google+
W jaki sposób audyt UX i optymalizacja pod kątem konwersji może przełożyć się na wzrost sprzedaży w Twoim e-sklepie?Gdy sklep nie działa – UX design i CRO zamiast reklamy
2016-07-30, 20:08
google+
Podstawy SEO dla startupów. Od czego należy zacząć, by strona firmy dobrze się pozycjonowała?Podstawy SEO dla startupów. Od czego należy zacząć, by strona firmy dobrze się pozycjonowała?Projektujesz stronę internetową dla swojego startupu? Wiesz, jak skutecznie ją wypozycjonować? Poniżej przedstawiam cztery obszary, które Ci w tym pomogą.
2016-07-30, 08:35
google+
Sprawdź z jakich narzędzi i aplikacji korzystają ludzie ze świata IT i startupów.60+ narzędzi i aplikacji, z których korzystają ludzie ze świata IT i startupów.Zapytaliśmy twórców internetowych, z jakich narzędzi korzystają na co dzień i które z czystym sumieniem zarekomendowaliby innym. Zobaczcie, co polecają! Jakie narzędzia i aplikacje poleca… Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com Zobacz profil Patryka na Linkedin Narzędzia, z których korzystam i polecam: Geckoboard – w nim widzę wszystkie KPI’s naszego biznesu. Od liczby klientów, triali, MRR aż […]
2016-07-29, 20:08
google+
Bezpieczne i legalne pozycjonowanie, czyli tak naprawdę jakie?Legalne i bezpieczne pozycjonowanie, czyli jakie?Przedsiębiorcy obawiający się kar Google szukają legalnych i bezpiecznych metod pozycjonowania. Co to w praktyce oznacza? Czym jest bezpieczne SEO?
2016-07-29, 08:35
google+
7 sposobów na szybką poprawę skuteczności sklepu.7 sposobów na szybką poprawę skuteczności sklepuDowiedz się, jak poprawić skuteczność sklepu, gdy czas nagli (np. zbliża się okres przedświątecznej gorączki zakupowej).
2016-07-28, 20:08
google+
Inbound marketing - mix zorientowany na potrzeby odbiorców.Inbound marketing - mix zorientowany na potrzeby odbiorców - NowyMarketingNa lutowej inauguracji School of New Media, jednym z prelegentów była Anna Miotk - badaczka skuteczności działań komunikacji biznesowej w Internecie. W...
2016-07-28, 08:35
google+
Poznaj 10 zasad projektowania ścieżki użytkownika w e-commerce.10 podstawowych zasad tworzenia logicznej i skutecznej ścieżki prowadzenia użytkownika
2016-07-27, 20:08
facebook
Dowiedz się, na czym polega prowadzenie użytkownika oraz w jaki sposób projektować ścieżkę, która będzie zrozumiała, intuicyjna i efektywna.
2016-07-27, 08:49
google+
Błędy 404 - skąd się biorą, dlaczego nie należy ich ignorować i jak z nimi walczyć.Błędy 404 - skąd się biorą, dlaczego nie należy ich ignorować i jak z nimi walczyćBłędy 404 bywają źródłem poważnych obaw u niektórych webmasterów. Przez innych są zupełnie ignorowane. Zobacz, jakie realne problemy mogą powodować błędy 404 i jak je rozwiązywać.
Problem teoretycznie może wydawać się błahy, jednak spotykamy się z nim regularnie podczas realizowanych w takaoto.pro audytów. Niejednokrotnie też Klienci zadają nam pytanie, jak sobie radzić z takimi błędami. Mam nadzieję, że niniejszy artykuł rzuci trochę światła na...
2016-07-27, 08:35
google+
Taktyka SEO - jak wybrać odpowiedni plan działań dla swojej firmy.Taktyka SEO - jak wybrać odpowiedni plan działań dla swojej firmy
2016-07-26, 20:08
google+
Facebook umożliwi bezpośrednią sprzedaż produktów. Sekcja Sklep w fazie testów.Facebook umożliwi bezpośrednią sprzedaż produktów. Sekcja Sklep w fazie testówMinisklep internetowy dostępny na Facebooku to duża wygoda dla konsumentów oraz wiele możliwości dla marek. Facebook testuje nowe narzędzie, które może zrewolucjonizować e-handel.
2016-07-26, 08:35
google+
12 czynników związanych z wyglądem Twojego sklepu, które zabijają jego skuteczność.12 czynników związanych z wyglądem Twojego sklepu, które zabijają jego skuteczność
2016-07-25, 20:08
facebook
Poznaj 12 najważniejszych pojęć związanych z marketingową wydajnością stron internetowych. Wszystko zaprezentowane zostało w formie przystępnej infografiki.
2016-07-25, 10:36
google+
Doradztwo marketingowe i tworzenie strategii dla małej firmy.Doradztwo marketingowe i tworzenie strategii dla małej firmy
2016-07-25, 08:35
google+
Zobacz, jak wykorzystać model Jakobsona w marketingu.Zobacz jak wykorzystać model Jakobsona w marketingu!Czy nie zapominasz o podstawach?
2016-07-24, 20:08
google+
31 kroków do zoptymalizowania działań mailingowych.Skuteczny email marketing: 31 kroków do zoptymalizowania działań mailingowych - Bloomboard Blognajciekawsze infromacje z branży e-commerce
2016-07-24, 08:35
google+
Poznaj najważniejsze pojęcia związane z marketingową wydajnością stron internetowych.ABC Optymalizacji
2016-07-23, 20:08
google+
Sprawdź, jak znajdywać i dobierać słowa kluczowe dzięki kilku prostym, dostępnym za darmo narzędziom.Słowa kluczowe - jak je sprawdzić? - ArturJablonski.comNaucz się znajdywać i dobierać słowa kluczowe dzięki kilku prostym, dostępnym za darmo narzędziom. Porównuj wyniki, zbieraj propozycje. Czytaj koniecznie!
2016-07-23, 08:35
google+
Heurystyki UX a treść strony lub sklepu internetowego.Heurystyki UX a treść strony lub sklepu internetowego
2016-07-22, 20:08
google+
Analiza konkurencji pod kątem SEO - od czego zacząć?Analiza konkurencji pod kątem SEO - od czego zacząć?
2016-07-22, 08:35
google+
Rola marki w SEO jak zdominować pierwszą stronę w Google i osiągać rekordowo wysokie CTR?Rola marki w SEO - jak zdominować pierwszą stronę w Google i osiągać rekordowo wysokie CTR?
2016-07-21, 20:08
google+
Poznaj 5 sposobów, jak zintegrować swój newsletter z social media.Social media i email marketing - rób to lepiejObok social media, bardziej bezpośrednim kanałem zacieśniania relacji między firmą a konsumentem, jest email marketing.
2016-07-21, 08:35
google+
W najnowszym numerze MARKETER+ znajdziecie aż dwa nasze artykuły! Zajrzyjcie na strony 62-65 oraz 98-101.
2016-07-20, 20:08
facebook
W najnowszym numerze magazynu Marketer+, znajdziecie aż dwa nasze artykuły! Anna pisze o blogach w e-commerce'ie, Szymon zajął się natomiast tematem analityki w sklepie internetowym. Zachęcamy do lektury! :)
2016-07-20, 11:00
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.