a treść strony lub sklepu internetowego
2016-03-17, 20:08
facebook
Sprawdź z jakich narzędzi i aplikacji korzystają ludzie ze świata IT i startupów. W tekście znajdziecie również listę narzędzi polecanych przez Szymona ;)
2016-03-17, 09:42
google+
Instant Articles - nowa aplikacja dedykowana wydawcom, będzie dostępna dla wszystkich od 12 kwietniaInstant Articles – od teraz szybsze i prostsze publikowanie artykułów na FacebookuFacebook przedstawił funkcję Instant Articles, dzięki której publikowanie interaktywnych artykułów ma być prostsze, szybsze i wzbogacone o sporo przydatnych opcji.
2016-03-17, 08:35
google+
Czego możesz się spodziewać po audycie strony lub sklepu?Czego możesz się spodziewać po audycie strony lub sklepu? Kilka słów o raporcie z audytu eksperckiego
2016-03-16, 20:08
facebook
Dzisiejsi goście w Takaoto - Dawid Pacha i Jakub Zachnik ze startupu Realdeal i ich gwiazda na naszej ścianie chwały! ;)

#takaotosytuacja #scianachwaly #office #marketing #gliwice #biznespartner #startup
2016-03-16, 11:44
google+
Sprawdź, co powinno przekonać Cię do tego, aby Twoja strona była dostosowana do obsługi na urządzeniach mobilnych?Raport m-commerce w Europie w 2015 rokuFirma Twenga Solutions opublikowała niedawno raport, w którym opisuje najnowsze trendy zakupowe z urządzeń mobilnych wśród Europejczyków.
2016-03-16, 08:35
google+
Podstawy SEO dla startupów. Sprawdź, od czego należy zacząć, by strona firmy dobrze się pozycjonowała.Podstawy SEO dla startupów. Od czego należy zacząć, by strona firmy dobrze się pozycjonowała?Projektujesz stronę internetową dla swojego startupu? Wiesz, jak skutecznie ją wypozycjonować? Poniżej przedstawiam cztery obszary, które Ci w tym pomogą.
2016-03-15, 20:08
facebook
Projektujesz stronę internetową dla swojego startupu? Zastanawiasz się, jak skutecznie możesz ją wypozycjonować? Poznaj cztery obszary, które Ci w tym pomogą.
2016-03-15, 14:49
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.