facebook
Zastanawiasz się czasem, dlaczego jedna aplikacja angażuje mniej, druga bardziej? Zobacz, co możesz zrobić, żeby zatrzymać swoich użytkowników na dłużej. Autorką tekstu, który ukazał się na łamach serwisu NowyMarketing jest Ilona :)
2016-08-29, 09:58
google+
Dopalanie strony za pomocą HTTP/2, sprawdź czy warto.Dopalanie strony za pomocą HTTP/2
2016-08-29, 08:35
google+
Sprawdź, jak pozyskiwać wartościowy ruch na stronę, a także efektywnie go wykorzystywać.Content marketing i UX design - czemu to musi iść w parzeContent marketing to świetny sposób na pozyskanie nowych klientów i budowanie marki. Jednak bez dopieszczenia UX sabotujesz swoje wysiłki - zobacz dlaczego.
2016-08-28, 20:08
google+
Zobacz, na jakie pozycjonowanie postawić, aby nie ucierpiała na tym marka, a jednocześnie osiągać efekty biznesowe.Legalne i bezpieczne pozycjonowanie, czyli jakie?Przedsiębiorcy obawiający się kar Google szukają legalnych i bezpiecznych metod pozycjonowania. Co to w praktyce oznacza? Czym jest bezpieczne SEO?
2016-08-28, 08:35
google+
Personapp - narzędzie do tworzenia person. Zobacz jak to działa.Personapp - narzędzie do tworzenia person | szymonslowik.plZobacz, jak za pomocą prostego, darmowego narzędzia tworzyć persony, które pomogą Ci tworzyć skuteczną komunikację marketingową.
2016-08-27, 20:08
google+
Sprawdź, dlaczego personalizacja jest kluczem do skuteczności kampanii video marketingowych.Personalizacja kluczem do skuteczności kampanii video marketingowychCzy zastanawiałeś się kiedykolwiek nad tym, ile pieniędzy co roku duże marki wydają na reklamy, których nikt nie zobaczył?
2016-08-27, 08:35
google+
Ciekawe case study - efekty pozycjonowania w ciągu 9 miesięcy.Studium przypadku 9 miesięcy SEO | Pozycjonowanie stron - podstawowe informacje dla klientówVN:F [1.9.16_1159]. Oceń artykuł. czekaj. Ocena: 5.0/5 (liczba ocen: 8). Dzisiaj będzie coś w ramach asertywności, czyli pomyślałem sobie, że w końcu czas na odrobinę masturbacji psychicznej ;) . Znaczy się teraz uwaga, atenszyn, wnimanje i achtung, bo padnie lansersko-hipsterska nazwa …
2016-08-26, 20:08
google+
E-book: Content marketing w e-commerce.Dajemyslowo.com - najlepsza agencja content marketingowa z Wrocławia
2016-08-26, 08:35
google+
Zobacz jakie nowości pojawiły się na Facebooku w sierpniu.Aktualizacje wideo, statystyki i Instagram Business. Nowości na FB: sierpień 2016Jeżeli zastanawialiście się kiedykolwiek kto w danej chwili prowadzi transmisję live - już dłużej nie musicie. Facebook udostępnił mapę, na której na bieżąco możemy obserwować gdzie na świecie prowadzone są właśnie facebookowe transmisje na żywo. :). SPRAWDŹCIE TUTAJ: https://www.facebook.com/ ...
2016-08-25, 20:08
google+
Zastanawiasz się co to jest CTR, CRO, UX, SXO i CTA? Koniecznie zajrzyj do naszej inforgrafiki.ABC optymalizacji stron internetowych - infografikaWiesz co to CTR, CRO, UX i SXO i CTA? Jeśli nie, to sprawdź infografikę, dzięki której zrozumiesz terminy związane z optymalizacją stron internetowych.
2016-08-25, 08:35
google+
Dlaczego potrzebujesz tylko 5 użytkowników do testów? #UX #webanalytics #userexperience źródło Nielsen Norman Group
2016-08-24, 20:08
facebook
Dlaczego potrzebujesz tylko 5 użytkowników do testów?

#UX #webanalytics #userexperience
2016-08-24, 13:15
google+
Nowa witryna przyjazna SEO – 20 elementów, na które warto zwrócić uwagę. http://bit.ly/29xEcET?bit.ly/29xEcET
2016-08-24, 08:35
google+
Czy firma SEO może usunąć linki po zakończeniu współpracy? Zobacz, jak to wygląda w praktyce.Czy firma SEO może usunąć linki po rozwiązaniu umowy?Często spotykamy się z tym pytaniem. Nie ma jednej, prostej odpowiedzi - w artykule omówiliśmy kilka przykładowych scenariuszy. Zapraszamy!
