facebook
Polecamy obszerne zestawienie blogów z różnych dziedzin marketingu. Wśród wyróżnionych blogów na temat online marketingu znajdziecie również ten naszego autorstwa ;)
2016-05-17, 14:19
facebook
152 blogi marketingowe, które szybko przemienią cię w fachowca. Wśród wymienionych znajdziecie również blog Takaoto ;)
2016-05-17, 12:38
google+
Jak organizować legalne konkursy na Facebooku, które angażują?Na straży regulaminu, czyli jak organizować legalne konkursy na Facebooku, które angażują - NowyMarketingNa naszym feedzie na Facebooku co chwila widzimy konkursy – i nic dziwnego. Jest to bardzo dobry sposób na zdobywanie nowych fanów oraz budowanie...
2016-05-17, 08:35
google+
5 korzyści biznesowych wynikających z audytu strony internetowej.5 korzyści biznesowych wynikających z audytu strony internetowej
2016-05-16, 20:08
facebook
Zastanawiasz się nad zleceniem audytu swojej strony internetowej, lecz nie wiesz od czego zacząć, bądź nie masz pewności, czy taki audyt jest Ci w ogóle potrzebny? Poznaj 10 realnych korzyści wynikających z profesjonalnego audytu SEO i UX.
2016-05-16, 12:38
google+
Marketing na Zszywka.pl - sprawdź jakie możliwości daje ten serwis.Marketing na Zszywka.pl - jak i dla kogo?
2016-05-16, 08:35
google+
4 kroki do zwiększenia widoczności Twojej strony.4 kroki do zwiększenia widoczności Twojej stronyPosiadanie nawet najbardziej rozbudowanej strony internetowej nie wystarczy, aby docierać do coraz szerszego grona klientów. By było to możliwe, witryna przede wszystkim powinna być widoczna w wynikach wyszukiwania. Oto kilka kroków, które należy poczynić, by zaistnieć w Sieci oraz zwiększyć ruch na stronie.
2016-05-15, 20:08
google+
ABC optymalizacji stron internetowych - infografika.ABC optymalizacji stron internetowych - infografika
2016-05-15, 08:35
google+
Sprawdź, dlaczego warto dostosować swoją stronę do obsługi na urządzeniach mobilnych.Raport m-commerce w Europie w 2015 rokuFirma Twenga Solutions opublikowała niedawno raport, w którym opisuje najnowsze trendy zakupowe z urządzeń mobilnych wśród Europejczyków.
2016-05-14, 20:08
facebook
Piotr Socha pozdrawia Was ze sceny na konferencji UX Conference 2016 na SWPS ;)
2016-05-14, 13:27
google+
Na blogu Takaoto znajdziecie naszą relację z konferencji Kursor Na Marketing, zachęcamy do lektury!Kursor na Marketing - relacja z wydarzenia10 maja w Krakowie odbyła się kolejna, trzecia już edycja konferencji Kursor Na Marketing. Po raz pierwszy wydarzenie to zostało zorganizowane nie na Śląsku, a w stolicy Małopolski. Wszystkie prelekcje prowadzone były przez praktyków z branży. Wśród prelegentów pojawili się reprezentanci agencji Offon, Komart, Go Comms i Obiektywna.
2016-05-14, 08:35
google+
Polecamy nowy numer magazynu Marketer+, a w nim o badaniach marketingowych i parę słów od nas o audytach UX.
2016-05-13, 20:08
facebook
Polecamy nowy Marketer+! Tematem numeru są badania marketingowe. W środku znajdziecie również artykuł naszego autorstwa, pt.: Audyt UX - pierwszy krok w optymalizacji.

Od poniedziałku magazyn będzie dostępny w salonach Empik na terenie całego kraju.
2016-05-13, 18:05
google+
Już jutro UX Conference 2016 - potężna dawka wiedzy o user experience. Wśród prelegentów Piotrek z Takaoto!
2016-05-13, 13:02
facebook
W miniony wtorek mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji Kursor Na Marketing. Wśród prelegentów pojawili się reprezentanci OFFON Agency, Komart Agencja Reklamowa, Go Comms i Obiektywna. Na naszym blogu znajdziecie relację z tego wydarzenia. Zapraszamy do lektury!
2016-05-13, 12:00
google+
Jak długie powinny być teksty publikowane na stronie? Dlaczego wartościowa treść jest niezbędną częścią sukcesu?W sam raz dla Google: content oraz idealna długość postu
2016-05-13, 08:35
google+
O tym jak i dlaczego warto personalizować reklamy video pisze w swoim artykule Magdalena Daniłoś.Personalizacja kluczem do skuteczności kampanii video marketingowychCzy zastanawiałeś się kiedykolwiek nad tym, ile pieniędzy co roku duże marki wydają na reklamy, których nikt nie zobaczył?
2016-05-12, 20:08
facebook
Już 14 maja, w najbliższą sobotę UX Conference 2016. Wśród prelegentów znajdziecie również Piotrka, który opowie o tym, dlaczego "ładne" sklepy nie zawsze sprzedają.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/1666107486984092
2016-05-12, 13:09
google+
Celebryta czy znajomy? Kto zachęci do zakupu? Wyniki badania IQS (infografika)Celebryta czy znajomy? Kto zachęci do zakupu? – wyniki badania IQS (infografika) - Wiadomości - Marketing przy Kawie - praktyczne wskazówki, śmiałe ideeKluczowe dla konsumentów i ich decyzji zakupowych jest doświadczenie z marką (90%), czyli wszystko to, co dzieje się podczas obcowania z produktem już po zakupie. A celebryci i znajomi? Czy potrafią zachęcić do zakupu? Zbadała to agencja IQS.
2016-05-12, 08:35
google+
12 czynników związanych z wyglądem Twojego sklepu, które zabijają jego skuteczność.12 czynników związanych z wyglądem Twojego sklepu, które zabijają jego skuteczność
2016-05-11, 20:08
google+
Kilka słów o innowacjach na Facebooku.Facebook wygrał - dawno nie widziałem tylu innowacji!
2016-05-11, 08:35
google+
Zobacz jak e-mail marketing ewoluował na przestrzeni lat i czego możemy spodziewać się w przyszłości. http://bit.ly/1SMdw2tEmail Marketing Now, Then And In The Future - Social Listening AcademyWith this post we examine the nature of email marketing. We take a look at email marketing now, then and in the future. What do you thing about its future?
2016-05-10, 20:08
google+
Guest blogging może stanowić źródło mocnych linków, które pozwolą osiągnąć efekty SEO, ale także PR oraz zdobyć ruch bezpośrednio z odnośników:Guest blogging jako sposób zdobywania linków w SEOGuest blogging to taktyka zdobywania linków w oparciu o artykuły publikowane gościnnie na blogach innych autorów. Sprawdź, czy nadaje się również dla Ciebie
2016-05-10, 09:44
facebook
Guest blogging to technika zdobywania linków, która w wielu branżach może z powodzeniem przełożyć się na efekty w pozycjonowaniu. Warto mieć świadomość, kiedy ją stosować - jakie są jej plusy i minusy. Zapraszamy do lektury i dzielenia się swoimi doświadczeniami:
2016-05-10, 09:38
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.