2016-08-23, 20:08
google+
Z tym pytaniem spotykamy się regularnie, gdy rozmawiamy z nowymi klientami. Obsługiwani dotychczas przez inne firmy zastanawiają się, czy rezygnacja z ich usług nie będzie wiązała się z nagłym spadkiem w organicznych wynikach wyszukiwania. Jak to wygląda w praktyce? Zachęcamy do lektury naszego najnowszego artykułu.Czy firma SEO może usunąć linki po rozwiązaniu umowy?Często spotykamy się z tym pytaniem. Nie ma jednej, prostej odpowiedzi - w artykule omówiliśmy kilka przykładowych scenariuszy. Zapraszamy!
2016-08-23, 19:18
facebook
Z tym pytaniem spotykamy się regularnie, gdy rozmawiamy z nowymi klientami. Obsługiwani dotychczas przez inne firmy zastanawiają się, czy rezygnacja z ich usług nie będzie wiązała się z nagłym spadkiem w organicznych wynikach wyszukiwania. Jak to wygląda w praktyce? Zachęcamy do lektury naszego najnowszego artykułu.
2016-08-23, 14:04
google+
Dowiedz się, jak odpowiednio dobierać słowa kluczowe, aby osiągać zamierzone cele marketingowe i sprzedażowe.Rola słów kluczowych w optymalizacji i pozycjonowaniu stron wwwWszyscy chyba wiedzą, że słowa kluczowe mają znaczenie w SEO. Jednak co z nimi zrobić i gdzie je umieszczać? Jakich błędów unikać? Dowiedz się z artykułu.
2016-08-23, 08:35
google+
100 pytań do Macieja Lewińskiego na temat analityki internetowej.[Q&A no. 3] Analityka internetowa / Maciej LewińskiW dzisiejszym artykule prezentujemy zestaw pytań i odpowiedzi związanych z analityką internetową. Na interesujące Was kwestie odpowiada Maciej Lewiński, certyfikowany trener Google Analytics.
2016-08-22, 20:08
facebook
Kim jest PR-owiec? Jakie umiejętności powinien posiadać i co należy do jego obowiązków? Na te i inne pytania, na łamach NowyMarketing, odpowiada m.in. nasza specjalistka od public relations, Anna. Zachęcamy do lektury! :)
2016-08-22, 09:10
google+
Czego marka powinna uczyć się od youtuberów cz.1?Czego marka powinna się uczyć od youtuberów cz. 1Obserwowanie działań twórców video na ich kanałach YouTube, może być jedną z najlepszych metod nauki prowadzenia komunikacji w tym serwisie dla marek.
2016-08-22, 08:35
google+
Mity na temat zasięgów na Facebooku.Facebook: mity na temat zasięgówCzy zmiana opisu posta zmniejsza jego zasięg? Czy posty targetowane działają? Na te i inne pytania dotyczące zasięgów na Facebooku odpowiadam w poniższym wpisie.
2016-08-21, 20:08
google+
Jak poprawić współczynnik konwersji w sklepie internetowym?Jak poprawić współczynnik konwersji w sklepie internetowym – 4 sprawdzone metodyMasz już dość oklepanych metod optymalizacji współczynnika konwersji znalezionych w sieci? Przygotuj się na garść świeżych pomysłów :) W tym artykule przedstawię Ci 4 sprawdzone metody, które przez lata przyniosły wzrosty współczynnika konwersji wielu naszym klientom. Jestem przekonany, że w przypadku Twojego sklepu internetowego nie będzie inaczej! 1. Szybkość witryny jest zabójcą konwersji Co: znalezienie najwolniejszych stron (zabójców współcz...
2016-08-21, 08:35
google+
Sprawdź, jaką taktykę SEO wybrać dla swojej firmy.Taktyka SEO - wybierz optymalną dla swojej firmyWybierz taktykę SEO w zależności od kondycji, zasobów i przyjętego modelu rozwoju Twojej firmy
2016-08-20, 20:08
google+
Bezpieczne i legalne pozycjonowanie, czyli tak naprawdę jakie?Legalne i bezpieczne pozycjonowanie, czyli jakie?Przedsiębiorcy obawiający się kar Google szukają legalnych i bezpiecznych metod pozycjonowania. Co to w praktyce oznacza? Czym jest bezpieczne SEO?
2016-08-20, 08:35
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.